WELKOMquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.
Tussen de 20 en 39 :<
lol en QFTquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je zussen en zo ja; PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
RtCWquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Hallo hallo, sorry voor de late reactie... kreeg ineens een klant op bezoek..
Zal me even voorstellen , is wel zo netjes.
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
M'n echte naam is David en ben 27 jaar.
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Met als hoogte punt 2x de nation cup winnen met team Nederland.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Als je voor de rest nog iets wil weten , vraag maar raak.
Foto's.... nu....quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.
Tussen de 20 en 39 :<
WoWersquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Hallo hallo, sorry voor de late reactie... kreeg ineens een klant op bezoek..
Zal me even voorstellen , is wel zo netjes.
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
M'n echte naam is David en ben 27 jaar.
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Met als hoogte punt 2x de nation cup winnen met team Nederland.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Als je voor de rest nog iets wil weten , vraag maar raak.
Thanks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
RtCWWat een vette game was dat toendertijd
Met MMO's heb ik niet zo veel maar voor de rest klinkt het goed man
Wees welkom![]()
Graag voeten vegen bij de deur en pas op voor Poit, hij ziet er schattig uit maar kan vrij vals zijn en bijten.
Jas kan worden opgehangen in de hoek en bij gebruik van het toilet is een consumptie verplicht. Om u tegemoet te komen zal de eerste ronde aan de bar van het huis zijn. U heeft bij barman SpankmasterC de keuze uit een biertje met fristi of een tomatensap met tia maria.
Wij hopen dat u een prettig verblijf zult hebben in de GAM SC en wilt u bij vertrek graag even het gastenboek tekenen?
Met vriendelijke groeten,
Het management
Als ik thuis ben en ik kan een foto vinden , dan gooi ik hem hier effe neerquote:
Bier met fristi? Srsly?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Thanks.
Hehe , heerlijke combi's.![]()
Doe dan maar een biertje met een fristi![]()
Gaat helemaal goed komen.
Sorry eendje ik heb het wat drukquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef wc-eend het volgende:
Sharrrrrrrrrrrrrrrrr, wanneer gaan we uit?
ditquote:
en ditquote:
Ja zum kotsen...quote:
Nee.. Het gaat door elkaar.. Net als de andere comboquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja zum kotsen...
Maar ik moest kiezen :<
Die fristi mag iemand anders opdrinken.
quote:
quote:
quote:
C-C-C-C-C-COMBOBREAKERT!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
En deze!
Ik weet wat ik heel veel vrouwen met Valentijn ga geven:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |