quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si! Maar ik ben net weer verder
zag het , en ik maar denken een keer behulpzaam te zijn voor een damequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG ik heb t gevonden![]()
heeft wel 2 uur geduurd en nou voel ik mij stom want t was niet zo moeilijk, had gewoon beter moeten kijken
Gears is niets mis mee!quote:
mocht ik ooit nog eens vast zitten weet ik je te vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
zag het , en ik maar denken een keer behulpzaam te zijn voor een dame
Nope.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gears is niets mis mee!
Sowieso een van de vettere co-op games
Ik heb pistache nootjes gods lekkerquote:
kom eensch brengen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb pistache nootjes gods lekker
[ afbeelding ]
Koud buitenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee ik wou gewoon pimpen met mijn minitaartje..![]()
Maar de ah is nog open! Kun je allemaal lekker dingen gaan halen, je bent toch dun genoeg!
uhuh, yeah. And I'm not fat I'm big bonedquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koud buiten![]()
![]()
Ik ben niet dun ik ben slank
Nee je bent dun! (dat is positief! mager is imo negatief) Slank doet mij eerder denken aan meisjes zonder vrouwelijke vormen, ik weet niet waarom. Ik vind het ook gewoon een stom woord, net zoals volslank ook zoiets raars.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koud buiten![]()
![]()
Ik ben niet dun ik ben slank
oh ik zag mensen als dun juist zonder vrouwelijke vormen en slank juist metquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee je bent dun! (dat is positief! mager is imo negatief) Slank doet mij eerder denken aan meisjes zonder vrouwelijke vormen, ik weet niet waarom. Ik vind het ook gewoon een stom woord, net zoals volslank ook zoiets raars.
Haha ja zo is er ook altijd die discussie over volslank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik zag mensen als dun juist zonder vrouwelijke vormen en slank juist metnee dan mag het wel omgedraaid
volslank, de dag dat iemand dat tegen mij zegt ga ik gillenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja zo is er ook altijd die discussie over volslank.
Ik meen dat volslank eigenlijk gewoon mollig is, maar telkens wanneer een kerel mij volslank noemt beweren ze dat het een 'normaal' figuur is. Dus een vollere variant van dun.
Beter zeggen ze gewoon niets.
Ja zie je! En de grap is dat ik dat ik vaak te horen heb gekregen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volslank, de dag dat iemand dat tegen mij zegt ga ik gillendat zie ik ook als mollig idd
Doe normaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zie je! En de grap is dat ik dat ik vaak te horen heb gekregen!
* Lotje-Plusone stopt petit fours snel weg
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe normaalJij bent bij lange na niet volslank, durf dat nog een keer te zeggen en je krijgt een emoslinger
Mag die kerel die dat zegt dat ook een emoslinger?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe normaalJij bent bij lange na niet volslank, durf dat nog een keer te zeggen en je krijgt een emoslinger
Nee die krijgt een bijl in zijn hoofdquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mag die kerel die dat zegt dat ook een emoslinger?
Dan zal ik mijn schoenendoos met chocolade ook die kant opsturen! (hoewel ik heel trots ben, het enige wat ik tot nu toe op het is 3/4 van de zak m&m's)quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
maar als die je petit fours toch weg doet schuif ze maar deze kant op, ik moet namelijk wat aankomen
YAYquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn schoenendoos met chocolade ook die kant opsturen! (hoewel ik heel trots ben, het enige wat ik tot nu toe op het is 3/4 van de zak m&m's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |