quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Grom.quote:
uh oh..quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]Das heul mijn poes niet, ik ben niet rood. Shar daarentegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat weet jij van Shar d'r poes en waarom weet ik dat niet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Das heul mijn poes niet, ik ben niet rood. Shar daarentegen...
Ik weet niets van dr poes, maar ik zag toen ze bij ons was geen uitgroei op d'r hoofd dus nik ga er van uit dat ze een natural redhead is. En dat de gordijnen en het tapijt bij elkaar passen oh wat bekt die uitdrukking in het Nederlands NIET lekker zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat weet jij van Shar d'r poes en waarom weet ik dat niet?
Wordt er hier nou openlijk over Shar d'r flamoesmoeras gesproken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet niets van dr poes, maar ik zag toen ze bij ons was geen uitgroei op d'r hoofd dus nik ga er van uit dat ze een natural redhead is. En dat de gordijnen en het tapijt bij elkaar passen oh wat bekt die uitdrukking in het Nederlands NIET lekker zeg
het is mijn poes ook niet, ik heb twee katers!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Das heul mijn poes niet, ik ben niet rood. Shar daarentegen...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is mijn poes ook niet, ik heb twee katers!
natural readhead klopt, maar de rest kan hetzelfde zijn of verschillen, net als bij blonde mensenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet niets van dr poes, maar ik zag toen ze bij ons was geen uitgroei op d'r hoofd dus nik ga er van uit dat ze een natural redhead is. En dat de gordijnen en het tapijt bij elkaar passen oh wat bekt die uitdrukking in het Nederlands NIET lekker zeg
ik wil denk ik niet weten hoeveel pandapunten jij hebt als je dat als moeras ziet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Wordt er hier nou openlijk over Shar d'r flamoesmoeras gesproken?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil denk ik niet weten hoeveel pandapunten jij hebt als je dat als moeras ziet!
altijd kijken naar iemands wenkbrauwen, die komen eerder overeen met diens schaarmhaar dan zijn of haar hoodhaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natural readhead klopt, maar de rest kan hetzelfde zijn of verschillen, net als bij blonde mensenverschilt per persoon
die is echt slecht gbquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef GameBabe het volgende:
Zo lekker getukt en een curry gemaakt, nu op de bank chronicles of narnia 3? kijken die is op tv
Dat kleine meisje is wel een dame aan het wordenquote:
Zekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kleine meisje is wel een dame aan het worden
DIE JAquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef koei het volgende:
Die laatste film was wel leuk vond ik! Met dat vervelende neefje erbij!
Ik kon die juist wel weer waarderen. Die daarvoor vond ik een stuk minder. Maar ik moet ook zeggen dat ik de serie sowieso niet echt leuk vind. Veel te braaf en zoetsappig allemaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE JA![]()
![]()
![]()
Sorry, maar wat veel fouten in die film, slechte humor, en gewoon slecht gedaan
Ik vond alleen de eerste leuk, dat was nog wel familiefilm en origineel enzo, maar nu opeesn kunnen ze ook naar de andere wereld via de metro en de weet ik watquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kon die juist wel weer waarderen. Die daarvoor vond ik een stuk minder. Maar ik moet ook zeggen dat ik de serie sowieso niet echt leuk vind. Veel te braaf en zoetsappig allemaal.
Nopequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is nog waar ook
Maar ze als smylies op whatsapp gebruiken gaat toch niet te ver?
beetje wel!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is nog waar ook
Maar ze als smylies op whatsapp gebruiken gaat toch niet te ver?
Het kan altijd nog erger Sharquote:
quote:
Waarom speel je geen Gears 3?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom speelt nou niemand zelda hierIk zit vast
En poit is nog niet ver genoeg
Ik wist dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja, troll nog ff lekker een keer dat mijn xboxen kapot zijn
Ik had dat in die eerste tempel al met dat oogquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG ik heb t gevonden![]()
heeft wel 2 uur geduurd en nou voel ik mij stom want t was niet zo moeilijk, had gewoon beter moeten kijken
Elke euro is er een teveel voor een xboxquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
Koop een nieuwe dan die dingen kosten niets meer
Ze zijn allebei kapot gegaan, degene in de huiskamer en die in de slaapkamerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
Koop een nieuwe dan die dingen kosten niets meer
Dat oog had ik wel redelijk snel door toevallig, een die verderop komt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had dat in die eerste tempel al met dat oog
Zit er nog niet echt goed in..
skyward ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom speelt nou niemand zelda hierIk zit vast
En poit is nog niet ver genoeg
ohh lama danquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG ik heb t gevonden![]()
heeft wel 2 uur geduurd en nou voel ik mij stom want t was niet zo moeilijk, had gewoon beter moeten kijken
omdat Shar smaak heeft?quote:
Si! Maar ik ben net weer verderquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
skyward ?
want die heb ik uitgespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |