Idem. Nou ja, 50 minuten danquote:Op woensdag 1 februari 2012 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat niet? Ik zit al een half uur op mijn werk
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt lekker fris wakker, ik zie het scherm van veraf en denk dat er in de TT "Iris Kroes" staat ipv Putin's Kiss
Het nieuwe quoten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ieuwll.. gebeuren enge dingen als ik iemand quote!
Even proberen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ieuwll.. gebeuren enge dingen als ik iemand quote!
Even testen.quote:
Werkt bij mij niet fatsoenlijk, de PI's gaan verder dan het venster.quote:
Ik denk dat het nog niet helemaal af is. Tabtab spatie werkt ook nog niet merk ik (dat gebruik ik zelf altijd).quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet fatsoenlijk, de PI's gaan verder dan het venster.
En tab tab enter werkt niet meer
Ohja. Spatie inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog niet helemaal af is. Tabtab spatie werkt ook nog niet merk ik (dat gebruik ik zelf altijd).
wat een logica weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook bloody fucking anoying!
Roosters voor blok 3 zijn bekend, maar nog niet in welke groep je zit.. Eerste 2 blokken had de hele klas 1 rooster. Nu is er per groepje een rooster...
Valt mee jaquote:
Ik had al zo een vermoedenquote:
Ik klikte eerstquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoedenIk deed vroeger altijd altS trouwens, maar met Chrome werkt dat niet meer.
Heeeeel vroeger deed ik dat ook nog, maar toen postte ik nog niet zoveel.quote:
Ben je Japans aan het leren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef iBenny het volgende:
Waarom kan ik geen mooie karakters tekenen?
Nope. Ik moet karakters tekenen voor een spel maar het wil niet helemaal lukkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger deed ik dat ook nog, maar toen postte ik nog niet zoveel.
[..]
Ben je Japans aan het leren?
Vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer komt er een venster als je wilt quote?
Welke moet je tekenen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik moet karakters tekenen voor een spel maar het wil niet helemaal lukken
Sun is in het Japans wel simpel, twee streepjes en een horizontale streepquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon iets.. Zelfverzonnen, maar ik kan niet bepaald mooi tekenen
Ahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sun is in het Japans wel simpel, twee streepjes en een horizontale streep.
Jat gewoon alles uit manga'squote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha?
We hebben alleen helaas besloten het een beetje in een cartoonstyle te doen![]()
Oh je bedoelt met karakters, poppetjes zeg maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik moet karakters tekenen voor een spel maar het wil niet helemaal lukken
Yupquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je bedoelt met karakters, poppetjes zeg maar![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, groepen zijn bekend..
Me not so happy!
groep 1 zeketquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Me not so happy!
Als ze vervelend doen zeg je gewoon:quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Me not so happy!
Geen leuke mensen dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Me not so happy!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ze vervelend doen zeg je gewoon:
[ afbeelding ]
Mwah.. ze zijn wel leuk... maar ze doen geen flikker.. dat weet ik nu alquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:18 schreef Karina het volgende:
Ik wilde even gaan gamen, maar zit nu al 20 minuten of zo te wachten tot de update klaar is, stom gedoe.
[..]
Geen leuke mensen dus![]()
Gadver, van die mensen die denken dat jij wel alles doet en zeiken als het niet op tijd af is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah.. ze zijn wel leuk... maar ze doen geen flikker.. dat weet ik nu al1 meisje heeft zelfs geen boeken, want "te duur"
_________________________!
Gaaawdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah.. ze zijn wel leuk... maar ze doen geen flikker.. dat weet ik nu al1 meisje heeft zelfs geen boeken, want "te duur"
_________________________!
Moet overgevenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef roos85 het volgende:
OH MY GOD!!!!!
Er is een Sylvie Meis barbie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja mooi!quote:
Die laatstequote:
quote:
Straks het meisje met den rode haartj0ns weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
Ah weer dat bijdehante kut kind bij TVK
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Straks het meisje met den rode haartj0ns weer
Ik moest zo lachen, een ras Amsterdammer.. en dan "Geef mij nu je angst" een nummer van Guus Meeuwis noemenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds gemengde gevoelens bij!
Ja, faalhaas!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, een ras Amsterdammer.. en dan "Geef mij nu je angst" een nummer van Guus Meeuwis noemen
Bij dit nummer klopt het Amsterdamse accent weer ontzettend goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik hou gewoon niet zo van dat platte amsterdamse bij van die jonge kinderen.. Leer verdomme ABN!
Ja... maar ook als 'ie praat.. mehh...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij dit nummer klopt het Amsterdamse weer ontzettend goed
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar ook als 'ie praat.. mehh...
Ja hequote:Hij heeft wel een mooie stem.. mooie klankkleur!
Ik kom eraanquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ben maar naar het Live topic gegaan
quote:Ik wil over een paar jaar ook wel 2 kindjes «3 . Eerst nog effe op zoek naar een leuke jongen die voor vader wil spelen xD
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
Ow, weer een amber Alert.
Het is ook altijd wat met Amber.
Oooh, die's gaafquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver...
Ik vergat even dat ik mijn thee niet had opgedronken.. pak mijn mok verkeerd vast, en hop het ligt over mijn bed..
gelukkig maar aan 1 kant, morgen maar verschonen.. grrrr
Hmm, dat heb ik niet gelezen.. maar goed.. was ook de telegraafquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
Hij was in opleiding toch? Was idd vanochtend ook op de radio.
Hoorde net dat ie waarschijnlijk door het ijs is gezakt. Er was iemand met zijn postuur enz op camerabeelden gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm... is een politieagent uit Delfzijl vermist..
gatverdammequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoorde net dat ie waarschijnlijk door het ijs is gezakt. Er was iemand met zijn postuur enz op camerabeelden gezien.
Hmm...quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoorde net dat ie waarschijnlijk door het ijs is gezakt. Er was iemand met zijn postuur enz op camerabeelden gezien.
ik hou van RTL!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL komt er minimaal 6 cm sneeuw...
In 2019?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL komt er minimaal 6 cm sneeuw...
Ik ga mijzelf niet neerleggen in aarbeientheequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. alles van mijn bed wat gewassen kan worden in de was.. stonk naar aardbei thee
OH MAHHH GGGGAAAWDDDD!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze linkten naar mijn topic__!
http://rtl.nl/components/(...)ben-er-klaar-mee.xml
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vrij morgen... de docent is ziek
Tsss!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het staat nu al tussen ons in.
Ik had die andere verwacht...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het staat nu al tussen ons in.
Jammer dat je aan de andere kant van het land woontquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet wat ik in huis haal voor 't weekend.. veel melk, en nesquik. misschien ook wel slagroom. NOMNOM
in 020 ookquote:
je bent vrijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan niet eens naar 020 omdat die treinen niet/amper rijden
wees blijquote:
quote:
Weet ik niet. Moet je aan hun vragen.quote:
wat voor schoenmaat heb jijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 mensen die over het paadje gelopen hebben vandaagquote:
Ah ik dacht alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
4 mensen die over het paadje gelopen hebben vandaag
Pappa. Ik heb christelijke 42/43quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah ik dacht alneemt niet weg dat er schoenafdrukken van formaat zeilboot te zien zijn
huh? Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef iBenny het volgende:
9/2 - Studio zuidoost
14/2 - Studio 33
*bam*
Zingen!quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Is het inmiddels gelukt met het zoeken naar een baan?
Ahquote:
Je elektrische deken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik krijg schokken van mijn matras
Dat zijn de leukste rijlessenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Straks rijles door deze sneeuw en gladheid
Spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
succes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Das wel handig Benny, kun je het meteen goed aanpakkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Misschien wel fijn dat je deze weersomstandigheid tijdens je rijlessen meemaakt. Dan leer je het met iemand die je kan corrigeren... Beter dus nu dan pas als je je rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Ohhhquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaart staat in de oven hoor!
Ik waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:47 schreef roos85 het volgende:
wie gaat er vanavond Nick tegen Simon kijken?
Sjee, ik zit te watertanden, ik heb niks lekkers in huisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en zo nog even slagroomsoesjes maken.. I am a kutje
Haha ja! Ik ging dus voor het eerst soesjes maken... wist ik veel dat ze nog zoveel zouden groeienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjee, ik zit te watertanden, ik heb niks lekkers in huis
En kutje, jij met je bloemstukjes en bakkerettes
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha ja! Ik ging dus voor het eerst soesjes maken... wist ik veel dat ze nog zoveel zouden groeien
Ja, zal ze straks wel even postenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?
mmmommommmmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaartje!
[ afbeelding ]
Oh wat heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaartje!
[ afbeelding ]
Zou perfect matchen bij m'n warme chocomelkquote:
Ook dat hadden wij gisteravond, en straks weerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou perfect matchen bij m'n warme chocomelk
Zondags ontbijtquote:Op zondag 5 februari 2012 08:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook dat hadden wij gisteravond, en straks weer
slechte film?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:57 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Even Iron Lady afgekeken, gisteren op de helft in slaap gevallen.
Dat is misschien ook niet echt de ultieme zaterdagavond filmquote:Op zondag 5 februari 2012 10:57 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Even Iron Lady afgekeken, gisteren op de helft in slaap gevallen.
Viel me niet tegen. Verhaal was wat oppervlakkig, niet zo inhoudelijk als je mocht verwachten iig. Maar Streepquote:
Ja nouja, ik had 'm 's middags van het internet geleend, dus ik dacht ach; die kan ik meteen wel gaan kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is misschien ook niet echt de ultieme zaterdagavond filmDenk je dat daar ook echt zin in moet hebben om dat te kijken. Ik ben wel benieuwd, ook maar eens opsnorren
Merylquote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Viel me niet tegen. Verhaal was wat oppervlakkig, niet zo inhoudelijk als je mocht verwachten iig. Maar Streep.
quote:
Alrightyquote:
quote:
waar blijven de foto's?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zal ze straks wel even posten
quote:
Balen zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:24 schreef iBenny het volgende:
Wat een faalbende die treinen vandaag
Normaal gesproken in 1x door, nu overstappen en 20 minuten in de kou
Zo'n glijbaan van ijsquote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Balen zeg.
Met de auto was ook geen lolletje, bij mij in de straat is niet gestrooid, dus het was glibberend de straat uit rijden. Ik was blij toen ik op een schoon stuk terecht kwam.
Als het goed is niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer komt er weer sneeuw eigenlijk?
Ja. Auto's die over de sneeuw waren gereden en de sneeuw die daarna was vastgevrorenquote:
Ik rijd binnendoor naar mijn werk. Gelukkig hadden ze in het Amsterdamse Bos wel gestrooid, anders was het helemaal lachen geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:58 schreef Renesite het volgende:
Hmmhmmm, het was goed te bereiden, de weg.
Ik zie net deze pas in de OP, whaha, is die van Patrique?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:12 schreef Zeroku het volgende:
Omdat het kan, het sexy is, lekker en gratis!
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net deze pas in de OP, whaha, is die van Patrique?
Joah. Die zit er al een tijdje inquote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net deze pas in de OP, whaha, is die van Patrique?
Er stonden ook mensen naast wakken te schaatsen op de grachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Auto's die over de sneeuw waren gereden en de sneeuw die daarna was vastgevrorenecht een ijsbaan.
[..]
Ik rijd binnendoor naar mijn werk. Gelukkig hadden ze in het Amsterdamse Bos wel gestrooid, anders was het helemaal lachen geweest.
En ik zag vanmiddag zelfs dat ze op de Bosbaan aan het schaatsen warendat zou ik nog niet durven.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit geschaatstquote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er stonden ook mensen naast wakken te schaatsen op de grachten
Nah, dat zal niet zo snel gebeuren hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geschaatstMaar dat durf ik ook niet.. straks zakt dez0n beer door het ijs
Mag ik dat zwart op wit Bennyboy?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dat zal niet zo snel gebeuren hoor
Bij dezenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik dat zwart op wit Bennyboy?
Natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel op mij stemmen he?
[ afbeelding ]
Tofffff!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
Reclame: "Elvis Presley in concert"
Wait wuuut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |