Viel me niet tegen. Verhaal was wat oppervlakkig, niet zo inhoudelijk als je mocht verwachten iig. Maar Streepquote:
Ja nouja, ik had 'm 's middags van het internet geleend, dus ik dacht ach; die kan ik meteen wel gaan kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is misschien ook niet echt de ultieme zaterdagavond filmDenk je dat daar ook echt zin in moet hebben om dat te kijken. Ik ben wel benieuwd, ook maar eens opsnorren
Merylquote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Viel me niet tegen. Verhaal was wat oppervlakkig, niet zo inhoudelijk als je mocht verwachten iig. Maar Streep.
quote:
Alrightyquote:
quote:
waar blijven de foto's?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zal ze straks wel even posten
quote:
Balen zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:24 schreef iBenny het volgende:
Wat een faalbende die treinen vandaag
Normaal gesproken in 1x door, nu overstappen en 20 minuten in de kou
Zo'n glijbaan van ijsquote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Balen zeg.
Met de auto was ook geen lolletje, bij mij in de straat is niet gestrooid, dus het was glibberend de straat uit rijden. Ik was blij toen ik op een schoon stuk terecht kwam.
Als het goed is niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer komt er weer sneeuw eigenlijk?
Ja. Auto's die over de sneeuw waren gereden en de sneeuw die daarna was vastgevrorenquote:
Ik rijd binnendoor naar mijn werk. Gelukkig hadden ze in het Amsterdamse Bos wel gestrooid, anders was het helemaal lachen geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:58 schreef Renesite het volgende:
Hmmhmmm, het was goed te bereiden, de weg.
Ik zie net deze pas in de OP, whaha, is die van Patrique?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:12 schreef Zeroku het volgende:
Omdat het kan, het sexy is, lekker en gratis!
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net deze pas in de OP, whaha, is die van Patrique?
Joah. Die zit er al een tijdje inquote:Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie net deze pas in de OP, whaha, is die van Patrique?
Er stonden ook mensen naast wakken te schaatsen op de grachtenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Auto's die over de sneeuw waren gereden en de sneeuw die daarna was vastgevrorenecht een ijsbaan.
[..]
Ik rijd binnendoor naar mijn werk. Gelukkig hadden ze in het Amsterdamse Bos wel gestrooid, anders was het helemaal lachen geweest.
En ik zag vanmiddag zelfs dat ze op de Bosbaan aan het schaatsen warendat zou ik nog niet durven.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit geschaatstquote:Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er stonden ook mensen naast wakken te schaatsen op de grachten
Nah, dat zal niet zo snel gebeuren hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geschaatstMaar dat durf ik ook niet.. straks zakt dez0n beer door het ijs
Mag ik dat zwart op wit Bennyboy?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dat zal niet zo snel gebeuren hoor
Bij dezenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik dat zwart op wit Bennyboy?
Natuurlijk...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel op mij stemmen he?
[ afbeelding ]
Tofffff!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
Reclame: "Elvis Presley in concert"
Wait wuuut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |