Dat zijn de leukste rijlessenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Straks rijles door deze sneeuw en gladheid
Spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
succes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Das wel handig Benny, kun je het meteen goed aanpakkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Misschien wel fijn dat je deze weersomstandigheid tijdens je rijlessen meemaakt. Dan leer je het met iemand die je kan corrigeren... Beter dus nu dan pas als je je rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef iBenny het volgende:
Ohhhquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaart staat in de oven hoor!
Ik waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:47 schreef roos85 het volgende:
wie gaat er vanavond Nick tegen Simon kijken?
Sjee, ik zit te watertanden, ik heb niks lekkers in huisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en zo nog even slagroomsoesjes maken.. I am a kutje
Haha ja! Ik ging dus voor het eerst soesjes maken... wist ik veel dat ze nog zoveel zouden groeienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjee, ik zit te watertanden, ik heb niks lekkers in huis
En kutje, jij met je bloemstukjes en bakkerettes
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha ja! Ik ging dus voor het eerst soesjes maken... wist ik veel dat ze nog zoveel zouden groeien
Ja, zal ze straks wel even postenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?
mmmommommmmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaartje!
[ afbeelding ]
Oh wat heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaartje!
[ afbeelding ]
Zou perfect matchen bij m'n warme chocomelkquote:
Ook dat hadden wij gisteravond, en straks weerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou perfect matchen bij m'n warme chocomelk
Zondags ontbijtquote:Op zondag 5 februari 2012 08:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook dat hadden wij gisteravond, en straks weer
slechte film?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:57 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Even Iron Lady afgekeken, gisteren op de helft in slaap gevallen.
Dat is misschien ook niet echt de ultieme zaterdagavond filmquote:Op zondag 5 februari 2012 10:57 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Even Iron Lady afgekeken, gisteren op de helft in slaap gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |