Sjee, ik zit te watertanden, ik heb niks lekkers in huisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en zo nog even slagroomsoesjes maken.. I am a kutje
Haha ja! Ik ging dus voor het eerst soesjes maken... wist ik veel dat ze nog zoveel zouden groeienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjee, ik zit te watertanden, ik heb niks lekkers in huis
En kutje, jij met je bloemstukjes en bakkerettes
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha ja! Ik ging dus voor het eerst soesjes maken... wist ik veel dat ze nog zoveel zouden groeien
Ja, zal ze straks wel even postenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt erotisch, heb je nog foto's gemaakt?
mmmommommmmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaartje!
[ afbeelding ]
Oh wat heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Appelkruimeltaartje!
[ afbeelding ]
Zou perfect matchen bij m'n warme chocomelkquote:
Ook dat hadden wij gisteravond, en straks weerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou perfect matchen bij m'n warme chocomelk
Zondags ontbijtquote:Op zondag 5 februari 2012 08:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook dat hadden wij gisteravond, en straks weer
slechte film?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:57 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Even Iron Lady afgekeken, gisteren op de helft in slaap gevallen.
Dat is misschien ook niet echt de ultieme zaterdagavond filmquote:Op zondag 5 februari 2012 10:57 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Even Iron Lady afgekeken, gisteren op de helft in slaap gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |