Idem. Nou ja, 50 minuten danquote:Op woensdag 1 februari 2012 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat niet? Ik zit al een half uur op mijn werk
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt lekker fris wakker, ik zie het scherm van veraf en denk dat er in de TT "Iris Kroes" staat ipv Putin's Kiss
Het nieuwe quoten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ieuwll.. gebeuren enge dingen als ik iemand quote!
Even proberen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ieuwll.. gebeuren enge dingen als ik iemand quote!
Even testen.quote:
Werkt bij mij niet fatsoenlijk, de PI's gaan verder dan het venster.quote:
Ik denk dat het nog niet helemaal af is. Tabtab spatie werkt ook nog niet merk ik (dat gebruik ik zelf altijd).quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet fatsoenlijk, de PI's gaan verder dan het venster.
En tab tab enter werkt niet meer
Ohja. Spatie inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog niet helemaal af is. Tabtab spatie werkt ook nog niet merk ik (dat gebruik ik zelf altijd).
wat een logica weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook bloody fucking anoying!
Roosters voor blok 3 zijn bekend, maar nog niet in welke groep je zit.. Eerste 2 blokken had de hele klas 1 rooster. Nu is er per groepje een rooster...
Valt mee jaquote:
Ik had al zo een vermoedenquote:
Ik klikte eerstquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoedenIk deed vroeger altijd altS trouwens, maar met Chrome werkt dat niet meer.
Heeeeel vroeger deed ik dat ook nog, maar toen postte ik nog niet zoveel.quote:
Ben je Japans aan het leren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef iBenny het volgende:
Waarom kan ik geen mooie karakters tekenen?
Nope. Ik moet karakters tekenen voor een spel maar het wil niet helemaal lukkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger deed ik dat ook nog, maar toen postte ik nog niet zoveel.
[..]
Ben je Japans aan het leren?
Vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer komt er een venster als je wilt quote?
Welke moet je tekenen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik moet karakters tekenen voor een spel maar het wil niet helemaal lukken
Sun is in het Japans wel simpel, twee streepjes en een horizontale streepquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon iets.. Zelfverzonnen, maar ik kan niet bepaald mooi tekenen
Ahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sun is in het Japans wel simpel, twee streepjes en een horizontale streep.
Jat gewoon alles uit manga'squote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha?
We hebben alleen helaas besloten het een beetje in een cartoonstyle te doen![]()
Oh je bedoelt met karakters, poppetjes zeg maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik moet karakters tekenen voor een spel maar het wil niet helemaal lukken
Yupquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je bedoelt met karakters, poppetjes zeg maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |