Ik moest zo lachen, een ras Amsterdammer.. en dan "Geef mij nu je angst" een nummer van Guus Meeuwis noemenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds gemengde gevoelens bij!
Ja, faalhaas!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, een ras Amsterdammer.. en dan "Geef mij nu je angst" een nummer van Guus Meeuwis noemen
Bij dit nummer klopt het Amsterdamse accent weer ontzettend goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik hou gewoon niet zo van dat platte amsterdamse bij van die jonge kinderen.. Leer verdomme ABN!
Ja... maar ook als 'ie praat.. mehh...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij dit nummer klopt het Amsterdamse weer ontzettend goed
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar ook als 'ie praat.. mehh...
Ja hequote:Hij heeft wel een mooie stem.. mooie klankkleur!
Ik kom eraanquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ben maar naar het Live topic gegaan
quote:Ik wil over een paar jaar ook wel 2 kindjes «3 . Eerst nog effe op zoek naar een leuke jongen die voor vader wil spelen xD
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
Ow, weer een amber Alert.
Het is ook altijd wat met Amber.
Oooh, die's gaafquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver...
Ik vergat even dat ik mijn thee niet had opgedronken.. pak mijn mok verkeerd vast, en hop het ligt over mijn bed..
gelukkig maar aan 1 kant, morgen maar verschonen.. grrrr
Hmm, dat heb ik niet gelezen.. maar goed.. was ook de telegraafquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
Hij was in opleiding toch? Was idd vanochtend ook op de radio.
Hoorde net dat ie waarschijnlijk door het ijs is gezakt. Er was iemand met zijn postuur enz op camerabeelden gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm... is een politieagent uit Delfzijl vermist..
gatverdammequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoorde net dat ie waarschijnlijk door het ijs is gezakt. Er was iemand met zijn postuur enz op camerabeelden gezien.
Hmm...quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoorde net dat ie waarschijnlijk door het ijs is gezakt. Er was iemand met zijn postuur enz op camerabeelden gezien.
ik hou van RTL!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL komt er minimaal 6 cm sneeuw...
In 2019?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL komt er minimaal 6 cm sneeuw...
Ik ga mijzelf niet neerleggen in aarbeientheequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. alles van mijn bed wat gewassen kan worden in de was.. stonk naar aardbei thee
OH MAHHH GGGGAAAWDDDD!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze linkten naar mijn topic__!
http://rtl.nl/components/(...)ben-er-klaar-mee.xml
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vrij morgen... de docent is ziek
Tsss!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het staat nu al tussen ons in.
Ik had die andere verwacht...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het staat nu al tussen ons in.
Jammer dat je aan de andere kant van het land woontquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet wat ik in huis haal voor 't weekend.. veel melk, en nesquik. misschien ook wel slagroom. NOMNOM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |