Ik moest zo lachen, een ras Amsterdammer.. en dan "Geef mij nu je angst" een nummer van Guus Meeuwis noemenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds gemengde gevoelens bij!
Ja, faalhaas!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, een ras Amsterdammer.. en dan "Geef mij nu je angst" een nummer van Guus Meeuwis noemen
Bij dit nummer klopt het Amsterdamse accent weer ontzettend goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik hou gewoon niet zo van dat platte amsterdamse bij van die jonge kinderen.. Leer verdomme ABN!
Ja... maar ook als 'ie praat.. mehh...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij dit nummer klopt het Amsterdamse weer ontzettend goed
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar ook als 'ie praat.. mehh...
Ja hequote:Hij heeft wel een mooie stem.. mooie klankkleur!
Ik kom eraanquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ben maar naar het Live topic gegaan
quote:Ik wil over een paar jaar ook wel 2 kindjes «3 . Eerst nog effe op zoek naar een leuke jongen die voor vader wil spelen xD
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
Ow, weer een amber Alert.
Het is ook altijd wat met Amber.
Oooh, die's gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |