Plaats je link hier...ben ook geïnteresseerd in die docu...misschien haal ik daar meer uit dan die 24 uur...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef Staal het volgende:
Ik ga toch even kijken of ik de documentaire kan opduiken.
Uit de preview lijkt het er ook op alsof Liesbeth Angelique heeft proberen te verdrinken. Ze is in ieder geval duidelijk de actief dominantste van de tweeling. Ik vond haar ook gemeen.
Angelique liep gewoon te door te knagen om een reactie uit te lokken. Passief.
Zelfs Wilfried werd gek van het gevreet. Ik trouwens ook.
Niks meer over mij zeggen in de toekomst...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef k_man het volgende:
Volgende week zonder tumor en zonder humor?
Jij kunt niet zo goed met kritiek omgaan hè?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niks meer over mij zeggen in de toekomst...
Dat verdrinken is een kunstproject als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef Staal het volgende:
Uit de preview lijkt het er ook op alsof Liesbeth Angelique heeft proberen te verdrinken. Ze is in ieder geval duidelijk de actief dominantste van de tweeling. Ik vond haar ook gemeen.
Of ik klik niet goed maar ik zoek eigenlijk de docu.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Verdrinkingsfilm van LA Raeven voor Staal...
De info is ook veel interessanter dan die verzuipvideo op Youtube.quote:
Pff, ben even een stukje aan het kijken, maar ik word er echt weer naar van als ik ze zo zie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:44 schreef Bluezz het volgende:
Deze? http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1048095
die ken ik ook niet, dus ik zet hem er even in voor morgenEhh straks.
Mart Smeets en zichzelf zijn en niet het achterste van zn tong laten zien?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Nee, ik vergelijk jou met het type suikertante wat Joran probeerde te helpen tegen beter weten in...
Ook dat vind ik te ver gaan !
Ik ben geen fan van Herman den Blijker, ik houd er alleen wel van als mensen hun zelf blijven als ze op televisie zijn. Hij doet niet alsof...Hij doet niet overdreven... Gewone een charmante man en jullie verwachten dat als hij gelijk uitgenodigd word bij Wilfried de Jong in 24 uur met, dat hij zijn deuren open zet en zijn leven op tafel gooit ? Waarom denk je dat ik mensen als Mart Smeets en Johan Derksen mag ? Het zijn gewoon aparte mensen met een apart karakter die niet gelijk het achterste van hun tong laten zien.
Laat die vent lekker. Ik ben eerder fan van Wilfried de Jong en zijn manier van ondervragen... Gewoon Herman uit zijn schulp proberen te trekken wat hem inderdaad maar moeilijk lukt.
Kilo of 10, misschien 15 erbij en ze zijn best mooi denk ik. Nu zijn het echt zombies. Nare, gemene, obsesieve zombies.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Staal het volgende:
Die van vorige week is heel ernstig.
Ze geven om uiterlijk. Je ziet twee heel onaantrekkelijk vrouwen. Ongezonde gelaatskleur, doffe haren.
Afschuwelijk dat ze zichzelf zo mishandelen.
Ik was vooral benieuwd naar hun jeugd. Uit wat voor verknipt gezin komen die twee?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef Staal het volgende:
Bij de dames Liebeth en Angelique vraag ik me af waarom Wilfried niet heeft gevraagd naar hun jeugd en wat e.e.a. tot stand heeft gebracht.
Dit lijkt op aapjes kijken zonder diepgang.
Die twee hebben elkaar compleet gek gemaakt en blijven elkaar ondermijnen. Het is een onderling spel. Een eng en gevaarlijk spel. Ze zien er verdorie allebei terminaal uit. Ongezond.
Ik ben die andere docu aan het kijken en het lijkt (aan de beelden te zien) dat ze een normale jeugd hebben gehad. Ze leven in complete symbiose met elkaar en zijn obsessief met elkaar bezig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was vooral benieuwd naar hun jeugd. Uit wat voor verknipt gezin komen die twee?
Och, iemand die zich aangetrokken voelt tot de ene, zal dan met die tweede d'r bij ook wel blij zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ben die andere docu aan het kijken en het lijkt (aan de beelden te zien) dat ze een normale jeugd hebben gehad. Ze leven in complete symbiose met elkaar en zijn obsessief met elkaar bezig.
Ik denk dat ze het samen zo ziek hebben gemaakt.
Angelique claimt Liesbeth op alles, erg verstikkend. Ze is compleet afhankelijk van haar. Maar dat houden ze hun hele leven al samen in stand.
Je zal die vriend van Liesbeth maar zijn, krijg je die andere er ook bij.
In geval van déze tweeling betwijfel ik dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Och, iemand die zich aangetrokken voelt tot de ene, zal dan met die tweede d'r bij ook wel blij zijn![]()
Restaurantwaarde misschien, bij de slager kost dat echt niet zoveel..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Herman had daar wel voor pakweg 1000 euro aan vlees bij zich
Juist bij de slager. Ik heb van de week 10 dagen droog gerijpt vlees gekocht (dit van Herman was 4 weken droog gerijpt), en ik betaalde daar pakweg 40 euro de kilo voor. Dit was 15 kilo, dus al 600 euro.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef alors het volgende:
[..]
Restaurantwaarde misschien, bij de slager kost dat echt niet zoveel..
serieusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Juist bij de slager. Ik heb van de week 10 dagen droog gerijpt vlees gekocht (dit van Herman was 4 weken droog gerijpt), en ik betaalde daar pakweg 40 euro de kilo voor. Dit was 15 kilo, dus al 600 euro.
Voor bio-rund? Ja, over het geheel gezien, inclusief been. Maar versneden per kilo echt niet hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
serieusals je zo'n beest laat slachten krijg je volgens mij maar een paar euro per kilo...
Je ziet in ieder geval wel de kunstwerken als je dat zo mag noemen, maar de rest is hetzelfde als die 24 Uur en dus tenenkrommend. Eenzame vrouwen zijn het in een eigen bubbel...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Enerzijds wil ik die docu ook wel kijken, anderzijds weet ik niet of ik daar nóg een uur tegen kan.Mijn god, wat een ziekelijkheid, bijna niet te bevatten.
Aanvulling: Slachtprijs koe is ca. ¤2,10 tot 2,50 per kilo. En dat is dus wat de eigenaar van de koe vangt. Slachthuis heeft daar een dagje werk aan, daarna nog afhangen. (En bio lijkt mij nog wat duurder dan gewoon).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
serieusals je zo'n beest laat slachten krijg je volgens mij maar een paar euro per kilo...
Preventief steriliseren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:16 schreef waxmask het volgende:
En nu het gedeelte waar Liesbeth een kind wil...niet uit liefde, maar puur naar de man kijken of er een mooi kind van kan komen...![]()
![]()
Ik begin nou wel benieuwd te worden, misschien dat ik de aflevering terug ga kijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef Staal het volgende:
Pak ook meteen het Uur van de Wolf mee...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin nou wel benieuwd te worden, misschien dat ik de aflevering terug ga kijken
Ik vind het ook gewoon een lompe Rotterdammerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Nog even inhaken op het vorige topic : Ik vind den Blijker niet charismatisch en ook niet gezellig, innemend of lief.. ik weet het niet zo goed bij hem.
Nee is ook niks mis mee, maar gewoon voorspelbaarquote:
Zit er klaar voor.quote:
moet ook nog wel, hij is nog herstellende natuurlijjkquote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef golfer het volgende:
Hij is wel iets rustiger geworden, geloof ik.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Volgens mij vind ik dit nu al de mooiste uitzending ooit hiervan.
ja idd, hij begint ook echt elke keer met de volle 100% en loopt dan snel weer leeg.. Heftigquote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Raar om te zien hoe hij elke keer instort na een uurtje druk praten.
Volgend jaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef Doodloper het volgende:
Wat een briljant programma met dito 'presentator' is dit ook. Wanneer komen er nieuwe afleveringen?
Eerder dus al, namelijk deze week op 27-4 alweer een aflevering:quote:
Hoezo? Is dat een probleem?quote:
Meldtquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij was wel wat emo maar zorgt wel voor z'n zoons hun toekomst, doe mij zo'n pa.
Dan heb je misschien deze docu ook al gezien? Uitgezonden in Oktober, 2007.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk uit naar de aflevering over Valentijn.Die kende ik al uit een artikel van toen ze nog heel jong was.
Interessant. Heb ik niet gezien. Misschien nog even bekijken voordat ze/hij bij Wilfried komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Nober het volgende:
Dan heb je misschien deze docu ook al gezien? Uitgezonden in Oktober, 2007.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124345
Valentijn is lichamelijk een jongen, maar in hart en ziel een meisje. Negen jaar lang wordt Valentijn door de documentairemaakster Hetty Nietsch gevolgd op zijn weg naar vrouwelijkheid.
Je ziet nog steeds een manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Jula123 het volgende:
Een heel leuk en oprecht mens vind ik haar. Ziet er ook goed uit nu.
Mwah, kaaklijn is net iets te scherp. En ze is wel erg lang. Maar verder valt het wel mee hoor vind ik.quote:
In haar geval is superdun het handigst denk ik. Als ze aankomt krijgt ze denk ik echt een mannelijk figuur. Geen taille, geen heupen, weinig borst. Dan toch liever dun.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef chufi het volgende:
Gezicht is kwa uiterlijk wel redelijk vrouwelijk vind ik, maar de rest heeft verder weinig opwindens ... Mager scharminkel
Ja, vind ik ook!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Isegrim het volgende:
Ze heeft een beeldschoon gezicht vind ik. Ik vond haar als kind al zo sprookjesachtig mooi. Elfjesgezicht.
waarom? Ze krijgt toch vrouwelijke hormonen en is als jongen nooit in de pubertijd gekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef Jula123 het volgende:
[..]
In haar geval is superdun het handigst denk ik. Als ze aankomt krijgt ze denk ik echt een mannelijk figuur. Geen taille, geen heupen, weinig borst. Dan toch liever dun.
Ohja dat is waar. Zou je door die hormonen dan ook echt heupen krijgen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
waarom? Ze krijgt toch vrouwelijke hormonen en is als jongen nooit in de pubertijd gekomen
Denk je niet dat dit komt omdat je het weet?quote:
Haar ouders hebben haar juist alle vrijheid gegeven. Eerst voorzichtig sturen naar het 'maatschappelijk wenselijke', maar de keuze wel altijd bij Valentijn gelaten. Jurkje aan? Prima, eerst alleen op vakantie. Pas vanaf de middelbare school de volledige keuze daarin.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef golfer het volgende:
Alsnog die docu over haar gezien, die haar volgde vanaf 1998 t/m 2007. Wel heftig.
Denk vooral dat haar ouders heel erg haar hebben beïnvloedt.
Ik had hem eerst opgenomen en weer verwijderd en begrijp dat er niets aan gemist isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef linebear het volgende:
Met stip op nummer 1 van slechtste uitzendingen. Dat lag niet aan Wilfried trouwens
Vond hem ook verrassend genuanceerd tov zijn PVV tijd, niet de beste uitzending maar wel interessant om te zien hoe Brinkman zichzelf opstelt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef cinnamon_M het volgende:
Vond het wel boeiend eigenlijk.
Ik vroeg me wel continu af of Hero heel goed aan het spinnen was, of oprecht zei wat hij vond. Hij kwam over het algemeen behoorlijk sympathiek, sociaal en genuanceerd over, maar het komt hem natuurlijk wel érg goed uit als hij de harten van mensen weet te winnen zo voor de verkiezingen...
Hij bouwde ook flinke cliffhangers in voor z'n boek btw.
Opgenomen? Uitzendinggemist.nl...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had hem eerst opgenomen en weer verwijderd en begrijp dat er niets aan gemist is
Dat geeft toch heel goed aan hoe verknipt die mensen zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:53 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het wel een aardige aflevering. Beetje jammer voor Hero dat zijn nieuwe partij eigenlijk helemaal niet in de uitzending gekomen is.
Wel jammer was die uitsmijter aan het einde. 'Ik geef mijn leven voor dit land'. Dat sloeg totaal nergens op
Ja, idd, eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:30 schreef themole het volgende:
[..]
Vond hem ook verrassend genuanceerd tov zijn PVV tijd, niet de beste uitzending maar wel interessant om te zien hoe Brinkman zichzelf opstelt.
Dit was voor de finale.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:40 schreef Elusive het volgende:
als hij een eckte baas was dan zou hij zeggen dat robben de winnende maakt
Idd, Van Persie mag op de bank beginnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huntelaar denkt de heletijd hij en van Persie samen voorin.
dat zijn de echte topsporters, die kunnen altijd rusten en slapen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef Dos37 het volgende:
Haha met gemak toch kwart voor negen uitslapen
En nu weer terug je hol in.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef LimboFan het volgende:
Blij dat je het hele toernooi weer reserve staat
Ja, en daarnaast een briljante denker, filosoof en geschiedschrijver met een mening over allerlei onderwerpen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Je ziet wel dat hij leeft voor zijn vak, slaapt goed, eet veel fruit, denkt na over zijn sport, doet geen gekke dingen met zijn geld. Typisch iemand die het maximale uit zijn talent haalt.
Heerlijk beeld was dat zeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef computergirl het volgende:
Aan dat blauwe oog ka je wel goed herleiden wanneer de opnames waren. Er was weinig materiaal volgens mij, minuut 2 zwijgende mannen in beeld die naar vlees in de pan staren.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond begint er weer een nieuw seizoen!
Daarvan ken ik alleen Katjaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef alors het volgende:
In deze serie komen ook nog Özcan Akyol (van de roman Eus aka AryaMehr van fok![]()
), Erik de V(lieger), Katja Schuurman en nog iemand die nog bekend moet worden.
Die gast van Eus heeft in de bak gezeten en is daarna gaan schrijven. Het is trouwens niet AryaMehr maar 'een digitale vriend die onder zijn naam colums op fok schreef'. En Erik de Vlieger was succesvol ondernemer en werd daarna beschuldigd van afpersing http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_de_Vliegerquote:
Erik de Vlieger. Ben benieuwd naar zijn verhalen. De vastgoedman met een luchtje....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef alors het volgende:
In deze serie komen ook nog Özcan Akyol (van de roman Eus), Erik de V(lieger), Katja Schuurman en nog iemand die nog bekend moet worden.
Ja, overacting. Maar het verhaal klopt wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het een act is, althans het is een houding.
Nee, dat idee heb ik nooit met hem. Het is ook de enige cabaretier die zichzelf een spiegel durft voor te houden. Anderen zijn erg terughoudend over gevoel en prive leven. Javier heeft alles open gegooid, en dan komt er ook pus uit ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het een act is, althans het is een houding.
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, dat idee heb ik nooit met hem. Het is ook de enige cabaretier die zichzelf een spiegel durft voor te houden. Anderen zijn erg terughoudend over gevoel en prive leven. Javier heeft alles open gegooid, en dan komt er ook pus uit ja.
Precies, dat overacting. Net als dat zinnetje over Nigeria. Natuurlijk meent hij het maar het is zo...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, overacting. Maar het verhaal klopt wel denk ik.
Zoals hij het daar vertelde zou hij het ook op het podium doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dat overacting. Net als dat zinnetje over Nigeria. Natuurlijk meent hij het maar het is zo...
Oorverdovend?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef waxmask het volgende:
Jammer dat er (nog) geen registratie is van die laatste show...
Ja en Por Dios heb ik ook gemist lees ik net op Wiki. Try-outs voor Delirium II gaan snel van start.quote:
Neem dan gewoon een glas water bij je eten idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef waxmask het volgende:
Alcohol vrij biertje....Altijd triest om mensen dat te zien drinken. Zou het een soort placebo effect hebben?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Bombshell het volgende:
Ik hoor het idd
Lekker op pad met zigeuners om bedrijven te beroven pfff kansloos
Echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Ik denk van niet! Zij was liedjes schrijfsterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef computergirl het volgende:
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voor
En ook niet van de TV en van de film?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Nober het volgende:
Willem Nijholt kende ik niet, ben dan ook niet van het theater.
Omdat ze op een bepaald moment heur pyjama aan zal moeten doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
Volgende week zal wel kijkcijferrecords breken, want dan Katja Schuurman.
Ik heb hem, nu ik zijn wikipedia even bekeken heb, alleen gezien in de film Ciske de Rat als oom Henri.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook niet van de TV en van de film?
Net gekeken. Ik vond dat ie behoorlijk het achterste van zijn tong liet zien. Volgens mij vergat ie zelfs dat ie op tv kwam. Vond het een mooie aflevering, maar ik ben dan ook al 40 jaar Willem Nijholtfan. Lieve man is hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond met iemand die nooit echt het achterste van z'n tong laat zien, want te veel altijd acteur:
Willem Nijholt.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overigens was ik verliefd op Willem toen ik jong was.
ik vond ook een leuke aflevering ! Ik mag hem ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef ElizabethR het volgende:
Net gekeken. Ik vond dat ie behoorlijk het achterste van zijn tong liet zien. Volgens mij vergat ie zelfs dat ie op tv kwam. Vond het een mooie aflevering, maar ik ben dan ook al 40 jaar Willem Nijholtfan. Lieve man is het
Heb er net weer van genoten. Erg mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:30 schreef MolFan het volgende:
Wat een voorbeeld is Nijholt voor mij en zo puur, hopelijk komt hij weer eens op tv met zijn mooie en bijzondere verhalen.
Echt de moeite waard. Die gast is 78. Zo hoop ik ook oud te worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:16 schreef Tem het volgende:
Ik moet deze nog even terugkijken van de week.
Als homo tong?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt de moeite waard. Die gast is 78. Zo hoop ik ook oud te worden.
Daar peer ik hem in.quote:
+1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt een topwijf, met humor. Zou best eens een avondje met haar willen stappen. Gewoon voor de gezelligheid. Ze is denk ik ook een echte mannenvrouw. Dat is een vrouw die het leuker vind om met zes mannen in de kroeg te staan zeveren over auto's en sex, dan met vriendinnen bij een kop thee over kinderen en meubels te zeuren. En waarbij mannen dat dan ook accepteren.
Dat denk ik ook al heel langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt een topwijf, met humor. Zou best eens een avondje met haar willen stappen. Gewoon voor de gezelligheid. Ze is denk ik ook een echte mannenvrouw. Dat is een vrouw die het leuker vind om met zes mannen in de kroeg te staan zeveren over auto's en sex, dan met vriendinnen bij een kop thee over kinderen en meubels te zeuren. En waarbij mannen dat dan ook accepteren.
Om de wallen weg te werkenquote:
Daarom is ze zo leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de wallen weg te werken
Leuk wijf oh en als je een mannevrouw bent die toch met je uiterlijk bezig bent : mannen zijn dat ook hè
ik heb over het algemeen niet veel respect voor BNners, maar willem nijhold, ik hou van die man. fantastiche uitzending.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook niet van de TV en van de film?
Maar goed, viel mij 100% mee. Z'n acteren tijdens die 24 uur was minder dan ik verwacht had en ik jhad zelfs het idee dat er soms echte en niet gespeelde emoties waren te zien.
Blijft een mooie man voor die leeftijd.
oeps..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:49 schreef Copycat het volgende:
Respecteer hem dan door zijn naam goed te spelen. Nijholt.
ik werd een een beetje zenuwachtig van Katjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
Net gezien, wist het op zich wel, maar Katja is echt een wereldwijf.
Ik ook. Het constante gepulk aan haar, gezicht, trui, etc.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werd een een beetje zenuwachtig van Katja
Dat. En dat dacht ik al jaren, en nu lijkt ze nog steeds zo.quote:
En Vincent al helemaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten haar niet gaan vragen over Theo van Gogh.
Moet je zeker doen. De Jong is erg goedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb dit seizoen tot nu toe alle afleveringen gezien. Erg leuk programma is het eigenlijk. Wilfried is echt een goede interviewer en weet de gasten ook op hun gemak te stellen. En ze nodigen ook nog eens gasten uit die iets te vertellen hebben.
Misschien ga ik de oude afleveringen van de vorige seizoenen ook maar eens terugkijken. Hopelijk zijn die ook net zo leuk
Dankjequote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. De Jong is erg goed
quote:
quote:Theo Maassen neemt 24 Uur Met... over van De Jong
Theo Maassen is de nieuwe gastheer van 24 Uur Met... De cabaretier neemt de presentatie van het VPRO-interviewprogramma over van Wilfried de Jong.
Laatstgenoemde gaat zich storten op een nieuwe show, zo maakte de omroep donderdag bekend.
De 46-jarige Maassen maakt vijf afleveringen van 24 Uur Met..., waarin hij zichzelf een etmaal lang opsluit met een bekende Nederlander om die aan de tand te voelen.
Het programma keert in het voorjaar terug op Nederland 2, terwijl het voorheen op Nederland 3 werd uitgezonden.
De Jong gaat aan de slag met een programma waarin oude en actuele foto's de basis vormen van zijn gesprekken met gasten. Het project heeft de werktitel Klik.
Bron: nu.nl
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.quote:
Ik verwacht dat dit heel erg gaat meevallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.
Helemaal eens met jou.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.
Wat is deze? zand in de vagina?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |