Oorverdovend?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef waxmask het volgende:
Jammer dat er (nog) geen registratie is van die laatste show...
Ja en Por Dios heb ik ook gemist lees ik net op Wiki. Try-outs voor Delirium II gaan snel van start.quote:
Neem dan gewoon een glas water bij je eten idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef waxmask het volgende:
Alcohol vrij biertje....Altijd triest om mensen dat te zien drinken. Zou het een soort placebo effect hebben?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Bombshell het volgende:
Ik hoor het idd
Lekker op pad met zigeuners om bedrijven te beroven pfff kansloos
Echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Ik denk van niet! Zij was liedjes schrijfsterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef computergirl het volgende:
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voor
En ook niet van de TV en van de film?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Nober het volgende:
Willem Nijholt kende ik niet, ben dan ook niet van het theater.
Omdat ze op een bepaald moment heur pyjama aan zal moeten doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
Volgende week zal wel kijkcijferrecords breken, want dan Katja Schuurman.
Ik heb hem, nu ik zijn wikipedia even bekeken heb, alleen gezien in de film Ciske de Rat als oom Henri.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook niet van de TV en van de film?
Net gekeken. Ik vond dat ie behoorlijk het achterste van zijn tong liet zien. Volgens mij vergat ie zelfs dat ie op tv kwam. Vond het een mooie aflevering, maar ik ben dan ook al 40 jaar Willem Nijholtfan. Lieve man is hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond met iemand die nooit echt het achterste van z'n tong laat zien, want te veel altijd acteur:
Willem Nijholt.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overigens was ik verliefd op Willem toen ik jong was.
ik vond ook een leuke aflevering ! Ik mag hem ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef ElizabethR het volgende:
Net gekeken. Ik vond dat ie behoorlijk het achterste van zijn tong liet zien. Volgens mij vergat ie zelfs dat ie op tv kwam. Vond het een mooie aflevering, maar ik ben dan ook al 40 jaar Willem Nijholtfan. Lieve man is het
Heb er net weer van genoten. Erg mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:30 schreef MolFan het volgende:
Wat een voorbeeld is Nijholt voor mij en zo puur, hopelijk komt hij weer eens op tv met zijn mooie en bijzondere verhalen.
Echt de moeite waard. Die gast is 78. Zo hoop ik ook oud te worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:16 schreef Tem het volgende:
Ik moet deze nog even terugkijken van de week.
Als homo tong?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt de moeite waard. Die gast is 78. Zo hoop ik ook oud te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |