Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk nergens, dat kun je op je vingers natellen. Het is gewoon een beslissing van bovenaf. Dat goed overleg is een pr praatje.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee.
Wat jammerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef golfer het volgende:
a.s. Zondag de allerlaatste.
Het programma verdwijnt van de buis.
http://www.volkskrant.nl/(...)4cb1349bf1c278c7ce81
Suzanne Kunzeler moet de gevangenis inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
http://media.tpo.nl/2015/(...)-moet-de-gevangenis/quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
Die aflevering met LA Raeven was wel memorabel ja. Zat er toch eentje 24 uur chocola te eten totdat ze niet meer kon? Ben wel benieuwd hoe het nu met ze gaat....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Jammer dat de VPRO kijkcijfers kennelijk boven kwaliteit verkiest. Al is 159.000 kijkers op dat tijdstip inderdaad wel heel weinig.
Maassen zegt dat de gasten misschien niet bekend genoeg waren, maar ik vond de aflevering met mij onbekende gasten vaak juist de boeiendste. Maassen en Myrthe van der Meer. Of Wilfried de Jong met LA Raeven bijvoorbeeld.
Nope.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
Alleen de laatste 6 min. gezien... Tot volgend jaar....??
OK Ja typisch wel... Op een gegeven moment zijn ze op..quote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope.
Het stopt.
http://www.vpro.nl/24uurm(...)ring-24-uur-met.html
Jou kennende is het dus het terug kijken waard.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
Juist daarom wat mij betreft niet echt boeiend.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
ik vond het wel mooi om te zien hoe ze vertelde dat cabaret dus maar ontstaan is omdat ze zich in echte leven super ongemakkelijk voelde. En hoe dat in haar leven langzaam aan het bijtrekken is qua echte levenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Fresku.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:36 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wel. Ik vond Wilfried en Theo beide erg goed. Wilfried is meer interviewer, Maassen meer iemand die het sociaal contact zoekt. Kan beide erg goed uitpakken. Wilfried zou meer met Teeven gedaan kunnen hebben, Theo kreeg iets moois voor elkaar met Fresku. Ik vind het jammer, keek erg graag naar het programma.
Moet wel eerlijk zeggen: als ik een bepaalde gast niet interessant vond (bijv Van Koningsbrugghe), totaal niet kende (bijv die Belgische acteur van zondag) of irritant vond (zoals met Mounir Samuel), dan vond ik het programma ook meteen vervelend en keek ik het niet af.
Ik vind Maassen juist bij iedereen een onderdanig hondje. Net als bij De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |