Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef rubbereend het volgende:
Heeeee, na 23 uur werd er ergens met vieren over gepraat
onderwerpen komen wel vaker terugquote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
talentloze achterlijke irritante sukkels.
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
1 ding geleerd De Jeugd is volwassen geworden, ellende meegemaakt en finished, maar iemand moet de knoop doorhakken.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef rubbereend het volgende:
Geinig experiment met drie maar voortaan weer gewoon 1 op 1. Zaten wel vermakelijke stukjes in
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.
hehe:)quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
talentloze achterlijke irritante sukkels.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.
Als dat geen neuken wordt straks....quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als dat geen neuken wordt straks....
Fucking geniaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Ze zijn inderdaad volwassen geworden
Ik vond er ook geen bal aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een ongemakkelijke, nietszeggende 24 uur.
Denk dat als Theo een op een met een van de JvT-ers had gezeten, er veel meer was uitgekomen.
Stukken kabouterpost in de neus en een hoop schelden met K. Toen waren ze nog een stuk extremer ja, vooral Vjeze Fur. Dat is nog uit de tijd dat Le Le de kwaliteitsplaat Breakfast maakte.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Ze zijn inderdaad volwassen geworden
http://noisey.vice.com/nl(...)m_source=noiseyfbnedquote:24 uur met De Jeugd van Tegenwoordig – hartstikke leuk zou je denken. Drie brutale rappers met onnavolgbaar snelle humor opsluiten in een veel te kleine ruimte, samen met een keiharde cabaretier met zuidelijke tongval. Maar het werd niet Nederlands televisioneel wtf-moment van het jaar, het werd een uurtje kijken naar verveelde jongens die hun tijd uitzaten met Lego-bouwwerken, lachten om piemels, en zonder drank een boekje lazen in bed. En Theo Maassen die onzeker in een hoekje de ene na de andere sigaret opstak.
‘Is het wel zo’n goed idee om DJVT met z’n drieën uit te nodigen?’ vroeg Theo Maassen zich nog af, vlak voor de drie belhamels de studio binnen kwamen. Daarbij doelde hij op het feit dat DJVT zich onmogelijk heeft gedragen in veel andere interviews: “Wat sommige collega’s meemaken in Syrië, is voor ons popjongens een interview met De Jeugd,” zou een anonieme interviewer ooit hebben gezegd, en in een interview met Ondergrondtv werd de bloedserieuze Erik Zwennes liefdevol maar toch genadeloos gevild.
De enigen die er tot nu toe in slaagde de jongens te temmen, waren Quinty en Loretta van Koffietijd; ironie plus ironie levert blijkbaar oprechtheid op, zoals min en min plus is. In dat kwebbeluurtje op RTL4 waren de jongens vrolijk en enthousiast, en gaven ze met plezier serieus antwoord – iets wat ze in andere interviews niet doen, en nu bij Theo ook niet.
Het is misschien zo dat het een saaie uitzending was – volgens Twitter-critici zaten we te kijken naar een verouderde DJVT –, maar dat laat eigenlijk alleen maar zien dat er in die tien jaar tijd weinig is veranderd. Nog steeds saboteren de (inmiddels) mannen de boel, alleen deden ze dat dit keer niet door middel van totale ontregeling en ontsporing, maar door als kleine kinderen verveeld hun tijd uit te zitten, een geplukte kip als pik heen en weer te slingeren, en zich af te zonderen met pakketten.
“Vertel eens een leuk verhaal, Theo. Vermaak ons! Hoe lang nog, Theo? Hoe lang nog?” De drie dertigers lijken net drie kleine jongetjes op de achterbank van hun ouders op weg naar Zuid-Frankrijk. In die zin doen ze hun naam wel degelijk nog eer aan en bevestigen ze hun reputatie als lastpakken. Tot zover niks nieuws dus.
Toch blijft Theo diepe vragen stellen, dat is nu eenmaal de formule van het programma en de stijl van de interviewer. Iets wat de edit van drie kwartier heeft gehaald was het gesprek over de ‘handjes in de lucht’-formule tijdens hun concerten. Daarin vertellen ze vrij serieus over het interne conflict wat dit opleverde: Freddy vindt het eigenlijk maar niks, maar Faberyayo ziet er de commerciële meerwaarde van in – het publiek het gevoel geven dat ze erbij horen. Theo: “Jullie vragen mijn hand, maar ik wil geen hand geven. Ik zit dan opeens met een innerlijk conflict.” “Maar jij bent dan ook 48,” zegt Pepijn, en daarmee wordt de gepeste Theo wederom buitenspel gezet. 24uurmet werkt met mensen als Fresku en Typhoon, die je zelfs zonder toegangskaart een glijbaanritje aanbieden naar de krochten van hun ziel.
“Je had dit programma vijf jaar eerder moeten doen. Het is niet zo veel meer,” zegt Wiwa als Theo klaagt over de twee brave borsten die zelfs zonder biertje naar bed zijn gegaan en nu een boekje liggen te lezen. Misschien hadden ze dan inderdaad meer ouderwets gereld, maar het komt op hetzelfde neer: met de kont tegen de kribbe van de interviewer, tegen de formule. In die zin werd de verwachting volledig ingelost, maar of het een goed idee was, om maar op Theo’s vraag terug te komen: nee.
Pepijn, Alfred en Olivier zal je in een interview nooit echt leren kennen, hoe lang je ze ook opsluit. En misschien kan dat ook niet meer, want het is maar de vraag of die jongens nog wel bestaan – of ze niet zijn verworden tot de typetjes die ze spelen.
Wat Theo had moeten doen is ééntje van DJVT uitnodigen, en dat had Bas Bron moeten zijn.
quote:Het is misschien zo dat het een saaie uitzending was – volgens Twitter-critici zaten we te kijken naar een verouderde DJVT –, maar dat laat eigenlijk alleen maar zien dat er in die tien jaar tijd weinig is veranderd. Nog steeds saboteren de (inmiddels) mannen de boel, alleen deden ze dat dit keer niet door middel van totale ontregeling en ontsporing, maar door als kleine kinderen verveeld hun tijd uit te zitten, een geplukte kip als pik heen en weer te slingeren, en zich af te zonderen met pakketten.
“Vertel eens een leuk verhaal, Theo. Vermaak ons! Hoe lang nog, Theo? Hoe lang nog?” De drie dertigers lijken net drie kleine jongetjes op de achterbank van hun ouders op weg naar Zuid-Frankrijk. In die zin doen ze hun naam wel degelijk nog eer aan en bevestigen ze hun reputatie als lastpakken. Tot zover niks nieuws dus.
Ben je wel into hiphop of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:47 schreef alors het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Fresku en Gino Pietermaai één persoon zijn![]()
acteert met de groten der aarde.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wie dit is.
vond ik ook wel, sympathieker dan Acda en minder 'gemaakt'. Had trouwens nog nooit van hem gehoordquote:
Maassen zegt juist dat het aan de netmanager ligt, dus niet per se aan de VPRO.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Jammer dat de VPRO kijkcijfers kennelijk boven kwaliteit verkiest. Al is 159.000 kijkers op dat tijdstip inderdaad wel heel weinig.
Maassen zegt dat de gasten misschien niet bekend genoeg waren, maar ik vond de aflevering met mij onbekende gasten vaak juist de boeiendste. Maassen en Myrthe van der Meer. Of Wilfried de Jong met LA Raeven bijvoorbeeld.
Vond em op de een of andere manier juist wel gemaakt overkomen, alles net even iets te perfect. Maar keek met een half oogquote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
vond ik ook wel, sympathieker dan Acda en minder 'gemaakt'. Had trouwens nog nooit van hem gehoord
Die onbenul zouden ze met z'n oogkas aan een intercity moeten vastmaken. Zo'n droeftoeter die de NPO in z'n portefeuille heeft en dan vol trots in DWDD gaat zitten verkondigen dat ie eigenlijk nooit tv kijkt. "Ja, want dat is bijna een fulltime baan." Het IS je fulltime baan, eikel.quote:
Die was eerst van onderwijs, veel bakken ze er daar niet van. Leenstelsel, passend onderwijs wat niet werkt. Allemaal afbraak en ellende.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die onbenul zouden ze met z'n oogkas aan een intercity moeten vastmaken. Zo'n droeftoeter die de NPO in z'n portefeuille heeft en dan vol trots in DWDD gaat zitten verkondigen dat ie eigenlijk nooit tv kijkt. "Ja, want dat is bijna een fulltime baan." Het IS je fulltime baan, eikel.
Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maassen zegt juist dat het aan de netmanager ligt, dus niet per se aan de VPRO.
Vreemd dat het zulke lage kijkcijfers had, ik vind het een van de meest boeiende programma's op de Nederlandse TV
Verschuiving naar online, heeft de NPO niet veel aan aangezien mensen met een adblocker de ads blokkeren en je alleen offline het reclamegeld binnen haalt. Online moet men eerst op de reclame klikken voordat er geld verdiend wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.
Tussen de 15000 en 35000 keer, dus dat houdt ook niet over. Nederland heeft gewoon geen smaak, die zaadprogramma's die dan meer dan een miljoen kijkers scoren... Ik snap er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.
Volgens de nrc trok de laatste aflevering 363.000 kijkers...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Jammer dat de VPRO kijkcijfers kennelijk boven kwaliteit verkiest. Al is 159.000 kijkers op dat tijdstip inderdaad wel heel weinig.
De corry's en anja's van deze wereld kijken daar liever naar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tussen de 15000 en 35000 keer, dus dat houdt ook niet over. Nederland heeft gewoon geen smaak, die zaadprogramma's die dan meer dan een miljoen kijkers scoren... Ik snap er helemaal niets van.
Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die was eerst van onderwijs, veel bakken ze er daar niet van. Leenstelsel, passend onderwijs wat niet werkt. Allemaal afbraak en ellende.
Ik had een hoge pet op van Dijsselbloem maar die begint ook af te zakken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.
Terwijl het een weinigzeggend studentje bestuurskunde is die tijdens z'n studietijd lekker heeft liggen rollebollen in de Leidsche studentenkorps-ballenbak, waar hij z'n carriere ongetwijfeld voornamelijk aan heeft te danken. Niet aan inhoudelijke kennis in ieder geval.
Wat heeft Dijsselbloem in vredesnaam te maken met het beleid van Dekker en de Netmanagers?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef W00fer het volgende:
Ik had een hoge pet op van Dijsselbloem maar die begint ook af te zakken.
Behorende bij een club van falende bestuurders die eerder slecht doen dan goed, zo ook in dit geval van de netmanagers en staatssecretaris.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft Dijsselbloem in vredesnaam te maken met het beleid van Dekker en de Netmanagers?
Dekker was toevallig géén lid van Minervaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.
Terwijl het een weinigzeggend studentje bestuurskunde is die tijdens z'n studietijd lekker heeft liggen rollebollen in de Leidsche studentenkorps-ballenbak, waar hij z'n carriere ongetwijfeld voornamelijk aan heeft te danken. Niet aan inhoudelijke kennis in ieder geval.
Wannabe-corpsbal dus. Nog erger!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dekker was toevallig géén lid van Minerva
Je zou óók kunnen reageren met: "Oh, sorry, ik verwarde Dijsselbloem met een ander."quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Behorende bij een club van falende bestuurders die eerder slecht doen dan goed, zo ook in dit geval van de netmanagers en staatssecretaris.
Eigenlijk zou ik Theo Hiddema wel willen zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef Farenji het volgende:
Dijsselbloem zou ik wel een keer in "24 uur met" willen zien. En dan Theo Maassen die netzolang verbaal op hem inbeukt tot ie door de politieke betonnen plaat heen breekt. Dat lukte niet zo heel goed met Teeven maar Dijsselbloem breekt veel sneller, gok ik.
In dat artikel in de Volkskrant staat dat de VPRO het in goed overleg met de netmanager heeft besloten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maassen zegt juist dat het aan de netmanager ligt, dus niet per se aan de VPRO.
Vreemd dat het zulke lage kijkcijfers had, ik vind het een van de meest boeiende programma's op de Nederlandse TV
Natuurlijk schrijven ze dat. In de media staat ook bij echtstcheidingen die "in goed overleg zijn gebeurd". Wie zegt dat dat waar is?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
In dat artikel in de Volkskrant staat dat de VPRO het in goed overleg met de netmanager heeft besloten.
Wie zegt dat het niet waar is?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Natuurlijk schrijven ze dat. In de media staat ook bij echtstcheidingen die "in goed overleg zijn gebeurd". Wie zegt dat dat waar is?
Dat staat natuurlijk nergens, dat kun je op je vingers natellen. Het is gewoon een beslissing van bovenaf. Dat goed overleg is een pr praatje.quote:
Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk nergens, dat kun je op je vingers natellen. Het is gewoon een beslissing van bovenaf. Dat goed overleg is een pr praatje.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee.
Wat jammerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef golfer het volgende:
a.s. Zondag de allerlaatste.
Het programma verdwijnt van de buis.
http://www.volkskrant.nl/(...)4cb1349bf1c278c7ce81
Suzanne Kunzeler moet de gevangenis inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
http://media.tpo.nl/2015/(...)-moet-de-gevangenis/quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
Die aflevering met LA Raeven was wel memorabel ja. Zat er toch eentje 24 uur chocola te eten totdat ze niet meer kon? Ben wel benieuwd hoe het nu met ze gaat....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Maassen zegt dat de gasten misschien niet bekend genoeg waren, maar ik vond de aflevering met mij onbekende gasten vaak juist de boeiendste. Maassen en Myrthe van der Meer. Of Wilfried de Jong met LA Raeven bijvoorbeeld.
Nope.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
Alleen de laatste 6 min. gezien... Tot volgend jaar....??
OK Ja typisch wel... Op een gegeven moment zijn ze op..quote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope.
Het stopt.
http://www.vpro.nl/24uurm(...)ring-24-uur-met.html
Jou kennende is het dus het terug kijken waard.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
Juist daarom wat mij betreft niet echt boeiend.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
ik vond het wel mooi om te zien hoe ze vertelde dat cabaret dus maar ontstaan is omdat ze zich in echte leven super ongemakkelijk voelde. En hoe dat in haar leven langzaam aan het bijtrekken is qua echte levenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Fresku.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:36 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wel. Ik vond Wilfried en Theo beide erg goed. Wilfried is meer interviewer, Maassen meer iemand die het sociaal contact zoekt. Kan beide erg goed uitpakken. Wilfried zou meer met Teeven gedaan kunnen hebben, Theo kreeg iets moois voor elkaar met Fresku. Ik vind het jammer, keek erg graag naar het programma.
Moet wel eerlijk zeggen: als ik een bepaalde gast niet interessant vond (bijv Van Koningsbrugghe), totaal niet kende (bijv die Belgische acteur van zondag) of irritant vond (zoals met Mounir Samuel), dan vond ik het programma ook meteen vervelend en keek ik het niet af.
Ik vind Maassen juist bij iedereen een onderdanig hondje. Net als bij De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |