Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef rubbereend het volgende:
Heeeee, na 23 uur werd er ergens met vieren over gepraat
onderwerpen komen wel vaker terugquote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
talentloze achterlijke irritante sukkels.
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
1 ding geleerd De Jeugd is volwassen geworden, ellende meegemaakt en finished, maar iemand moet de knoop doorhakken.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef rubbereend het volgende:
Geinig experiment met drie maar voortaan weer gewoon 1 op 1. Zaten wel vermakelijke stukjes in
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.
hehe:)quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
talentloze achterlijke irritante sukkels.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.
Als dat geen neuken wordt straks....quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als dat geen neuken wordt straks....
Fucking geniaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Ze zijn inderdaad volwassen geworden
Ik vond er ook geen bal aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een ongemakkelijke, nietszeggende 24 uur.
Denk dat als Theo een op een met een van de JvT-ers had gezeten, er veel meer was uitgekomen.
Stukken kabouterpost in de neus en een hoop schelden met K. Toen waren ze nog een stuk extremer ja, vooral Vjeze Fur. Dat is nog uit de tijd dat Le Le de kwaliteitsplaat Breakfast maakte.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Ze zijn inderdaad volwassen geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |