Oorverdovend?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef waxmask het volgende:
Jammer dat er (nog) geen registratie is van die laatste show...
Ja en Por Dios heb ik ook gemist lees ik net op Wiki. Try-outs voor Delirium II gaan snel van start.quote:
Neem dan gewoon een glas water bij je eten idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:56 schreef waxmask het volgende:
Alcohol vrij biertje....Altijd triest om mensen dat te zien drinken. Zou het een soort placebo effect hebben?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Bombshell het volgende:
Ik hoor het idd
Lekker op pad met zigeuners om bedrijven te beroven pfff kansloos
Echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Ik denk van niet! Zij was liedjes schrijfsterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef computergirl het volgende:
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voor
En ook niet van de TV en van de film?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Nober het volgende:
Willem Nijholt kende ik niet, ben dan ook niet van het theater.
Omdat ze op een bepaald moment heur pyjama aan zal moeten doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
Volgende week zal wel kijkcijferrecords breken, want dan Katja Schuurman.
Ik heb hem, nu ik zijn wikipedia even bekeken heb, alleen gezien in de film Ciske de Rat als oom Henri.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook niet van de TV en van de film?
Net gekeken. Ik vond dat ie behoorlijk het achterste van zijn tong liet zien. Volgens mij vergat ie zelfs dat ie op tv kwam. Vond het een mooie aflevering, maar ik ben dan ook al 40 jaar Willem Nijholtfan. Lieve man is hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond met iemand die nooit echt het achterste van z'n tong laat zien, want te veel altijd acteur:
Willem Nijholt.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overigens was ik verliefd op Willem toen ik jong was.
ik vond ook een leuke aflevering ! Ik mag hem ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef ElizabethR het volgende:
Net gekeken. Ik vond dat ie behoorlijk het achterste van zijn tong liet zien. Volgens mij vergat ie zelfs dat ie op tv kwam. Vond het een mooie aflevering, maar ik ben dan ook al 40 jaar Willem Nijholtfan. Lieve man is het
Heb er net weer van genoten. Erg mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:30 schreef MolFan het volgende:
Wat een voorbeeld is Nijholt voor mij en zo puur, hopelijk komt hij weer eens op tv met zijn mooie en bijzondere verhalen.
Echt de moeite waard. Die gast is 78. Zo hoop ik ook oud te worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:16 schreef Tem het volgende:
Ik moet deze nog even terugkijken van de week.
Als homo tong?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt de moeite waard. Die gast is 78. Zo hoop ik ook oud te worden.
Daar peer ik hem in.quote:
+1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt een topwijf, met humor. Zou best eens een avondje met haar willen stappen. Gewoon voor de gezelligheid. Ze is denk ik ook een echte mannenvrouw. Dat is een vrouw die het leuker vind om met zes mannen in de kroeg te staan zeveren over auto's en sex, dan met vriendinnen bij een kop thee over kinderen en meubels te zeuren. En waarbij mannen dat dan ook accepteren.
Dat denk ik ook al heel langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt een topwijf, met humor. Zou best eens een avondje met haar willen stappen. Gewoon voor de gezelligheid. Ze is denk ik ook een echte mannenvrouw. Dat is een vrouw die het leuker vind om met zes mannen in de kroeg te staan zeveren over auto's en sex, dan met vriendinnen bij een kop thee over kinderen en meubels te zeuren. En waarbij mannen dat dan ook accepteren.
Om de wallen weg te werkenquote:
Daarom is ze zo leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de wallen weg te werken
Leuk wijf oh en als je een mannevrouw bent die toch met je uiterlijk bezig bent : mannen zijn dat ook hè
ik heb over het algemeen niet veel respect voor BNners, maar willem nijhold, ik hou van die man. fantastiche uitzending.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook niet van de TV en van de film?
Maar goed, viel mij 100% mee. Z'n acteren tijdens die 24 uur was minder dan ik verwacht had en ik jhad zelfs het idee dat er soms echte en niet gespeelde emoties waren te zien.
Blijft een mooie man voor die leeftijd.
oeps..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:49 schreef Copycat het volgende:
Respecteer hem dan door zijn naam goed te spelen. Nijholt.
ik werd een een beetje zenuwachtig van Katjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
Net gezien, wist het op zich wel, maar Katja is echt een wereldwijf.
Ik ook. Het constante gepulk aan haar, gezicht, trui, etc.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werd een een beetje zenuwachtig van Katja
Dat. En dat dacht ik al jaren, en nu lijkt ze nog steeds zo.quote:
En Vincent al helemaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten haar niet gaan vragen over Theo van Gogh.
Moet je zeker doen. De Jong is erg goedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb dit seizoen tot nu toe alle afleveringen gezien. Erg leuk programma is het eigenlijk. Wilfried is echt een goede interviewer en weet de gasten ook op hun gemak te stellen. En ze nodigen ook nog eens gasten uit die iets te vertellen hebben.
Misschien ga ik de oude afleveringen van de vorige seizoenen ook maar eens terugkijken. Hopelijk zijn die ook net zo leuk
Dankjequote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. De Jong is erg goed
quote:
quote:Theo Maassen neemt 24 Uur Met... over van De Jong
Theo Maassen is de nieuwe gastheer van 24 Uur Met... De cabaretier neemt de presentatie van het VPRO-interviewprogramma over van Wilfried de Jong.
Laatstgenoemde gaat zich storten op een nieuwe show, zo maakte de omroep donderdag bekend.
De 46-jarige Maassen maakt vijf afleveringen van 24 Uur Met..., waarin hij zichzelf een etmaal lang opsluit met een bekende Nederlander om die aan de tand te voelen.
Het programma keert in het voorjaar terug op Nederland 2, terwijl het voorheen op Nederland 3 werd uitgezonden.
De Jong gaat aan de slag met een programma waarin oude en actuele foto's de basis vormen van zijn gesprekken met gasten. Het project heeft de werktitel Klik.
Bron: nu.nl
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.quote:
Ik verwacht dat dit heel erg gaat meevallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.
Helemaal eens met jou.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |