Daar peer ik hem in.quote:
+1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt een topwijf, met humor. Zou best eens een avondje met haar willen stappen. Gewoon voor de gezelligheid. Ze is denk ik ook een echte mannenvrouw. Dat is een vrouw die het leuker vind om met zes mannen in de kroeg te staan zeveren over auto's en sex, dan met vriendinnen bij een kop thee over kinderen en meubels te zeuren. En waarbij mannen dat dan ook accepteren.
Dat denk ik ook al heel langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt een topwijf, met humor. Zou best eens een avondje met haar willen stappen. Gewoon voor de gezelligheid. Ze is denk ik ook een echte mannenvrouw. Dat is een vrouw die het leuker vind om met zes mannen in de kroeg te staan zeveren over auto's en sex, dan met vriendinnen bij een kop thee over kinderen en meubels te zeuren. En waarbij mannen dat dan ook accepteren.
Om de wallen weg te werkenquote:
Daarom is ze zo leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de wallen weg te werken
Leuk wijf oh en als je een mannevrouw bent die toch met je uiterlijk bezig bent : mannen zijn dat ook hè
ik heb over het algemeen niet veel respect voor BNners, maar willem nijhold, ik hou van die man. fantastiche uitzending.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook niet van de TV en van de film?
Maar goed, viel mij 100% mee. Z'n acteren tijdens die 24 uur was minder dan ik verwacht had en ik jhad zelfs het idee dat er soms echte en niet gespeelde emoties waren te zien.
Blijft een mooie man voor die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |