quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Bombshell het volgende:
Ik hoor het idd
Lekker op pad met zigeuners om bedrijven te beroven pfff kansloos
Echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter dat Willem meer dan 25 jaar weigerd met een vrouw te praten ! Dat zei ze op twitter.
Ik denk van niet! Zij was liedjes schrijfsterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef computergirl het volgende:
Met een specifieke vrouw waar hij mee gebroeieerd is bedoel je? Daar lijkt hij me wel echt een type voor
En ook niet van de TV en van de film?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:21 schreef Nober het volgende:
Willem Nijholt kende ik niet, ben dan ook niet van het theater.
Omdat ze op een bepaald moment heur pyjama aan zal moeten doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
Volgende week zal wel kijkcijferrecords breken, want dan Katja Schuurman.
Ik heb hem, nu ik zijn wikipedia even bekeken heb, alleen gezien in de film Ciske de Rat als oom Henri.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook niet van de TV en van de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |