oeps..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:49 schreef Copycat het volgende:
Respecteer hem dan door zijn naam goed te spelen. Nijholt.
ik werd een een beetje zenuwachtig van Katjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
Net gezien, wist het op zich wel, maar Katja is echt een wereldwijf.
Ik ook. Het constante gepulk aan haar, gezicht, trui, etc.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werd een een beetje zenuwachtig van Katja
Dat. En dat dacht ik al jaren, en nu lijkt ze nog steeds zo.quote:
En Vincent al helemaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten haar niet gaan vragen over Theo van Gogh.
Moet je zeker doen. De Jong is erg goedquote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb dit seizoen tot nu toe alle afleveringen gezien. Erg leuk programma is het eigenlijk. Wilfried is echt een goede interviewer en weet de gasten ook op hun gemak te stellen. En ze nodigen ook nog eens gasten uit die iets te vertellen hebben.
Misschien ga ik de oude afleveringen van de vorige seizoenen ook maar eens terugkijken. Hopelijk zijn die ook net zo leuk
Dankjequote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. De Jong is erg goed
quote:
quote:Theo Maassen neemt 24 Uur Met... over van De Jong
Theo Maassen is de nieuwe gastheer van 24 Uur Met... De cabaretier neemt de presentatie van het VPRO-interviewprogramma over van Wilfried de Jong.
Laatstgenoemde gaat zich storten op een nieuwe show, zo maakte de omroep donderdag bekend.
De 46-jarige Maassen maakt vijf afleveringen van 24 Uur Met..., waarin hij zichzelf een etmaal lang opsluit met een bekende Nederlander om die aan de tand te voelen.
Het programma keert in het voorjaar terug op Nederland 2, terwijl het voorheen op Nederland 3 werd uitgezonden.
De Jong gaat aan de slag met een programma waarin oude en actuele foto's de basis vormen van zijn gesprekken met gasten. Het project heeft de werktitel Klik.
Bron: nu.nl
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.quote:
Ik verwacht dat dit heel erg gaat meevallen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.
Helemaal eens met jou.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
Blegh! Theo 'Mr. Megalomaan' Maassen. Als er iemand met zichzelf is ingenomen, is het wel Maassen, dus dan komt er geen enkele gast meer goed uit de verf. Naar mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |