Je ziet nog steeds een manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Jula123 het volgende:
Een heel leuk en oprecht mens vind ik haar. Ziet er ook goed uit nu.
Mwah, kaaklijn is net iets te scherp. En ze is wel erg lang. Maar verder valt het wel mee hoor vind ik.quote:
In haar geval is superdun het handigst denk ik. Als ze aankomt krijgt ze denk ik echt een mannelijk figuur. Geen taille, geen heupen, weinig borst. Dan toch liever dun.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef chufi het volgende:
Gezicht is kwa uiterlijk wel redelijk vrouwelijk vind ik, maar de rest heeft verder weinig opwindens ... Mager scharminkel
Ja, vind ik ook!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:59 schreef Isegrim het volgende:
Ze heeft een beeldschoon gezicht vind ik. Ik vond haar als kind al zo sprookjesachtig mooi. Elfjesgezicht.
waarom? Ze krijgt toch vrouwelijke hormonen en is als jongen nooit in de pubertijd gekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef Jula123 het volgende:
[..]
In haar geval is superdun het handigst denk ik. Als ze aankomt krijgt ze denk ik echt een mannelijk figuur. Geen taille, geen heupen, weinig borst. Dan toch liever dun.
Ohja dat is waar. Zou je door die hormonen dan ook echt heupen krijgen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
waarom? Ze krijgt toch vrouwelijke hormonen en is als jongen nooit in de pubertijd gekomen
Denk je niet dat dit komt omdat je het weet?quote:
Haar ouders hebben haar juist alle vrijheid gegeven. Eerst voorzichtig sturen naar het 'maatschappelijk wenselijke', maar de keuze wel altijd bij Valentijn gelaten. Jurkje aan? Prima, eerst alleen op vakantie. Pas vanaf de middelbare school de volledige keuze daarin.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:07 schreef golfer het volgende:
Alsnog die docu over haar gezien, die haar volgde vanaf 1998 t/m 2007. Wel heftig.
Denk vooral dat haar ouders heel erg haar hebben beïnvloedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |