moet ook nog wel, hij is nog herstellende natuurlijjkquote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef golfer het volgende:
Hij is wel iets rustiger geworden, geloof ik.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Volgens mij vind ik dit nu al de mooiste uitzending ooit hiervan.
ja idd, hij begint ook echt elke keer met de volle 100% en loopt dan snel weer leeg.. Heftigquote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Raar om te zien hoe hij elke keer instort na een uurtje druk praten.
Volgend jaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef Doodloper het volgende:
Wat een briljant programma met dito 'presentator' is dit ook. Wanneer komen er nieuwe afleveringen?
Eerder dus al, namelijk deze week op 27-4 alweer een aflevering:quote:
Hoezo? Is dat een probleem?quote:
Meldtquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij was wel wat emo maar zorgt wel voor z'n zoons hun toekomst, doe mij zo'n pa.
Dan heb je misschien deze docu ook al gezien? Uitgezonden in Oktober, 2007.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk uit naar de aflevering over Valentijn.Die kende ik al uit een artikel van toen ze nog heel jong was.
Interessant. Heb ik niet gezien. Misschien nog even bekijken voordat ze/hij bij Wilfried komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Nober het volgende:
Dan heb je misschien deze docu ook al gezien? Uitgezonden in Oktober, 2007.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124345
Valentijn is lichamelijk een jongen, maar in hart en ziel een meisje. Negen jaar lang wordt Valentijn door de documentairemaakster Hetty Nietsch gevolgd op zijn weg naar vrouwelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |