Ik had hem eerst opgenomen en weer verwijderd en begrijp dat er niets aan gemist isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef linebear het volgende:
Met stip op nummer 1 van slechtste uitzendingen. Dat lag niet aan Wilfried trouwens
Vond hem ook verrassend genuanceerd tov zijn PVV tijd, niet de beste uitzending maar wel interessant om te zien hoe Brinkman zichzelf opstelt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef cinnamon_M het volgende:
Vond het wel boeiend eigenlijk.
Ik vroeg me wel continu af of Hero heel goed aan het spinnen was, of oprecht zei wat hij vond. Hij kwam over het algemeen behoorlijk sympathiek, sociaal en genuanceerd over, maar het komt hem natuurlijk wel érg goed uit als hij de harten van mensen weet te winnen zo voor de verkiezingen...
Hij bouwde ook flinke cliffhangers in voor z'n boek btw.
Opgenomen? Uitzendinggemist.nl...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had hem eerst opgenomen en weer verwijderd en begrijp dat er niets aan gemist is
Dat geeft toch heel goed aan hoe verknipt die mensen zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:53 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het wel een aardige aflevering. Beetje jammer voor Hero dat zijn nieuwe partij eigenlijk helemaal niet in de uitzending gekomen is.
Wel jammer was die uitsmijter aan het einde. 'Ik geef mijn leven voor dit land'. Dat sloeg totaal nergens op
Ja, idd, eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:30 schreef themole het volgende:
[..]
Vond hem ook verrassend genuanceerd tov zijn PVV tijd, niet de beste uitzending maar wel interessant om te zien hoe Brinkman zichzelf opstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |