Best betaalbare whiskey is goor inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:09 schreef du_ke het volgende: [..] Ach dan kan je net zo goed geen whiskey drinken
.
Zo'n voetballer die je bij de mandekking bijna verkracht en je daarna een rode kaart aannaait.quote:
Soms heb je het wel weer even gezien met bierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaat me dan vaak veel te hard. Ik hou het liever bij een hele avond bij bier.
Uit de gezamelijke pot tijdens trainingskamp.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn dan juist gul, bier kost geen drol en sterke drank wel.
Ondankbaar kind.
famous grouse (black) niet hoor je moet alleen niet al te cheap gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Best betaalbare whiskey is goor inderdaad.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha dan is diegene gewoon een succesvolle troll.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uit de gezamelijke pot tijdens trainingskamp.
Doe eens niet van die onzinnige TR's zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Y U No Know What Is Sexy.quote:
Een beetje TR's zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Jeugd van Tegenwoordig?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo'n voetballer die je bij de mandekking bijna verkracht en je daarna een rode kaart aannaait.
IM SEXY AND I KNOW ITquote:
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kwam per ongeluk op de TR pagina dus ik heb maar een TR gemacht
Reeds abgeknallt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef Voorschrift het volgende:
Beetje TR's op mijn mooie topic zetten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens niet van die onzinnige TR's zetten
Daar mag ik volgens de wet geen antwoord op geven.quote:
No time to complain, must fap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.
Die laadt niet, ik zit in de trein met mobiel internets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.
Dan heb je mazzel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die laadt niet, ik zit in de trein met mobiel internets.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam per ongeluk op je notepagina terecht.
Mijn mooie barely legal getal 18 notes is verneukt door NWS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam per ongeluk op je notepagina terecht.
Kom maar keer hier poebelewoepsie, gaan we 'm samen in de bios bekijken in Enschede.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef remlof het volgende:
Hmmm, nog steeds alleen maar cam-versies van The Iron Lady, jammer.
They see me rollin', they hatin'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Drugshond het volgende:
Wat the meuk is dit ?! Weer die fipo van die mafkees.
Kom maar naar Ernemquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom maar keer hier poebelewoepsie, gaan we 'm samen in de bios bekijken in Enschede.
Baas boven baasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Jeugd van Tegenwoordig?
Jij bent een bovenmodaal verdienende IT'er en ik een arme OV-loze student.quote:
Je was een half jaar clean.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn mooie barely legal getal 18 notes is verneukt door NWS.
Ik heb 38, MILFS dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee wat ik heb.... Yo blauwe hufters. Toen ik stopte met [NWS] had ik er 55.... en nu ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Verrassend he gezien mijn flatteuze verleden.quote:
Je weet dat dat soort opmerkingen daar over het randje zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verrassend he gezien mijn flatteuze verleden.
Overigens, die notes waren zwaar onnodig geweest, kut NWS.
Het was nog softcore VS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort opmerkingen daar over het randje zijn.
quote:
Mijn notes waren wel terecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef waht het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel notes joh. Ik heb er in al die jaren slechts 7 weten te vergaren. Onterecht uiteraard.
Vaag vooral en daar kan bolkje niet altijd goed tegenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef Drugshond het volgende:
Hoe kom ik aan zoveel notes.
Ehmmm....ik post nog wel eens vaag en op het randje.
Pcies, no harm done.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn notes waren wel terecht.
Maar goed, zolang je maar niet gebanned wordt is alles oké.
Ja, ik geloof ook niet dat ik ze hier genote zou hebben maar goed de omgangsvormen met elkaar en willekeurige bevolkingsgroepen is hier toch al iets 'anders'quote:
Oh dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou je al doen, maar ben nog steeds niet blauw.quote:
Ohja dat moesten we nog regelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou je al doen, maar ben nog steeds niet blauw.
Ik wil Mwabwabwuntubwawa vervangen, ik ben ook half vrouw.
Wat is de gangbare note/ban verhouding?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben toen ook erg goed boos op hem geworden.... tijd dat we gingen afkoelen (ff timeout op zijn domein, daar had ik geen mod, FA of admin voor nodig). Nu is weer alles peace en vredequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaag vooral en daar kan bolkje niet altijd goed tegen
Ja, Mwana is hier toch al ruim een jaar niet meer actief als mod geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1 op het oog.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:27 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is de gangbare note/ban verhouding?
Zoals een beroemd homo gezegde luidt; een paar extra handen is nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ohja dat moesten we nog regelen. Mwana is er trouwens weer wat meer de laatste tijd. Dat werkt niet in je voordeel.
Nooit een enkele zwarte vrouw vervangen bij een gangbang.. mensen raken anders de tel kwijt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is er niet. Je hebt gepermbande users zonder notes en je hebt doodgenote leden zonder bansquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:27 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is de gangbare note/ban verhouding?
Ze is niet zwart, dus ik ben safe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit een enkele zwarte vrouw vervangen bij een gangbang.. mensen raken anders de tel kwijt.
Tekenend voor de discriminatie op FOK!. En het zijn zeker heel toevallig enkel rechtse gepermbanden en linkse doodgenoten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is er niet. Je hebt gepermbande users zonder notes en je hebt doodgenote leden zonder bans
Ik ben een rechtse gepermbande user, dus valt mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef waht het volgende:
[..]
Tekenend voor de discriminatie op FOK!. En het zijn zeker heel toevallig enkel rechtse gepermbanden en linkse doodgenoten.
Friek_ vond mijn knuffel op de meet al niet geslaagd, laat staan dat ik naar hem moet verhuizen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef Tem het volgende:
Is er geen relnichten subforum waar VS zijn speelhoekje kan hebben? Bij Friek_ daar ergens in de buurt.
SCHquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef waht het volgende:
[..]
Tekenend voor de discriminatie op FOK!. En het zijn zeker heel toevallig enkel rechtse gepermbanden en linkse doodgenoten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef Tem het volgende:
Is er geen relnichten subforum waar VS zijn speelhoekje kan hebben? Bij Friek_ daar ergens in de buurt.
In dat geval werkt het prima, aangezien je ervan geleerd hebt en jouw gedrag nu voorbeeldig is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een rechtse gepermbande user, dus valt mee.
Die methode werkt bij php nog niet zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval werkt het prima, aangezien je ervan geleerd hebt en jouw gedrag nu voorbeeldig is.
Och het voornaamste verschil is dat hier de NWS mods niet zijn, en remlof zo onderhand gewend is aan me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval werkt het prima, aangezien je ervan geleerd hebt en jouw gedrag nu voorbeeldig is.
Ben jij dat?quote:
Gok van wel.quote:
Tricky tricky, de arm der wet is lang, ik mag er geen grapjes over maken.quote:
HAHA JA MAAR ZIE ER NIET UIT XDquote:
Ach, zolang CapsLock maar werkt is alles in ordnung.quote:
jha zag het pas toen ik um al verstuurd hadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, zolang CapsLock maar werkt is alles in ordnung.
Welnee, too young.quote:
huhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent 6 jr te laat..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het voornaamste verschil is dat hier de NWS mods niet zijn, en remlof zo onderhand gewend is aan me.
Ik vrees het ook.quote:
Tja vacuumpompen moeten ze verbieden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef GSbrder het volgende:
Oversized lippen zijn wel in bij modellen
Ik zou mezelf ziek melden... en de rest van de week heien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nice, daar zou ik het wel op kunnen.
Met zoiets in je bed hoef je niet meer naar buiten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ziek melden... en de rest van de week heien.
haha xdquote:
De enige Braziliaanse met slappe billen.quote:
En hoe krijg je biefstuk mals..... juist .quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De enige Braziliaanse met slappe billen.
Leer de IKSDEE smiley af!quote:
Wisselvallig, zowel in de kwaliteit van albums/singles als in de kwaliteit van live optredens, maar dan ben ik sowieso niet echt een liefhebber van nederhop op sommige dingen van Osdorp Posse,Opgezwolle en wat aanverwante artiesten na dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Jeugd van Tegenwoordig?
Ik speel wel bullet hell shooters(laatste die ik gespeeld heb was overigens Deahtsmiles), maar heb er volgensmij geen van toho gespeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef robin007bond het volgende:
Parodiuzz, speel je toevallig de Touhou games?
Echt een aanrader in ieder geval. Ze zijn ook nog eens gratis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik speel wel bullet hell shooters(laatste die ik gespeeld heb was overigens Deahtsmiles), maar heb er volgensmij geen van toho gespeeld.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Picchia het volgende:
Ik had recentelijk Gundeadligne en Jamestown gehaald omdat die local coop hebben.
Ik heb ze ook nog niet gespeeld, omdat we nog zoveel coop games moeten uitspelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Net even opgezocht. Ziet er heel vet uit.
Battletoads is een hele vette co-op gamequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet gespeeld, omdat we nog zoveel coop games moeten uitspelen.
Mja, ik speel zelden met savestates, dus daar mag je dan wel een poosje voor uitrekken. Vorige keer waren we in level 3 gestopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Battletoads is een hele vette co-op game
Mocht je hem een keertje goedkoop voor je xbox tegenkomen dan is deatsmiles ook een toffe, als je van het genre houd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt een aanrader in ieder geval. Ze zijn ook nog eens gratis.![]()
Gewoon chaos:
[ afbeelding ]
Dit ben ik trouwens die stage 1 op hard speelt. De screenshot is op lunatic, dat is de hoogste moeilijkheidsgraad. Ik ben niet zo heel goed
Contra niet te vergeten!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mja, ik speel zelden met savestates, dus daar mag je dan wel een poosje voor uitrekken. Vorige keer waren we in level 3 gestopt.
Heb net het e.e.a. opgezocht. Vet spel! Leuk dat hij ook in Europa is uitgebrachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mocht je hem een keertje goedkoop voor je xbox tegenkomen dan is deatsmiles ook een toffe, als je van het genre houd.
Die heb ik al een aantal keer uitgespeeld. Met die alien op het einde. En dan vluchten met de heli. Speel ik nog regelmatig op mijn telefoon.quote:
Baas! Ik heb de SNES versie helemaal doodgespeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal keer uitgespeeld. Met die alien op het einde. En dan vluchten met de heli. Speel ik nog regelmatig op mijn telefoon.
Batman op de NES is pas een ramp als je de strategieën nog niet kent. Recentelijk gedaan. Pffff. Alle bazen moet je cheesen lijkt het wel. Niet coop overigens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Baas! Ik heb de SNES versie helemaal doodgespeeld
Megaman 2 vind ik echt heerlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Batman op de NES is pas een ramp als je de strategieën nog niet kent. Recentelijk gedaan. Pffff. Alle bazen moet je cheesen lijkt het wel. Niet coop overigens.
Als ik mn MSX aanzet om een potje gradius 2 te spelen merk ik ook hoe de gameplay vooruit gegaan is in 20 jaar, die game heb ik vroeger meerdere malen uitgespeeld, en nu lukt het me zelfs niet met cheatsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Batman op de NES is pas een ramp als je de strategieën nog niet kent. Recentelijk gedaan. Pffff. Alle bazen moet je cheesen lijkt het wel.
Ninja Gaiden op de NES. Dat is ook een leuke uitdagingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik mn MSX aanzet om een potje gradius 2 te spelen merk ik ook hoe de gameplay vooruit gegaan is in 20 jaar, die game heb ik vroeger meerdere malen uitgespeeld, en nu lukt het me zelfs niet met cheats
Gradius/nemesis 2(de MSX versie althans) was gewoon evil, dacht je de eindbaas verslagen te hebben en dan moest je daarna alle levels in aflopende volgorde nog maals doen om de 'echte' eindbaas te verslaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ninja Gaiden op de NES. Dat is ook een leuke uitdaging
MSX games heb ik nog nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gradius/nemesis 2(de MSX versie althans) was gewoon evil, dacht je de eindbaas verslagen te hebben en dan moest je daarna alle levels in aflopende volgorde nog maals doen om de 'echte' eindbaas te verslaan.
Maar het was nog wel te doen als je het met R-Type of de opvolger vergelijkt.
De meeste MSX games hadden ook superieure brouertjes op de Nes, aangezien de MSX waardeloos was als het op scrolling aankwam, toch zijn is de MSX versie van Metal gear superieur aan de nintendo versie, en is de opvolger daarvan ook de offieciele(opgepoetste ports van beide versies zijn trouwens gereleased als bonus bij MGS3:Subsistence, wat voor MG2:solid snake ook de eerste westerse release betekende).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MSX games heb ik nog nooit gespeeld.
R-Type heb ik van gehoord
XDquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leer de IKSDEE smiley af!
Ik gebruik hem alleen nog als ik ergens aan het trollen ben.
En het minimum loon is ook opeens erg hoog.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:16 schreef GSbrder het volgende:
¤700,- voor een avondje seks met een vreemde lijkt ineens heel veel na ¤100,- voor een moord in Arnhem.
Robinquote:
Hellupquote:
Het was een begroeting.quote:
Geweldige UI trouwensquote:
Dat zie ik.quote:
Zo, die mensen verstaan hun vak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zie ik.
Heb overigens een rustige dag gehad met de stakingen. Een aantal vakgroepen hadden namelijk gezamenlijk besloten te gaan staken, maar dit niet vooraf te melden bij de directie, om de chaos zo groot mogelijk te maken![]()
Je mag hem overnemen met een andere ondertitel:quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo mensjes. Tenminste, dat neem ik aan.
Ik vind het net monstertjes, vooral die in het zwart.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow.
Tja. Je hebt er rare vogels bij lopen.
Daar hou ik ook niet van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het net monstertjes, vooral die in het zwart.
quote:
foutequote:
Ondertussen zijn er nog twee hanen over, die niet agressief zijn tegen elkaarquote:
Hebben ze nog namen? Ik ken een haan die Ludolf heet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er nog twee hanen over, die niet agressief zijn tegen elkaar
'Die donkere' en 'Die lichte'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Hebben ze nog namen? Ik ken een haan die Ludolf heet.
'Die ene' en 'Die ene' vonden we wat te onduidelijkquote:
Hanen horen niet feministisch te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Tem het volgende:
Ludolf is een goede haan, hij laat eerst de hennetjes eten.
Die hanen van jou zorgen niet goed voor de groep en hebben geen visie, beetje neanderhanen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hanen horen niet feministisch te zijn
Zij hebben een andere hen geblesseerd, dus dit lijkt me de enige goede oplossingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Die hanen van jou zorgen niet goed voor de groep en hebben geen visie, beetje neanderhanen.
Feministische hanen zijn door de kippetjes in de balletjes gepikt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hanen horen niet feministisch te zijn
TBS Hanen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zij hebben een andere hen geblesseerd, dus dit lijkt me de enige goede oplossing
Ach, de hele kippensamenleving is vrouwonvriendelijk. In feite is voortplanting bij kippen verkrachtingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Feministische hanen zijn door de kippetjes in de balletjes gepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Wiens kloon ben jij?quote:
Kip, ik heb jequote:
kukelekuquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De enige Braziliaanse met slappe billen.
standaardquote:
Doe je het naakt met je penis in je hand?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef waht het volgende:
Mijn nacht van solitaire studie is pas net begonnen.
Dat doet-ie wrs overdag, terwijl hij FOK!t...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe je het naakt met je penis in je hand?
Ziet er goed en geinig uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:40 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)sterdam-Osdorp.dhtml
Een nieuwe eetlocatie voor remlof.
Ik ben meer voor Spartak Moskou de club van het volk.quote:
390 euro.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:56 schreef Friek_ het volgende:
Morgen eens een bivakmuts kopen en gebruik maken van mijn overgebleven burgerrechten onder dit kutkabinet.
Zonder beeld is het net lesbische porno.mp3 (alleen een beetje jammer van het commentaar wat er tussen zit).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Vrouwentennis is echt niet om aan te horen.
Vreselijk, gewoon. Ik vind dat ze die kreten bij die sport gewoon moeten verbieden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder beeld is het net lesbische porno.mp3 (alleen een beetje jammer van het commentaar wat er tussen zit).
Verbied het vrouwentennis gewoon helemaal, het is toch al jarenlang huilen met de pet op als het om vrouwentennis gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vreselijk, gewoon. Ik vind dat ze die kreten bij die sport gewoon moeten verbieden.
Dat kan ook inderdaad. Ik vrees dat sommigen die kreten toch niet kunnen latenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verbied het vrouwentennis gewoon helemaal, het is toch al jarenlang huilen met de pet op als het om vrouwentennis gaat.
Hoe je bek man, ik hoor zo niks meer van de TV.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Vreselijk, gewoon. Ik vind dat ze die kreten bij die sport gewoon moeten verbieden.
Het is ook een techniek om je tegenstander te ontregelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad. Ik vrees dat sommigen die kreten toch niet kunnen laten
U bent Duifmeneer?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoe je bek man, ik hoor zo niks meer van de TV.
Dat idee heb ik soms ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is ook een techniek om je tegenstander te ontregelen.
quote:De betogers van Occupy op het Malieveld in Den Haag moeten morgenavond hun kamp opbreken omdat de winterregeling voor zwervers van kracht wordt.
Het gaat wat fris worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Zou die horrorwinter dan toch komen?
Ik heb handschoenen en van de brandweer heb ik zo'n kol voor mijn hals, vanmiddag moet ik nog even een muts kopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar dan bij blijft.
Ze hebben het over -16 graden in de nacht...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb handschoenen en van de brandweer heb ik zo'n kol voor mijn hals, vanmiddag moet ik nog even een muts kopen.
Hoe lang houd dat aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hebben het over -16 graden in de nacht...
Terecht, dat is een waardevol stukje cultuur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:49 schreef Picchia het volgende:
Tot bivakmutsen weer zijn gelegaliseerd.
Mother nature strikes again with all of her glory.quote:
Ik vind het een sterk staaltje journalistiek van de Telegraaf. Met name het deel "Veel moslims beschouwen een hond als huisdier onrein". Zo kan elke mongool zijn eigen interpretatie aan het nieuwsbericht geven. Want, is dit de reden dat de Moslimpartij tegen het voorstel is? Nog afgezien van het feit dat het feitelijk onjuist is wat er gesteld wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:24 schreef Drugshond het volgende:
Tijdens een debat in de gemeenteraad donderdagavond was Küçük fel tegen een voorstel van de Partij voor de Dieren om meer rekening te houden met honden. Veel moslims beschouwen een hond als huisdier onrein.
PVV-raadslid Paul ter Linden: „In dit land zijn huisdieren gewoon, als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen.”
Dat is dus niet zo. Anders hadden ze dat ook wel letterlijk overgenomen als citaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:12 schreef Picchia het volgende:
De reden is dat ze het houden van honden willen verbieden, naar eigen zeggen.
Ehm? Ja en? Wat maakt dat de Telegraaf dan wat anders erachter zet. Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:16 schreef Picchia het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tij-wil-hondenverbod
Jij bent ook altijd uit op ruzie, gare klootzak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om ruzie te maken. Picchia is een goede kandidaat, die stemt immers PVV.
Islamisering, je weet toch. Picchia is bang dat hij binnenkort verplicht wordt een jurk te dragen en zn baard niet te scheren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm? Ja en? Wat maakt dat de Telegraaf dan wat anders erachter zet.
Een beetje gekunsteld? Het is gewoon zelf subtiel een reden claimen voor een standpunt van een partij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:19 schreef Picchia het volgende:
Ik zie je punt. Het is een beetje gekunsteld, maar het ligt aardig voor de hand dat zijn voorstel met dat debat verband houdt
Blij dat die vent was dat hij dat eindelijk kon zeggen.quote:PVV-raadslid Paul ter Linden had er het volgende over te zeggen: "In dit land zijn huisdieren gewoon. Als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen."
Erg ondemocratisch standpunt. Vind je niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blij dat die vent was dat hij dat eindelijk kon zeggen.
De Jaap is opgericht door Bert Brussen, die bekend staat om zijn felle kritiek op PvdA/D66/GLquote:
Het begint met honden. Maar straks worden we allemaal verplicht om op vrijdag naar de moskee te gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Erg ondemocratisch standpunt. Vind je niet?
Oh Bert Brussen....dat is helemaal een droplul.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Jaap is opgericht door Bert Brussen, die bekend staat om zijn felle kritiek op PvdA/D66/GL
Een hazenlip. vermoed ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:35 schreef Tem het volgende:
Bert Brussen vindt zichzelf ontzettend tof maar is gewoon een sukkeltje die vroeger net niet met de stoere jongens mocht optrekken. Hij heeft ook nog eens een pruillipje...
Geenstijl is zuur, de joop als reactie daarop is nog zuurder maar dan komt er ook nog weer een tegenreactie op de joopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh Bert Brussen....dat is helemaal een droplul.
Is de PVV eindelijk een keer tegen een verbod, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blij dat die vent was dat hij dat eindelijk kon zeggen.
Hier is het een teringbende. Feestje eindigde om 04.30-05.00quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef remlof het volgende:
Ik had een gezellige avond.
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat trouwens? En studeren en PVV stemmen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is de PVV eindelijk een keer tegen een verbod, is het nog niet goed.
Multitasken kun je leren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens? En studeren en PVV stemmen?
Je weet dat dit voor meerderlei uitleg vatbaar is?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
Vrouwlief heeft weer eens ouderwets meegedaan wat vanmorgen resulteerde in een vooroverbuigend bezoekje boven de toiletpot.![]()
Word je op de uni wel eens in elkaar gebeukt omdat je PVV stemt?quote:
Ik zit op Krav Maga. De door Israël en de PVV gesanctioneerde vechtsport. Ze mogen het proberen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Word je op de uni wel eens in elkaar gebeukt omdat je PVV stemt?
Wel gepest? Of laat je dan gelijk je skills zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit op Krav Maga. De door Israël en de PVV gesanctioneerde vechtsport. Ze mogen het proberen.
Nee, de enige mensen die ik in het echt hebben zien ageren tegen de PVV waren emotionele wrakken die geen zinnig woord konden uiten. Die kon ik verbaal wel aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel gepest? Of laat je dan gelijk je skills zien?
Je wordt dus omringd door simplisten? Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, de enige mensen die ik in het echt hebben zien ageren tegen de PVV waren emotionele wrakken die geen zinnig woord konden uiten. Die kon ik verbaal wel aan.
Goede ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef Zeeland het volgende:
Je kunt nu ook youtube filmpjes versneld afspelen.
Nee, waar ik woon is het PVV-VVD-D66. In Amsterdam zitten de linkse simplisten die overstuur raken als het woord PVV horen. Daar kom ik maar af en toe.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wordt dus omringd door simplisten? Ja, dat kan.
Je kan er grapjes over maken, maar ik vind het echt van intellectuele armoe getuigen wanneer je PVV stemt. Check bijvoorbeeld dat pensioenplan van Ino. Dat is toch gewoon lachwekkend?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, waar ik woon is het PVV-VVD-D66. In Amsterdam zitten de linkse simplisten die overstuur raken als het woord PVV horen. Daar kom ik maar af en toe.
Wat is er dan lachwekkend aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan er grapjes over maken, maar ik vind het echt van intellectuele armoe getuigen wanneer je PVV stemt. Check bijvoorbeeld dat pensioenplan van Ino. Dat is toch gewoon lachwekkend?
Serieuze en of werkbare voorstellen zitten er volgens mij gewoon echt niet inquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan er grapjes over maken, maar ik vind het echt van intellectuele armoe getuigen wanneer je PVV stemt. Check bijvoorbeeld dat pensioenplan van Ino. Dat is toch gewoon lachwekkend?
Vaste rekenrente? En vooral nu? Kom op man.quote:
Stel je bouwt een fonds op over de duur van 40 jaar. Dan is het toch vreemd om bij het berekenen van de dekkingsgraad uit te gaan van de laagste rentestand? Dat geeft net zo'n onrealistisch beeld over de feitelijke dekking die geboden zal worden als een kunstmatige rentestand.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vaste rekenrente? En vooral nu? Kom op man.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet dat dit voor meerderlei uitleg vatbaar is?
Ik sla even over als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:11 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Dat klopt, jij mag raden waar ze aan meedeed.
Het jaarlijks swingerfestijn was weer een groot succes?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier is het een teringbende. Feestje eindigde om 04.30-05.00![]()
![]()
![]()
Vrouwlief heeft weer eens ouderwets meegedaan wat vanmorgen resulteerde in een vooroverbuigend bezoekje boven de toiletpot.![]()
Systema pwnd Krav Maga.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit op Krav Maga. De door Israël en de PVV gesanctioneerde vechtsport. Ze mogen het proberen.
Ik weet ook niet hoe het moet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:49 schreef Zeeland het volgende:
Het posten van tweets is te moeilijk voor mij.
We blijven zelf uitmaken hoe ons onderwijs, ons pensioen en onze sociale zekerheid er uitzien. We behouden onze eigen identiteit. We blijven gewoon voetballen tegen Duitsland en de stroopwafel blijft stroopwafel heten.quote:
Ik wist niet eens dat een tweet een url heeft.quote:
Die had ik sowieso wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef GSbrder het volgende:
Vechtsporten zijn leuk als je 8 - 12 bent.
Het garandeert een pestvrije jeugd.
Verbale kracht is veel belangrijker dan fysiek, maar uiteraard helpt het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef GSbrder het volgende:
Vechtsporten zijn leuk als je 8 - 12 bent.
Het garandeert een pestvrije jeugd.
Ik zie hem nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat een tweet een url heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |