Best betaalbare whiskey is goor inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:09 schreef du_ke het volgende: [..] Ach dan kan je net zo goed geen whiskey drinken
.
Zo'n voetballer die je bij de mandekking bijna verkracht en je daarna een rode kaart aannaait.quote:
Soms heb je het wel weer even gezien met bierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaat me dan vaak veel te hard. Ik hou het liever bij een hele avond bij bier.
Uit de gezamelijke pot tijdens trainingskamp.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn dan juist gul, bier kost geen drol en sterke drank wel.
Ondankbaar kind.
famous grouse (black) niet hoor je moet alleen niet al te cheap gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Best betaalbare whiskey is goor inderdaad.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha dan is diegene gewoon een succesvolle troll.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uit de gezamelijke pot tijdens trainingskamp.
Doe eens niet van die onzinnige TR's zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Y U No Know What Is Sexy.quote:
Een beetje TR's zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Jeugd van Tegenwoordig?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo'n voetballer die je bij de mandekking bijna verkracht en je daarna een rode kaart aannaait.
IM SEXY AND I KNOW ITquote:
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kwam per ongeluk op de TR pagina dus ik heb maar een TR gemacht
Reeds abgeknallt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef Voorschrift het volgende:
Beetje TR's op mijn mooie topic zetten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens niet van die onzinnige TR's zetten
Daar mag ik volgens de wet geen antwoord op geven.quote:
No time to complain, must fap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.
Die laadt niet, ik zit in de trein met mobiel internets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.
Dan heb je mazzel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die laadt niet, ik zit in de trein met mobiel internets.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam per ongeluk op je notepagina terecht.
Mijn mooie barely legal getal 18 notes is verneukt door NWS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam per ongeluk op je notepagina terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |