pr0n remmie....is het weer zover.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
Godver, m'n UPC-internetverbinding ligt eruit
Hij doet het alweer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
pr0n remmie....is het weer zover.
en red en black en double black en goldquote:
kost wel 150 euro per fles in de winkels (en dan heb je nog geluk) dus een glas in een restaurant ofzo kost zo 50 euroquote:
Daar heb ik nog een flesje van.quote:
Prijs/kwaliteit is bagger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef NLRuben het volgende:
[..]
kost wel 150 euro per fles in de winkels (en dan heb je nog geluk) dus een glas in een restaurant ofzo kost zo 50 euro
Saywhut?!quote:
true maar het is wel godse duur xdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind Johnny Walker helemaal niet zo geweldig.
remlof is stiekem een vrouw .quote:
Je moet nog wel wat lerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef NLRuben het volgende:
[..]
true maar het is wel godse duur xd
The famous grouse is de beste wishkey!
Ik kan niet meer tegen de enorme katers die het veroorzaakt. Dus ik hou het tegenwoordig bij bier. En heel soms wijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Saywhut?!
Het enige waar ik niet meer tegen kan is tequila, keer zo erg mee overboord gegaan dat ik 't niet meer lust. Zelfde geldt voor rum, maar in een mojito is 't dan wel weer lekker.
Voor de afwisseling niks mis meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef Zeeland het volgende:
Ik drink liever bier dan sterke drank. Zo triest van die mensen die een rondje borrels geven.
haha beste betaalbare wishkey dan xdquote:
Hm, ik heb juist katers bij bier en bij sterke drank niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tegen de enorme katers die het veroorzaakt. Dus ik hou het tegenwoordig bij bier. En heel soms wijn.
Ach dan kan je net zo goed geen whiskey drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef NLRuben het volgende:
[..]
haha beste betaalbare wishkey dan xd
(student hea)
Ze zijn dan juist gul, bier kost geen drol en sterke drank wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef Zeeland het volgende:
Ik drink liever bier dan sterke drank. Zo triest van die mensen die een rondje borrels geven.
Bij mij is het precies andersomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik heb juist katers bij bier en bij sterke drank niet.
Gaat me dan vaak veel te hard. Ik hou het liever bij een hele avond bij bier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de afwisseling niks mis mee. Of een jonkie aan het einde van de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |