You still haven't answered my question.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Zeeland het volgende:
Dat is de grootste klootzak die er bestaat.
Geert Wilders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Zeeland het volgende:
Dat is de grootste klootzak die er bestaat.
You can wait for the answer till you die.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You still haven't answered my question.
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.quote:
I'll take that as a yes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
You can wait for the answer till you die.
Jij houdt niet van geblondeerde ballen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.
Pepe is trouwens een nog grotere klootzak dan Ronaldo.quote:
Ronaldo is een baby.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Pepe is trouwens een nog grotere klootzak dan Ronaldo.
Die gaat janken nadat jij de fysieke daad der liefde hebt voltooid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.
Neen, hoewel beetje blond borsthaar bij blonde jongens wel leuk staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij houdt niet van geblondeerde ballen?
Dan troost ik hem gewoon door het over te doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Die gaat janken nadat jij de fysieke daad der liefde hebt voltooid.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef robin007bond het volgende:
VOEL JE VRIJ EN BLIJ MET JE PIK IN DE WEI!
That is an assumption, you will never know if it's correct.quote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, hoewel beetje blond borsthaar bij blonde jongens wel leuk staat.
Nee dan zeg jij "als er één traan op m'n kussen komt hak ik je rechtervoet eraf".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan troost ik hem gewoon door het over te doen.
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Auti het volgende:
[..]Ik zie de koppen van mijn schapen al voor me.
Hij heeft z'n benen laten verzekeren voor miljoenen, dus wellicht wil hij dat juist, tricky.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dan zeg jij "als er één traan op m'n kussen komt hak ik je rechtervoet eraf".
Interessante hypothese.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.
Wat beschouw je als bi-seksueel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.
Tijdje gedate met een blonde gozer, het bestaat en is best leuk om te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Ook in de sportschool niet. Misschien woon ik in het donkerharig deel van het land.
Goed punt. Laat je nooit gebruiken door een ogenschijnlijk onschuldig wezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft z'n benen laten verzekeren voor miljoenen, dus wellicht wil hij dat juist, tricky.
Nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Alle homo’s huilen toch tijdens de seks?
Albino-afrikaner?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijdje gedate met een blonde gozer, het bestaat en is best leuk om te zien.
Nee, Nederlander.quote:
In de ruimste zin van het woord.quote:
Dit doet eer aan de officieuze wapenspreuk van de Tweede Kamer: gezeik in de marge.quote:Kabinet stemt in met boerkaverbod
AMSTERDAM - Mensen die op straat een boerka, een bivakmuts of een integraalhelm dragen, kunnen straks een boete tegemoet zien.
Geen idee wat de ruimste zin is.quote:
Jawel, want vrijheid en onafhankelijkheid zijn een belangrijk goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een tijd geen toegang tot internet hebt, dan is SOPA niet zo erg voor je
Nouja, wie draagt er nou op straat een bivakmuts of een gesloten helm.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dit doet eer aan de officieuze wapenspreuk van de Tweede Kamer: gezeik in de marge.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Hastalavrijheid het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 januari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een tijd geen toegang tot internet hebt, dan is SOPA niet zo erg voor je
[/quote
Jawel, want vrijheid en onafhankelijkheid zijn een belangrijk goed
Wat houdt die 1.2% in dan als ik vragen mag, hoe uit zich dat in je leven?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Zeeland het volgende:
Ik voel met trouwens wel 98,812323435463454% hetero.
Ja, 17 significante cijfers. Zo zeker ben ik.
En scooter/motorrijders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dit doet eer aan de officieuze wapenspreuk van de Tweede Kamer: gezeik in de marge.
Op welke 1,187676564536546% ben jij dan homo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Zeeland het volgende:
Ik voel met trouwens wel 98,812323435463454% hetero.
Ja, 17 significante cijfers. Zo zeker ben ik.
Iemand nakijken of je ogen niet van iemand kunnen afhouden inbegrepen. Een heel ruime definitie van seksualiteit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee wat de ruimste zin is.
Een evoked sphincter?
Let op uw significantie!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat houdt die 1.2% in dan als ik vragen mag, hoe uit zich dat in je leven?
Je ogen niet van een man kunnen afhouden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Iemand nakijken of je ogen niet van iemand kunnen afhouden inbegrepen. Een heel ruime definitie van seksualiteit dus.
Gelukkig werd mij geleerd dat over 't hoofd te zien uit gemaksoogpunt wanneer het niet nodig is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Let op uw significantie!
Citeer ik mijn wiskunde-docent.
Uitzondering, aangezien je verplicht bent een helm te dragen op een dergelijk voertuig.quote:
Dus je bent ook aangetrokken tot honden, paarden, auto’s, huizen, boten, vliegtuigen en treinen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Iemand nakijken of je ogen niet van iemand kunnen afhouden inbegrepen. Een heel ruime definitie van seksualiteit dus.
Zeeland mag graag naar bouwvakkersbillen kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat houdt die 1.2% in dan als ik vragen mag, hoe uit zich dat in je leven?
Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeeland mag graag naar bouwvakkersbillen kijken.
Kom je nu uit/in de kast?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is 't onnozel om seksualiteit in percentages uit te gaan drukken, maar i.t.t. vele homo's walg ik totaal niet van vrouwen. Zou best een relatie met ze kunnen hebben, seks, gezin, samen oud worden en met de kleinkinderen op 't strand een kasteeltje bouwen. Maar in eerste instantie kijk ik naar mannen, maar verder sluit ik gewoon niks uit.
Geen van beide, is altijd al m'n mening geweest.quote:
Die kijk je ook na inderdaad, maar dat is anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je bent ook aangetrokken tot honden, paarden, auto’s, huizen, boten, vliegtuigen en treinen?
Oh?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die kijk je ook na inderdaad, maar dat is anders.
Je wilt voorbeelden, namen en rugnummers? Die krijg je niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ogen niet van een man kunnen afhouden?
Dus je kijkt om 't kijken naar een gozer of denk je, goh hoe zou die er naakt uit zien?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die kijk je ook na inderdaad, maar dat is anders.
Nee wil ik niet, vraag me gewoon af hoe je kan zeggen 1.2% niet hetero te zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je wilt voorbeelden, namen en rugnummers? Die krijg je niet.
Het zijn dus sportersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je wilt voorbeelden, namen en rugnummers? Die krijg je niet.
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je kijkt om 't kijken naar een gozer of denk je, goh hoe zou die er naakt uit zien?
Ah op die manier, ja dat klinkt al wat bekender in de oren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.
Dat heb ik niet. Wel dat ik een jongen zie en denk; knappe jongen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.
Oh god, hier staat er alweer eentje te hopen op de toetreding van een nieuw lid tot zijn cluppie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee wil ik niet, vraag me gewoon af hoe je kan zeggen 1.2% niet hetero te zijn.
Ieck namelyk nie snap nie.
Welnee, maar biseksueel is meer dan enkel kunnen zien of iemand mooi is, dat kan iedereen wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god, hier staat er alweer eentje te hopen op de toetreding van een nieuw lid tot zijn cluppie.
Noem je heteroseksuelen nu minder dan biseksuelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, maar biseksueel is meer dan enkel kunnen zien of iemand mooi is, dat kan iedereen wel.
Jij ziet het verschil tussen vadsige Henk of een model ook wel hoop ik.
Nee, ik noem mensen op uiterlijk beoordelen gewoon menselijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Noem je heteroseksuelen nu minder dan biseksuelen?
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef waht het volgende:
Het enige wat ik voor mannen voel is broederliefde. Hetgeen elke normale man kent.
Behalve met voetbal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef waht het volgende:
Het enige wat ik voor mannen voel is broederliefde. Hetgeen elke normale man kent.
Nogal lastig als iedereen verpleger of kapper is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.
Dat kan komen door een knap uiterlijk of een groot intellect.
SCH was dan ook een kastflikker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Drugshond het volgende:
Men, mot ik hierop tvp-en.![]()
Zover ging SCH nog niet eens.
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah dat is waar ook, sommige leuke jongens zijn ook zanger.quote:
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dat is niet betweterig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dibs.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?
Ben ik een keer oprecht nieuwsgierig is 't weer niet goed.quote:
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.quote:
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Schaam je je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Klopt, ik heb dan ook altijd een DIY-bloedkit mee als ik stappen ga.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Same thing, different name dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
En een acceptabele haarlijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.quote:
Mijn haarlijn is / was acceptabelquote:
Och nee, ze zijn de klappen der zweep wel gewend van ondergetekende.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?
Maar was ook een note/TR-killer. Ask Remmie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
SCH was dan ook een kastflikker.
Met z'n driehoek plofbroek UI.
Stem jij ook op mij als ik me kandidaat stel voor het PvdA-fractievoorzitterschap?quote:
Ik heb lekker een groen oog en een blauw oog.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).
Natuurlijk niet. Ik stem alleen op de PvdA als Asscher lijsttrekker wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Stem jij ook op mij als ik me kandidaat stel voor het PvdA-fractievoorzitterschap?
Wat deterministisch gedachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).
Hoi David Bowie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb lekker een groen oog en een blauw oog.
Heroïne voor de dames. (niet geven als ze boven de 35+) zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Pffoooee. Gelukkig heeft hij chocola voor me.
Gelukkig is 't niet zo extreem als dat.quote:
Ik speel de Blue Steel card.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb lekker een groen oog en een blauw oog.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Drugshond het volgende:
Mijn ondertitel is van David Bowie.... uit de film van Christiane F
Ik ben dus gewoon genetisch speciaal.quote:Heterochromia iridium (the scientific name for two different color eyes in the same individual) is relatively rare in humans but common in some animals, such as horses, cats, and certain species of dogs.
Homoseksualiteit is ook speciaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon genetisch speciaal.
De mannen zullen wel niet meer van me af te slaan zijn na fenotypering.
Of ik ben een mislukt genetische proef of het eindproduct van geweldige evolutie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is ook speciaal.
Hahaha. Of je moet gewoon netjes sporten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heroïne voor de dames. (niet geven als ze boven de 35+) zijn.
Dan zet het namelijk uit.
Ik hoef niet te sporten.... ik kan wel een training parcours uitzetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Of je moet gewoon netjes sporten.
Ze sport maar in bedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeft de Stasi je wiet afgepakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Drugshond het volgende:
Toen Berlijn nog heel gewoon was.... tegen die tijd dat die film is geschoten. Was ik ook daadwerkelijk in Berlijn met een schoolreisje (veel gezeik mee gehad in de DDR).
Sport, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoef niet te sporten.... ik kan wel een training parcours uitzetten.
Golf is mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sport, verschrikkelijk.
Gelukkig is mijn goddelijke persona niet blootgesteld aan die marteling.
Golf is dan ook geen sport maar een leisure activity.quote:
Met eigen muziek op is soms heel leuk. Maar meestal hou ik het bij hardlopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sport, verschrikkelijk.
Gelukkig is mijn goddelijke persona niet blootgesteld aan die marteling.
Ik hou me gewoon aan m'n zelfverzonnen dieet en thats that.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met eigen muziek op is soms heel leuk. Maar meestal hou ik het bij hardlopen.
Eigen muziek. U musiceert?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met eigen muziek op is soms heel leuk. Maar meestal hou ik het bij hardlopen.
Big surprise.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Golf is wel tof. Een keer stomdronken gedaan.
Heb er nog spierpijn vanquote:
Neuh, door de omgeving bepaalde karaktertrekken doen er weldegelijk toe. Zelfs culturele aspecten, een wijf die extreem gelovig is en daardoor heel erg bekrompen moet ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat deterministisch gedacht.
Nee, zonder gein, het is prettiger je bij je partnerkeuze te laten leiden door genotypische aspecten, aangezien ze nog zo kundig haar milieu kan hebben gevormd en middels make-up zichzelf een ander voorkomen kan trachten doen te geven, maar dat verhult ware schoonheid niet.
Een kennis van ons heeft echt een heel mooi huis dichtbij de golfbaan, maar hij heeft al vaak een golfbal in zijn ruit gehad.quote:
Nee, golf is best leuk. Ik moet alleen altijd een beetje binnensmonds overgeven van al die VVD-ruitjesbroeken die er rondlopen.quote:
Vis, chocola, water, chocolademelk, fruitontbijt en veel groente bij het diner.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon aan m'n zelfverzonnen dieet en thats that.
Maakt dat je jaloers?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, golf is best leuk. Ik moet alleen altijd een beetje binnensmonds overgeven van al die VVD-ruitjesbroeken die er rondlopen.
Jij bent typisch zo'n kerel die daar op komt dagen in je kloffie en dan raar opkijkt als mensen hun neus optrekken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, golf is best leuk. Ik moet alleen altijd een beetje binnensmonds overgeven van al die VVD-ruitjesbroeken die er rondlopen.
Dat had meer consequenties voor die Ossie dan voor jou vrees ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geld illegaal omwisselen (mensen liep toen op straat te schooien voor D-mark) voor drank.
Ik zeg ook niet dat ze er niet toe doen. Maar ik selecteer er liever niet op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Neuh, door de omgeving bepaalde karaktertrekken doen er weldegelijk toe. Zelfs culturele aspecten, een wijf die extreem gelovig is en daardoor heel erg bekrompen moet ik ook niet.
Ik eet alles, maar heel weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vis, chocola, water, chocolademelk, fruitontbijt en veel groente bij het diner.Perfect.
Poolen is leuker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Snooker ook (blow a joint TV sport, curling slaat alles).
Who cares.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat had meer consequenties voor die Ossie dan voor jou vrees ik
Bier - Whisky - Bier en een mademijntje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vis, chocola, water, chocolademelk, fruitontbijt en veel groente bij het diner.Perfect.
Ik heb afgelopen week nog met het dinnetje gesnookerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Snooker ook (blow a joint TV sport, curling slaat alles).
I make you an offer you can’t refuse.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een perfect businessmodel voor een pornosite, maar helaas ben ik te jong om er een te starten.
Ga er dan ook niet tussen zitten, plebejer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ruitjesbroeken? Nee, ik heb medelijden met die bekakte oetlullen.
Stel je voor, iemand draagt iets dat hij of zij prettig vindt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las manderijntje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bier - Whisky - Bier en een mademijntje.
Dat woord verraadt je leeftijdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat ze zover buiten de maatschappij staan waar ze zo'n uitgesproken mening over hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor, iemand draagt iets dat hij of zij prettig vindt.
lol.......quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las manderijntje.
Maar toen zag ik wie het schreef
Dat baseer jij allemaal op het dessin van een broek. Chapeau!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat ze zover buiten de maatschappij staan waar ze zo'n uitgesproken mening over hebben.
Mijn hemel moraalridderquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel je voor, iemand draagt iets dat hij of zij prettig vindt.
Ach, als ik iets zeg over mensen met psychopatische moordenaars op hun t-shirtje is het ook niet goedquote:
Poolen met dames is leuk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog met het dinnetje gesnookerd.
De keu tussen de tietjes en de kont naar achter.
Juistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Poolen met dames is leuk.
Mits decolleté.
Wat ga je on-air gooien ?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een perfect businessmodel voor een pornosite, maar helaas ben ik te jong om er een te starten.
Nee, ik hoor ook waar ze het over hebben met die aardappel in de keel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat baseer jij allemaal op het dessin van een broek. Chapeau!
Onbewust selecteer je er wel op als dat je interesse voor iemand afstoot. Je doet net alsof het een heel bewust proces is waarbij je plussen en minnen achter elkaar zet. Ik weet zeker dat je minder snel op iemand valt als die enorm bekrompen is. Je doet net alsof de selectie iets is wat je liever wel doet of liever niet, maar dat is slecht heel beperkt waar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze er niet toe doen. Maar ik selecteer er liever niet op.
Ik streep jou vast van de gastenlijst voor onze verjaardagen hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ook waar ze het over hebben met die aardappel in de keel.
Dat is natuurlijk nooit een goed argumentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik iets zeg over mensen met psychopatische moordenaars op hun t-shirtje is het ook niet goed.
Ik stond toch al niet op die lijst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik streep jou vast van de gastenlijst voor onze verjaardagen hier.
Gewoon een gebbetje. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ook waar ze het over hebben met die aardappel in de keel.
Jij hebt heel iets anders in je keel. Met dat accentje van je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik streep jou vast van de gastenlijst voor onze verjaardagen hier.
Remlof spreekt "Golf" waarschijnlijk ook uit met een harde G.quote:
Ironisch of nie dan.quote:
Che Guevara was geen psychopaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik iets zeg over mensen met psychopatische moordenaars op hun t-shirtje is het ook niet goed.
Ik praat niet met een aardappel in de keel nee, maar verjaardagen vier je niet in je eentje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt heel iets anders in je keel. Met dat accentje van je.
Daarvoor heb je ook hulpstokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist.
Maar de snookertafel is meestal te groot voor meisjes onder de 1.70m.
quote:
Natuurlijk selecteer je er wel op, maar het gaat om de eerste indruk, de basis voor het selectieproces. Hoelang duurt het voordat jij in de gaten hebt of een vrouw mee naar bed mag of niet? Natuurlijk spelen fenotypische aspecten (die 12 kg. chocola p/week) een rol en ga je ook geen perfecte schoondochter weggooien omdat ze heur haar verkeerd draagt, maar het gaat om het allereerste begin, de club of de tent waar je zo iemand oppikt. Dan kijk ik eerst naar dingen die genotypisch zijn (oogkleur, gelaat, haar, ras) en dan naar fenotypische uitwerkingen daarvan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onbewust selecteer je er wel op als dat je interesse voor iemand afstoot. Je doet net alsof het een heel bewust proces is waarbij je plussen en minnen achter elkaar zet. Ik weet zeker dat je minder snel op iemand valt als die enorm bekrompen is. Je doet net alsof de selectie iets is wat je liever wel doet of liever niet, maar dat is slecht heel beperkt waar.
Dat suggereerde ik dan ook niet. Ik kan me die stem van je nog wel heugen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik praat niet met een aardappel in de keel nee, maar verjaardagen vier je niet in je eentje.
Hij komt in ieder geval dichter bij dan de kandidaten van de republikeinen, getuige alle mensen die hij eigenhandig vermoord heeft.quote:
Je echte naam bekt lekkerder voor een Oosterling.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat suggereerde ik dan ook niet. Ik kan me die stem van je nog wel heugen.
Kooooooooss.
Die moet je dan voor ze vasthouden, terwijl zij voor je staan en voorovergebogen de cue-ball wegtikken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daarvoor heb je ook hulpstokken.
Ik kan het sowieso niet, kutsportquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom zitten er ook geen allochtonen op golf, die kunnen 't niet uitspreken met hun accent.
Haha, de stem van VS is mooi, maar hij zegt geen ggggggolv.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat suggereerde ik dan ook niet. Ik kan me die stem van je nog wel heugen.
Kooooooooss.
Het is ook moeilijk. Een paar centen, oog-handcoordinatie, geduld en mooi weer zijn allemaal vereist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso niet, kutsport
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ernaast.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso niet, kutsport
De VW Golf associeer ik met 18-jarige MBO-ers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef waht het volgende:
Whehe, ik dacht even dat het om de Volkswagen Golf ging. Ik vond het al raar waarom remlof de Golf met VVD'ers in ruitjesbroeken associeerde.
Iemand doden in gevecht is niet vermoorden. En verschillende van die Republikeinse droeftoeters voldoen stukken beter aan de definitie van psychopaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval dichter bij dan de kandidaten van de republikeinen, getuige alle mensen die hij eigenhandig vermoord heeft.
En spreekt men steevast aan met Gggggggolf om verwarring te voorkomen tussen prut en stijl.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De VW Golf associeer ik met 18-jarige MBO-ers.
Ja voor jou zit er waarschijnlijk geen verschil in uitspraak tussen Golf en Golf.quote:
True story.quote:
Eerder bij jou niet met je tukkeraccentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja voor jou zit er waarschijnlijk geen verschil in uitspraak tussen Golf en Golf.
Nitwit.
Kom op, nu ben je opeens het heldere licht der nuance? Fuck Ernesto.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand doden in gevecht is niet vermoorden. En verschillende van die Republikeinse droeftoeters voldoen stukken beter aan de definitie van psychopaat.
Nee nee, ik kan wel articuleren wanneer benodigd, op een beschonken meet moet je 't niet verwachten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerder bij jou niet met je tukkeraccent
Ik zal niet ontkennen dat die ook belangrijk zijn. Feit is wel dat het genotype zich uit in het fenotype (samen met milieu). Fenotype is gewoon het totaal aan waarneembare eigenschappen van een organisme (lees: vrouw).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk selecteer je er wel op, maar het gaat om de eerste indruk, de basis voor het selectieproces. Hoelang duurt het voordat jij in de gaten hebt of een vrouw mee naar bed mag of niet? Natuurlijk spelen fenotypische aspecten (die 12 kg. chocola p/week) een rol en ga je ook geen perfecte schoondochter weggooien omdat ze heur haar verkeerd draagt, maar het gaat om het allereerste begin, de club of de tent waar je zo iemand oppikt. Dan kijk ik eerst naar dingen die genotypisch zijn (oogkleur, gelaat, haar, ras) en dan naar fenotypische uitwerkingen daarvan.
Dat zijn de betere feestjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hou me ook nuchter, over uurtje of 2 een gay verjaardag.
Op de uitnodiging stond al "er zal geen fris of koffie aanwezig zijn, zuipen zul je".
Ik bedoel maar, dat is gelukkig inherent met onze ziekte.quote:
Ben net wakker en hoe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef remlof het volgende:
Omg, het is al vijf uur geweest en ik zit nog aan de koffie
Jij gaat ook naar Gay verjaardagsfeestjes? Had ik niet achter je gezocht.quote:
Wij zijn ook gewoon mensen hoor, of weiger je op verjaardagen te komen van homo's?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Gay verjaardagsfeestjes? Had ik niet achter je gezocht.
Wel eens geweest, waarom niet? Maar dan wel met een vriendinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Gay verjaardagsfeestjes? Had ik niet achter je gezocht.
Moet ik verdomme weer aan duifmeneer denken.quote:
Ja die krijgen een bombrief.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon mensen hoor, of weiger je op verjaardagen te komen van homo's?
Gezellig toch, keer wat anders dan anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel eens geweest, waarom niet? Maar dan wel met een vriendin
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Moet ik verdomme weer aan duifmeneer denken.
Homo's zijn vaak wat extroverter, dat maakt het joliger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezellig toch, keer wat anders dan anders.
En dan doel ik niet op seks, maar vind homofeestjes vaak wat grappiger.
Dat klopt. Maar bij een geno vs. fenotype-discussie gaat het dikwijls om het verschil tussen genetische factoren en omgevingsfactoren, hoewel het laatste eveneens het eerste bevat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat die ook belangrijk zijn. Feit is wel dat het genotype zich uit in het fenotype (samen met milieu). Fenotype is gewoon het totaal aan waarneembare eigenschappen van een organisme (lees: vrouw).
Daarom, veel drank in de mik en geen blad voor de mond en dat met veel mensen is geheid lol.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Homo's zijn vaak wat extroverter, dat maakt het joliger.
Het is gewoon een "wat kwam er eerder, de kip of het ei" verhaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar bij een geno vs. fenotype-discussie gaat het dikwijls om het verschil tussen genetische factoren en omgevingsfactoren, hoewel het laatste eveneens het eerste bevat.
Die plaat is vast leuk na een paar treetjes bierquote:
Zeker, ze draaiden 'm afgelopen weekend in de gaykroeg, bomvol en iedereen ging meezingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die plaat is vast leuk na een paar treetjes bier
Dat kan ik zelfs nuchter hoef ik geen homo voor te zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, veel drank in de mik en geen blad voor de mond en dat met veel mensen is geheid lol.
Hij zei dat Gay verjaardagfeestjes de betere feestjes zijn. Inkoppertje niet waar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon mensen hoor, of weiger je op verjaardagen te komen van homo's?
Er zijn uitzonderingen, maar hetero's zijn vaak wat stijfjes op verjaardagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs nuchter hoef ik geen homo voor te zijn.
Je moet me niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij zei dat Gay verjaardagfeestjes de betere feestjes zijn. Inkoppertje niet waar?
Gun mij die kans nou gewoon.
Antwoord is toevallig Nee. Ben wel eens op een verjaardag geweest van een klasgenoot die homo is.
Ok, maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar bij een geno vs. fenotype-discussie gaat het dikwijls om het verschil tussen genetische factoren en omgevingsfactoren, hoewel het laatste eveneens het eerste bevat.
Ik ging alleen naar de verjaardag omdat ik toen nog niet wist dat hij homo was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet me niet zo serieus nemen.
Absolutely Fabulous heeft ook weer nieuwe afleveringen.quote:
Ja ja, stiekem wou je gewoon z'n knoopjes losdoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ging alleen naar de verjaardag omdat ik toen nog niet wist dat hij homo was.
Heb ik gehoord op de radio. Robin Williams speelt ook een rol in die film, het moet wel een goede film worden.quote:
Oh dat vind ik ook wel leuk, maar niet leuk genoeg om te downloaden. Ik kijk het wel als het een keer op tv voorbijkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Absolutely Fabulous heeft ook weer nieuwe afleveringen.
Patsy darling!
Haha nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet me niet zo serieus nemen.
Ze hebben het er nu over op Radio 1.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb ik gehoord op de radio. Robin Williams speelt ook een rol in die film, het moet wel een goede film worden.
Zou dat echt zo zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ja, stiekem wou je gewoon z'n knoopjes losdoen.
Ik stream het gewoon, maar het is een geniale serie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel leuk, maar niet leuk genoeg om te downloaden. Ik kijk het wel als het een keer op tv voorbijkomt.
Mijn ziekte begon toen ik tijdens biologieles de opmerking maakte tegen de lerares dat vrouwenlichamen lelijk waren want wat er moet zitten zat er niet en wat er wel zat hoort er niet te zitten. Overigens was ik redelijk jong en nu snap ik pas waarom ze me raar aankeek.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn?![]()
Is jouw 'ziekte' ook zo begonnen.
Ja daar heb je wat aan, typen met vrouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef robin007bond het volgende:
Waarschijnlijk is het toch een belabberd idee, maar zo'n love webcamsite, waar je kan chatten met meisjes. Echter, zijn er geen meisjes, maar zijn het gewoon video's die worden afgespeeld. De mensen die typen moeten alleen een beetje synchroon met de webcam typen.
Members betalen een tientje per maand.
Gewoon video's van vrouwen die zich voor de webcam uitkleden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan, typen met vrouwen.
Je wil toch dat ze zich uitkleden of niet, wat heb je dan aan video's.
Ja maar je wil toch dat ze 't op commando doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon video's van vrouwen die zich voor de webcam uitkleden.
Wat een belabberd idee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef robin007bond het volgende:
Waarschijnlijk is het toch een belabberd idee, maar zo'n love webcamsite, waar je kan chatten met meisjes. Echter, zijn er geen meisjes, maar zijn het gewoon video's die worden afgespeeld. De mensen die typen moeten alleen een beetje synchroon met de webcam typen.
Members betalen een tientje per maand.
Klopt, maar daar valt wel mee te spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar je wil toch dat ze 't op commando doen.
Of überhaupt voor seksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, wie betaalt er nou voor porno.
Geen idee, volgende keer vraag ik 't al die oudjes die me geld bieden.quote:
Ja, ik zou ook raar hebben gekeken denk ik. Hoe waren de reactie hierop behalve raar kijken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ziekte begon toen ik tijdens biologieles de opmerking maakte tegen de lerares dat vrouwenlichamen lelijk waren want wat er moet zitten zat er niet en wat er wel zat hoort er niet te zitten. Overigens was ik redelijk jong en nu snap ik pas waarom ze me raar aankeek.
Geld bieden voor seks is gewoon sneu, probeer dan gewoon iemand te versieren, stick to the rules.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, volgende keer vraag ik 't al die oudjes die me geld bieden.
Niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook raar hebben gekeken denk ik. Hoe waren de reactie hierop behalve raar kijken?
Dat boeit ze niet, geld is een krachtige motivatie dus daarom doen ze 't maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Geld bieden voor seks is gewoon sneu, probeer dan gewoon iemand te versieren, stick to the rules.
Geld krijgen voor seks. (ff mijn uurloon berekenen).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Geld bieden voor seks is gewoon sneu, probeer dan gewoon iemand te versieren, stick to the rules.
En jij bepaald wat de regels zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zijn mijn regels.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En jij bepaald wat de regels zijn?
indeed ik geef mn groupies alleen giften zoals mn maten Silvio Berlusconi en Kim Dotcomquote:
Sommigen zijn zo hoog gegaan als 700 euro voor een beurt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geld krijgen voor seks. (ff mijn uurloon berekenen).
Freelance prostituee? Doe het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommigen zijn zo hoog gegaan als 700 euro voor een beurt.
Dus ja, uurloontje van 700, goed geld.
Oh nee ik weiger ze steevast, maar wel grappig om te horen.quote:
Ja je kan het ook als compliment zien, en je Mocro-vrienden vertellen waar het geld zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee ik weiger ze steevast, maar wel grappig om te horen.
Precies, maar dat is niet lastig, ze zijn heel simpel te vinden hier, daar lopen dan ook al die 18 jarige jochies rond met 50+'ers of zitten ze aan de bar. Wat moeten die moeders wel niet denken als ze er achter komen, je zou zo'n kind toch finaal in elkaar meppen en die opa's ook, de tering zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ja je kan het ook als compliment zien, en je Mocro-vrienden vertellen waar het geld zit.
Dan kan Muttie eindelijk een fatsoenlijke auto financieren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ja je kan het ook als compliment zien, en je Mocro-vrienden vertellen waar het geld zit.
pff sloebers kijkdit is het echte werk... http://nymag.com/nymetro/nightlife/sex/features/12193/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ken een dwaze Amerikaan die gigolo (verwennen oude dames) is geworden in Thailand.... zijn topic is legend (op 2+2 poker forum).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
700 euro is peanuts in vergelijking met de waarde van je zelfrespect.
pr0n remmie....is het weer zover.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
Godver, m'n UPC-internetverbinding ligt eruit
Hij doet het alweer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
pr0n remmie....is het weer zover.
en red en black en double black en goldquote:
kost wel 150 euro per fles in de winkels (en dan heb je nog geluk) dus een glas in een restaurant ofzo kost zo 50 euroquote:
Daar heb ik nog een flesje van.quote:
Prijs/kwaliteit is bagger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef NLRuben het volgende:
[..]
kost wel 150 euro per fles in de winkels (en dan heb je nog geluk) dus een glas in een restaurant ofzo kost zo 50 euro
Saywhut?!quote:
true maar het is wel godse duur xdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind Johnny Walker helemaal niet zo geweldig.
remlof is stiekem een vrouw .quote:
Je moet nog wel wat lerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef NLRuben het volgende:
[..]
true maar het is wel godse duur xd
The famous grouse is de beste wishkey!
Ik kan niet meer tegen de enorme katers die het veroorzaakt. Dus ik hou het tegenwoordig bij bier. En heel soms wijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Saywhut?!
Het enige waar ik niet meer tegen kan is tequila, keer zo erg mee overboord gegaan dat ik 't niet meer lust. Zelfde geldt voor rum, maar in een mojito is 't dan wel weer lekker.
Voor de afwisseling niks mis meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef Zeeland het volgende:
Ik drink liever bier dan sterke drank. Zo triest van die mensen die een rondje borrels geven.
haha beste betaalbare wishkey dan xdquote:
Hm, ik heb juist katers bij bier en bij sterke drank niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tegen de enorme katers die het veroorzaakt. Dus ik hou het tegenwoordig bij bier. En heel soms wijn.
Ach dan kan je net zo goed geen whiskey drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef NLRuben het volgende:
[..]
haha beste betaalbare wishkey dan xd
(student hea)
Ze zijn dan juist gul, bier kost geen drol en sterke drank wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:07 schreef Zeeland het volgende:
Ik drink liever bier dan sterke drank. Zo triest van die mensen die een rondje borrels geven.
Bij mij is het precies andersomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik heb juist katers bij bier en bij sterke drank niet.
Gaat me dan vaak veel te hard. Ik hou het liever bij een hele avond bij bier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de afwisseling niks mis mee. Of een jonkie aan het einde van de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |