Ja, ik zou ook raar hebben gekeken denk ik. Hoe waren de reactie hierop behalve raar kijken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ziekte begon toen ik tijdens biologieles de opmerking maakte tegen de lerares dat vrouwenlichamen lelijk waren want wat er moet zitten zat er niet en wat er wel zat hoort er niet te zitten. Overigens was ik redelijk jong en nu snap ik pas waarom ze me raar aankeek.
Geld bieden voor seks is gewoon sneu, probeer dan gewoon iemand te versieren, stick to the rules.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, volgende keer vraag ik 't al die oudjes die me geld bieden.
Niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook raar hebben gekeken denk ik. Hoe waren de reactie hierop behalve raar kijken?
Dat boeit ze niet, geld is een krachtige motivatie dus daarom doen ze 't maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Geld bieden voor seks is gewoon sneu, probeer dan gewoon iemand te versieren, stick to the rules.
Geld krijgen voor seks. (ff mijn uurloon berekenen).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Geld bieden voor seks is gewoon sneu, probeer dan gewoon iemand te versieren, stick to the rules.
En jij bepaald wat de regels zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zijn mijn regels.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En jij bepaald wat de regels zijn?
indeed ik geef mn groupies alleen giften zoals mn maten Silvio Berlusconi en Kim Dotcomquote:
Sommigen zijn zo hoog gegaan als 700 euro voor een beurt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geld krijgen voor seks. (ff mijn uurloon berekenen).
Freelance prostituee? Doe het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommigen zijn zo hoog gegaan als 700 euro voor een beurt.
Dus ja, uurloontje van 700, goed geld.
Oh nee ik weiger ze steevast, maar wel grappig om te horen.quote:
Ja je kan het ook als compliment zien, en je Mocro-vrienden vertellen waar het geld zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee ik weiger ze steevast, maar wel grappig om te horen.
Precies, maar dat is niet lastig, ze zijn heel simpel te vinden hier, daar lopen dan ook al die 18 jarige jochies rond met 50+'ers of zitten ze aan de bar. Wat moeten die moeders wel niet denken als ze er achter komen, je zou zo'n kind toch finaal in elkaar meppen en die opa's ook, de tering zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ja je kan het ook als compliment zien, en je Mocro-vrienden vertellen waar het geld zit.
Dan kan Muttie eindelijk een fatsoenlijke auto financieren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ja je kan het ook als compliment zien, en je Mocro-vrienden vertellen waar het geld zit.
pff sloebers kijkdit is het echte werk... http://nymag.com/nymetro/nightlife/sex/features/12193/quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ken een dwaze Amerikaan die gigolo (verwennen oude dames) is geworden in Thailand.... zijn topic is legend (op 2+2 poker forum).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
700 euro is peanuts in vergelijking met de waarde van je zelfrespect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |