Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.quote:
Mijn haarlijn is / was acceptabelquote:
Och nee, ze zijn de klappen der zweep wel gewend van ondergetekende.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?
Maar was ook een note/TR-killer. Ask Remmie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
SCH was dan ook een kastflikker.
Met z'n driehoek plofbroek UI.
Stem jij ook op mij als ik me kandidaat stel voor het PvdA-fractievoorzitterschap?quote:
Ik heb lekker een groen oog en een blauw oog.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).
Natuurlijk niet. Ik stem alleen op de PvdA als Asscher lijsttrekker wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Stem jij ook op mij als ik me kandidaat stel voor het PvdA-fractievoorzitterschap?
Wat deterministisch gedachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).
Hoi David Bowie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb lekker een groen oog en een blauw oog.
Heroïne voor de dames. (niet geven als ze boven de 35+) zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Pffoooee. Gelukkig heeft hij chocola voor me.
Gelukkig is 't niet zo extreem als dat.quote:
Ik speel de Blue Steel card.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb lekker een groen oog en een blauw oog.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Drugshond het volgende:
Mijn ondertitel is van David Bowie.... uit de film van Christiane F
Ik ben dus gewoon genetisch speciaal.quote:Heterochromia iridium (the scientific name for two different color eyes in the same individual) is relatively rare in humans but common in some animals, such as horses, cats, and certain species of dogs.
Homoseksualiteit is ook speciaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon genetisch speciaal.
De mannen zullen wel niet meer van me af te slaan zijn na fenotypering.
Of ik ben een mislukt genetische proef of het eindproduct van geweldige evolutie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is ook speciaal.
Hahaha. Of je moet gewoon netjes sporten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heroïne voor de dames. (niet geven als ze boven de 35+) zijn.
Dan zet het namelijk uit.
Ik hoef niet te sporten.... ik kan wel een training parcours uitzetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Of je moet gewoon netjes sporten.
Ze sport maar in bedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeft de Stasi je wiet afgepakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Drugshond het volgende:
Toen Berlijn nog heel gewoon was.... tegen die tijd dat die film is geschoten. Was ik ook daadwerkelijk in Berlijn met een schoolreisje (veel gezeik mee gehad in de DDR).
Sport, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoef niet te sporten.... ik kan wel een training parcours uitzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |