Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.
Dat kan komen door een knap uiterlijk of een groot intellect.
Ah dat is waar ook, sommige leuke jongens zijn ook zanger.quote:
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dat is niet betweterig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dibs.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?
Ben ik een keer oprecht nieuwsgierig is 't weer niet goed.quote:
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.quote:
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Schaam je je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Klopt, ik heb dan ook altijd een DIY-bloedkit mee als ik stappen ga.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Same thing, different name dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
En een acceptabele haarlijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.
Dat kan komen door een knap uiterlijk of een groot intellect.
Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.quote:
Mijn haarlijn is / was acceptabelquote:
Och nee, ze zijn de klappen der zweep wel gewend van ondergetekende.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?
Maar was ook een note/TR-killer. Ask Remmie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
SCH was dan ook een kastflikker.
Met z'n driehoek plofbroek UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |