Ah op die manier, ja dat klinkt al wat bekender in de oren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.
Dat heb ik niet. Wel dat ik een jongen zie en denk; knappe jongen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.
Oh god, hier staat er alweer eentje te hopen op de toetreding van een nieuw lid tot zijn cluppie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee wil ik niet, vraag me gewoon af hoe je kan zeggen 1.2% niet hetero te zijn.
Ieck namelyk nie snap nie.
Welnee, maar biseksueel is meer dan enkel kunnen zien of iemand mooi is, dat kan iedereen wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god, hier staat er alweer eentje te hopen op de toetreding van een nieuw lid tot zijn cluppie.
Noem je heteroseksuelen nu minder dan biseksuelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, maar biseksueel is meer dan enkel kunnen zien of iemand mooi is, dat kan iedereen wel.
Jij ziet het verschil tussen vadsige Henk of een model ook wel hoop ik.
Nee, ik noem mensen op uiterlijk beoordelen gewoon menselijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Noem je heteroseksuelen nu minder dan biseksuelen?
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef waht het volgende:
Het enige wat ik voor mannen voel is broederliefde. Hetgeen elke normale man kent.
Behalve met voetbal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef waht het volgende:
Het enige wat ik voor mannen voel is broederliefde. Hetgeen elke normale man kent.
Nogal lastig als iedereen verpleger of kapper is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.
Dat kan komen door een knap uiterlijk of een groot intellect.
SCH was dan ook een kastflikker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Drugshond het volgende:
Men, mot ik hierop tvp-en.![]()
Zover ging SCH nog niet eens.
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah dat is waar ook, sommige leuke jongens zijn ook zanger.quote:
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dat is niet betweterig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dibs.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?
Ben ik een keer oprecht nieuwsgierig is 't weer niet goed.quote:
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.quote:
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Schaam je je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Klopt, ik heb dan ook altijd een DIY-bloedkit mee als ik stappen ga.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Same thing, different name dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
En een acceptabele haarlijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |