You still haven't answered my question.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Zeeland het volgende:
Dat is de grootste klootzak die er bestaat.
Geert Wilders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Zeeland het volgende:
Dat is de grootste klootzak die er bestaat.
You can wait for the answer till you die.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You still haven't answered my question.
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.quote:
I'll take that as a yes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
You can wait for the answer till you die.
Jij houdt niet van geblondeerde ballen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.
Pepe is trouwens een nog grotere klootzak dan Ronaldo.quote:
Ronaldo is een baby.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Pepe is trouwens een nog grotere klootzak dan Ronaldo.
Die gaat janken nadat jij de fysieke daad der liefde hebt voltooid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.
Neen, hoewel beetje blond borsthaar bij blonde jongens wel leuk staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij houdt niet van geblondeerde ballen?
Dan troost ik hem gewoon door het over te doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Die gaat janken nadat jij de fysieke daad der liefde hebt voltooid.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef robin007bond het volgende:
VOEL JE VRIJ EN BLIJ MET JE PIK IN DE WEI!
That is an assumption, you will never know if it's correct.quote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, hoewel beetje blond borsthaar bij blonde jongens wel leuk staat.
Nee dan zeg jij "als er één traan op m'n kussen komt hak ik je rechtervoet eraf".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan troost ik hem gewoon door het over te doen.
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Auti het volgende:
[..]Ik zie de koppen van mijn schapen al voor me.
Hij heeft z'n benen laten verzekeren voor miljoenen, dus wellicht wil hij dat juist, tricky.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dan zeg jij "als er één traan op m'n kussen komt hak ik je rechtervoet eraf".
Interessante hypothese.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.
Wat beschouw je als bi-seksueel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.
Tijdje gedate met een blonde gozer, het bestaat en is best leuk om te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Ook in de sportschool niet. Misschien woon ik in het donkerharig deel van het land.
Goed punt. Laat je nooit gebruiken door een ogenschijnlijk onschuldig wezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft z'n benen laten verzekeren voor miljoenen, dus wellicht wil hij dat juist, tricky.
Nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Alle homo’s huilen toch tijdens de seks?
Albino-afrikaner?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijdje gedate met een blonde gozer, het bestaat en is best leuk om te zien.
Nee, Nederlander.quote:
In de ruimste zin van het woord.quote:
Dit doet eer aan de officieuze wapenspreuk van de Tweede Kamer: gezeik in de marge.quote:Kabinet stemt in met boerkaverbod
AMSTERDAM - Mensen die op straat een boerka, een bivakmuts of een integraalhelm dragen, kunnen straks een boete tegemoet zien.
Geen idee wat de ruimste zin is.quote:
Jawel, want vrijheid en onafhankelijkheid zijn een belangrijk goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een tijd geen toegang tot internet hebt, dan is SOPA niet zo erg voor je
Nouja, wie draagt er nou op straat een bivakmuts of een gesloten helm.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dit doet eer aan de officieuze wapenspreuk van de Tweede Kamer: gezeik in de marge.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Hastalavrijheid het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 januari 2012 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een tijd geen toegang tot internet hebt, dan is SOPA niet zo erg voor je
[/quote
Jawel, want vrijheid en onafhankelijkheid zijn een belangrijk goed
Wat houdt die 1.2% in dan als ik vragen mag, hoe uit zich dat in je leven?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Zeeland het volgende:
Ik voel met trouwens wel 98,812323435463454% hetero.
Ja, 17 significante cijfers. Zo zeker ben ik.
En scooter/motorrijders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Dit doet eer aan de officieuze wapenspreuk van de Tweede Kamer: gezeik in de marge.
Op welke 1,187676564536546% ben jij dan homo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Zeeland het volgende:
Ik voel met trouwens wel 98,812323435463454% hetero.
Ja, 17 significante cijfers. Zo zeker ben ik.
Iemand nakijken of je ogen niet van iemand kunnen afhouden inbegrepen. Een heel ruime definitie van seksualiteit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee wat de ruimste zin is.
Een evoked sphincter?
Let op uw significantie!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat houdt die 1.2% in dan als ik vragen mag, hoe uit zich dat in je leven?
Je ogen niet van een man kunnen afhouden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Iemand nakijken of je ogen niet van iemand kunnen afhouden inbegrepen. Een heel ruime definitie van seksualiteit dus.
Gelukkig werd mij geleerd dat over 't hoofd te zien uit gemaksoogpunt wanneer het niet nodig is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Let op uw significantie!
Citeer ik mijn wiskunde-docent.
Uitzondering, aangezien je verplicht bent een helm te dragen op een dergelijk voertuig.quote:
Dus je bent ook aangetrokken tot honden, paarden, auto’s, huizen, boten, vliegtuigen en treinen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Iemand nakijken of je ogen niet van iemand kunnen afhouden inbegrepen. Een heel ruime definitie van seksualiteit dus.
Zeeland mag graag naar bouwvakkersbillen kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat houdt die 1.2% in dan als ik vragen mag, hoe uit zich dat in je leven?
Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeeland mag graag naar bouwvakkersbillen kijken.
Kom je nu uit/in de kast?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is 't onnozel om seksualiteit in percentages uit te gaan drukken, maar i.t.t. vele homo's walg ik totaal niet van vrouwen. Zou best een relatie met ze kunnen hebben, seks, gezin, samen oud worden en met de kleinkinderen op 't strand een kasteeltje bouwen. Maar in eerste instantie kijk ik naar mannen, maar verder sluit ik gewoon niks uit.
Geen van beide, is altijd al m'n mening geweest.quote:
Die kijk je ook na inderdaad, maar dat is anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je bent ook aangetrokken tot honden, paarden, auto’s, huizen, boten, vliegtuigen en treinen?
Oh?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die kijk je ook na inderdaad, maar dat is anders.
Je wilt voorbeelden, namen en rugnummers? Die krijg je niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ogen niet van een man kunnen afhouden?
Dus je kijkt om 't kijken naar een gozer of denk je, goh hoe zou die er naakt uit zien?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die kijk je ook na inderdaad, maar dat is anders.
Nee wil ik niet, vraag me gewoon af hoe je kan zeggen 1.2% niet hetero te zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je wilt voorbeelden, namen en rugnummers? Die krijg je niet.
Het zijn dus sportersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je wilt voorbeelden, namen en rugnummers? Die krijg je niet.
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je kijkt om 't kijken naar een gozer of denk je, goh hoe zou die er naakt uit zien?
Ah op die manier, ja dat klinkt al wat bekender in de oren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.
Dat heb ik niet. Wel dat ik een jongen zie en denk; knappe jongen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zover gaat dat niet, wel goh leuke jongen. Ik wil dat hij een knoopje los doet.
Oh god, hier staat er alweer eentje te hopen op de toetreding van een nieuw lid tot zijn cluppie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee wil ik niet, vraag me gewoon af hoe je kan zeggen 1.2% niet hetero te zijn.
Ieck namelyk nie snap nie.
Welnee, maar biseksueel is meer dan enkel kunnen zien of iemand mooi is, dat kan iedereen wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god, hier staat er alweer eentje te hopen op de toetreding van een nieuw lid tot zijn cluppie.
Noem je heteroseksuelen nu minder dan biseksuelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, maar biseksueel is meer dan enkel kunnen zien of iemand mooi is, dat kan iedereen wel.
Jij ziet het verschil tussen vadsige Henk of een model ook wel hoop ik.
Nee, ik noem mensen op uiterlijk beoordelen gewoon menselijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Noem je heteroseksuelen nu minder dan biseksuelen?
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef waht het volgende:
Het enige wat ik voor mannen voel is broederliefde. Hetgeen elke normale man kent.
Behalve met voetbal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef waht het volgende:
Het enige wat ik voor mannen voel is broederliefde. Hetgeen elke normale man kent.
Nogal lastig als iedereen verpleger of kapper is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je bent in staat sterke genen te herkennen als ze voor je staan.
Dat kan komen door een knap uiterlijk of een groot intellect.
SCH was dan ook een kastflikker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Drugshond het volgende:
Men, mot ik hierop tvp-en.![]()
Zover ging SCH nog niet eens.
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah dat is waar ook, sommige leuke jongens zijn ook zanger.quote:
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dat is niet betweterig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je herkent fenotypen en geen genotypen als ik even betweterig mag zijn.
Dibs.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En knoopjes van shirts los maken legt meer fenotypen bloot?
Ben ik een keer oprecht nieuwsgierig is 't weer niet goed.quote:
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.quote:
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Schaam je je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het heeft weinig relevantie, behalve dat ik het onderwerp wil veranderen.![]()
Ninja-edit.
Klopt, ik heb dan ook altijd een DIY-bloedkit mee als ik stappen ga.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar een onderdeeltje van het fenotype is het genotype.
Ik vind het makkelijker daarop te selecteren.
Same thing, different name dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
En een acceptabele haarlijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het fenotype is het totaal van alle waarneembare eigenschappen (kenmerken) van een organisme. Het is het resultaat van de genetische aanleg (het genotype).
Wikipedia.
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.quote:
Mijn haarlijn is / was acceptabelquote:
Och nee, ze zijn de klappen der zweep wel gewend van ondergetekende.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tikje gênant vind ik het wel om dit hier te delen, maar schamen niet.
Toen ik laatst in de spiegel keek waren ze nog groen. Als ze nu opeens blauw zijn heeft dat vast een externe oorzaak (milieu).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb jij je blauwe ogen te danken aan je milieu of aan je ouders?
Maar was ook een note/TR-killer. Ask Remmie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
SCH was dan ook een kastflikker.
Met z'n driehoek plofbroek UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |