You still haven't answered my question.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Zeeland het volgende:
Dat is de grootste klootzak die er bestaat.
Geert Wilders?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Zeeland het volgende:
Dat is de grootste klootzak die er bestaat.
You can wait for the answer till you die.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You still haven't answered my question.
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.quote:
I'll take that as a yes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
You can wait for the answer till you die.
Jij houdt niet van geblondeerde ballen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.
Pepe is trouwens een nog grotere klootzak dan Ronaldo.quote:
Ronaldo is een baby.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Pepe is trouwens een nog grotere klootzak dan Ronaldo.
Die gaat janken nadat jij de fysieke daad der liefde hebt voltooid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In my humble opinion zie ik toch liever de klootzak van Ronaldo dan van Wilders.
Neen, hoewel beetje blond borsthaar bij blonde jongens wel leuk staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij houdt niet van geblondeerde ballen?
Dan troost ik hem gewoon door het over te doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Die gaat janken nadat jij de fysieke daad der liefde hebt voltooid.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef robin007bond het volgende:
VOEL JE VRIJ EN BLIJ MET JE PIK IN DE WEI!
That is an assumption, you will never know if it's correct.quote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, hoewel beetje blond borsthaar bij blonde jongens wel leuk staat.
Nee dan zeg jij "als er één traan op m'n kussen komt hak ik je rechtervoet eraf".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan troost ik hem gewoon door het over te doen.
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Auti het volgende:
[..]Ik zie de koppen van mijn schapen al voor me.
Hij heeft z'n benen laten verzekeren voor miljoenen, dus wellicht wil hij dat juist, tricky.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dan zeg jij "als er één traan op m'n kussen komt hak ik je rechtervoet eraf".
Interessante hypothese.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.
Wat beschouw je als bi-seksueel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezegd dat iedereen bi-seksueel is tot bepaalde hoogte. Vind ik nog steeds overigens.
Tijdje gedate met een blonde gozer, het bestaat en is best leuk om te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Ook in de sportschool niet. Misschien woon ik in het donkerharig deel van het land.
Goed punt. Laat je nooit gebruiken door een ogenschijnlijk onschuldig wezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft z'n benen laten verzekeren voor miljoenen, dus wellicht wil hij dat juist, tricky.
Nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Alle homo’s huilen toch tijdens de seks?
Albino-afrikaner?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijdje gedate met een blonde gozer, het bestaat en is best leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |