Ik praat niet met een aardappel in de keel nee, maar verjaardagen vier je niet in je eentje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt heel iets anders in je keel. Met dat accentje van je.
Daarvoor heb je ook hulpstokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist.
Maar de snookertafel is meestal te groot voor meisjes onder de 1.70m.
quote:
Natuurlijk selecteer je er wel op, maar het gaat om de eerste indruk, de basis voor het selectieproces. Hoelang duurt het voordat jij in de gaten hebt of een vrouw mee naar bed mag of niet? Natuurlijk spelen fenotypische aspecten (die 12 kg. chocola p/week) een rol en ga je ook geen perfecte schoondochter weggooien omdat ze heur haar verkeerd draagt, maar het gaat om het allereerste begin, de club of de tent waar je zo iemand oppikt. Dan kijk ik eerst naar dingen die genotypisch zijn (oogkleur, gelaat, haar, ras) en dan naar fenotypische uitwerkingen daarvan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Onbewust selecteer je er wel op als dat je interesse voor iemand afstoot. Je doet net alsof het een heel bewust proces is waarbij je plussen en minnen achter elkaar zet. Ik weet zeker dat je minder snel op iemand valt als die enorm bekrompen is. Je doet net alsof de selectie iets is wat je liever wel doet of liever niet, maar dat is slecht heel beperkt waar.
Dat suggereerde ik dan ook niet. Ik kan me die stem van je nog wel heugen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik praat niet met een aardappel in de keel nee, maar verjaardagen vier je niet in je eentje.
Hij komt in ieder geval dichter bij dan de kandidaten van de republikeinen, getuige alle mensen die hij eigenhandig vermoord heeft.quote:
Je echte naam bekt lekkerder voor een Oosterling.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat suggereerde ik dan ook niet. Ik kan me die stem van je nog wel heugen.
Kooooooooss.
Die moet je dan voor ze vasthouden, terwijl zij voor je staan en voorovergebogen de cue-ball wegtikken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daarvoor heb je ook hulpstokken.
Ik kan het sowieso niet, kutsportquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom zitten er ook geen allochtonen op golf, die kunnen 't niet uitspreken met hun accent.
Haha, de stem van VS is mooi, maar hij zegt geen ggggggolv.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat suggereerde ik dan ook niet. Ik kan me die stem van je nog wel heugen.
Kooooooooss.
Het is ook moeilijk. Een paar centen, oog-handcoordinatie, geduld en mooi weer zijn allemaal vereist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso niet, kutsport
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ernaast.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso niet, kutsport
De VW Golf associeer ik met 18-jarige MBO-ers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef waht het volgende:
Whehe, ik dacht even dat het om de Volkswagen Golf ging. Ik vond het al raar waarom remlof de Golf met VVD'ers in ruitjesbroeken associeerde.
Iemand doden in gevecht is niet vermoorden. En verschillende van die Republikeinse droeftoeters voldoen stukken beter aan de definitie van psychopaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval dichter bij dan de kandidaten van de republikeinen, getuige alle mensen die hij eigenhandig vermoord heeft.
En spreekt men steevast aan met Gggggggolf om verwarring te voorkomen tussen prut en stijl.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De VW Golf associeer ik met 18-jarige MBO-ers.
Ja voor jou zit er waarschijnlijk geen verschil in uitspraak tussen Golf en Golf.quote:
True story.quote:
Eerder bij jou niet met je tukkeraccentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja voor jou zit er waarschijnlijk geen verschil in uitspraak tussen Golf en Golf.
Nitwit.
Kom op, nu ben je opeens het heldere licht der nuance? Fuck Ernesto.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand doden in gevecht is niet vermoorden. En verschillende van die Republikeinse droeftoeters voldoen stukken beter aan de definitie van psychopaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |