Blij dat die vent was dat hij dat eindelijk kon zeggen.quote:PVV-raadslid Paul ter Linden had er het volgende over te zeggen: "In dit land zijn huisdieren gewoon. Als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen."
Erg ondemocratisch standpunt. Vind je niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blij dat die vent was dat hij dat eindelijk kon zeggen.
De Jaap is opgericht door Bert Brussen, die bekend staat om zijn felle kritiek op PvdA/D66/GLquote:
Het begint met honden. Maar straks worden we allemaal verplicht om op vrijdag naar de moskee te gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Erg ondemocratisch standpunt. Vind je niet?
Oh Bert Brussen....dat is helemaal een droplul.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Jaap is opgericht door Bert Brussen, die bekend staat om zijn felle kritiek op PvdA/D66/GL
Een hazenlip. vermoed ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:35 schreef Tem het volgende:
Bert Brussen vindt zichzelf ontzettend tof maar is gewoon een sukkeltje die vroeger net niet met de stoere jongens mocht optrekken. Hij heeft ook nog eens een pruillipje...
Geenstijl is zuur, de joop als reactie daarop is nog zuurder maar dan komt er ook nog weer een tegenreactie op de joopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh Bert Brussen....dat is helemaal een droplul.
Is de PVV eindelijk een keer tegen een verbod, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blij dat die vent was dat hij dat eindelijk kon zeggen.
Hier is het een teringbende. Feestje eindigde om 04.30-05.00quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef remlof het volgende:
Ik had een gezellige avond.
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat trouwens? En studeren en PVV stemmen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is de PVV eindelijk een keer tegen een verbod, is het nog niet goed.
Multitasken kun je leren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens? En studeren en PVV stemmen?
Je weet dat dit voor meerderlei uitleg vatbaar is?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
Vrouwlief heeft weer eens ouderwets meegedaan wat vanmorgen resulteerde in een vooroverbuigend bezoekje boven de toiletpot.![]()
Word je op de uni wel eens in elkaar gebeukt omdat je PVV stemt?quote:
Ik zit op Krav Maga. De door Israël en de PVV gesanctioneerde vechtsport. Ze mogen het proberen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Word je op de uni wel eens in elkaar gebeukt omdat je PVV stemt?
Wel gepest? Of laat je dan gelijk je skills zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit op Krav Maga. De door Israël en de PVV gesanctioneerde vechtsport. Ze mogen het proberen.
Nee, de enige mensen die ik in het echt hebben zien ageren tegen de PVV waren emotionele wrakken die geen zinnig woord konden uiten. Die kon ik verbaal wel aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel gepest? Of laat je dan gelijk je skills zien?
Je wordt dus omringd door simplisten? Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, de enige mensen die ik in het echt hebben zien ageren tegen de PVV waren emotionele wrakken die geen zinnig woord konden uiten. Die kon ik verbaal wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |