quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Tem het volgende:
Remlof is van de PVV en Du_ke van de PvdD
Ah, een PVV-mod!quote:
Move it along.quote:
Nee, de ene dag is FOK! links volgens sommige users, de volgende dag rechts. Oftewel FOK! als bedrijf heeft geen politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:55 schreef jeroenvvv het volgende:
oke, maar is Fok! onafhankelijk of politiek gekleurd?
lol dit idd. De ene dag wordt mod X uitgescholden voor linkse idioot, en de volgende dag wordt dezelfde mod uitgemaakt voor rechtse naziquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, de ene dag is FOK! links volgens sommige users, de volgende dag rechts. Oftewel FOK! als bedrijf heeft geen politieke voorkeur.
Nououou, daar zou ik geen geld op willen inzetten. Ik bespeur onder de A's toch wel duidelijk een politieke richting, hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, de ene dag is FOK! links volgens sommige users, de volgende dag rechts. Oftewel FOK! als bedrijf heeft geen politieke voorkeur.
Meneer Teeven, u hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de Kabouters?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:05 schreef Friek_ het volgende:
Centrumdemocraten. Eerder op de Boerenpartij.
Tja, dan vraag ik me af of je überhaupt wel een discussie aan wilt gaan of dat je lekker een potje van je af wilt schelden. Dat laatste kan lekker opluchten maar dan ben je in POL misschien niet op de goede plaats. Dan zou je kunnen overwegen je heil te zoeken op de site van de telegraaf en ook geenstijl heeft er vast een gezellige scheldafdeling voorquote:kk popo doet ook niks goed
eindelijk een goed voorstel om die kk burka's van de straat te vegen (kheb al lang genoeg gehad van dat kankervolk), gaan ze het niet uitvoeren. Wat denken ze wel niet die kutpolitie, dat ze hun eigen regels kunnen bepalen? fuck hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |