quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Tem het volgende:
Remlof is van de PVV en Du_ke van de PvdD
Ah, een PVV-mod!quote:
Move it along.quote:
Nee, de ene dag is FOK! links volgens sommige users, de volgende dag rechts. Oftewel FOK! als bedrijf heeft geen politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:55 schreef jeroenvvv het volgende:
oke, maar is Fok! onafhankelijk of politiek gekleurd?
lol dit idd. De ene dag wordt mod X uitgescholden voor linkse idioot, en de volgende dag wordt dezelfde mod uitgemaakt voor rechtse naziquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, de ene dag is FOK! links volgens sommige users, de volgende dag rechts. Oftewel FOK! als bedrijf heeft geen politieke voorkeur.
Nououou, daar zou ik geen geld op willen inzetten. Ik bespeur onder de A's toch wel duidelijk een politieke richting, hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, de ene dag is FOK! links volgens sommige users, de volgende dag rechts. Oftewel FOK! als bedrijf heeft geen politieke voorkeur.
Meneer Teeven, u hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de Kabouters?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:05 schreef Friek_ het volgende:
Centrumdemocraten. Eerder op de Boerenpartij.
Tja, dan vraag ik me af of je überhaupt wel een discussie aan wilt gaan of dat je lekker een potje van je af wilt schelden. Dat laatste kan lekker opluchten maar dan ben je in POL misschien niet op de goede plaats. Dan zou je kunnen overwegen je heil te zoeken op de site van de telegraaf en ook geenstijl heeft er vast een gezellige scheldafdeling voorquote:kk popo doet ook niks goed
eindelijk een goed voorstel om die kk burka's van de straat te vegen (kheb al lang genoeg gehad van dat kankervolk), gaan ze het niet uitvoeren. Wat denken ze wel niet die kutpolitie, dat ze hun eigen regels kunnen bepalen? fuck hun.
Danny is een D'66-er met de portemonnee van een VVD-er en de stijl van een SP-er.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:55 schreef jeroenvvv het volgende:
oke, maar is Fok! onafhankelijk of politiek gekleurd?
Voor moderator ja, niet voor minister in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:13 schreef Hyperdude het volgende:
Je kan er zelfs voor in aanmerking komen als je niet mag stemmen.
We hebben nu een MBO'er die minister van Wetenschap is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor moderator ja, niet voor minister in ieder geval.
Wie?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
We hebben nu een MBO'er die minister van Wetenschap is.
Van Bijsterveldt (MBO Verpleegkunde).quote:
naar dit:quote:Na het afronden van het gymnasium aan het Sint-Jans College in Den Haag studeerde Plasterk economie aan de Universiteit van Amsterdam, waarvan hij de propedeuse afrondde. Daarna studeerde hij biologie aan de Rijksuniversiteit Leiden, waar hij in 1981 zijn doctoraalexamen cum laude behaalde. Plasterk promoveerde in 1984 tot doctor in de natuurwetenschappen op een proefschrift over genetisch onderzoek naar de platworm.
Na zijn promotie ging hij werken als post-doc bij het California Institute of Technology (Pasadena). Hier deed hij onderzoek naar DNA-transpositie in de parasiet Borrelia hermsii. Vervolgens werkte Plasterk bij het MRC Laboratory of Molecular Biology in Cambridge waar hij onderzoek deed naar de Caenorhabditis elegans, een nematode die als modelorganisme wordt gebruikt. In Cambridge werkte hij samen met de Britse Nobelprijswinnaar John E. Sulston.
Terug in Nederland werkte Plasterk van 1987 tot 2000 bij de Onderzoekschool Oncologie Amsterdam van het Nederlands Kanker Instituut in Amsterdam. Hij begon als groepsleider en werd uiteindelijk directeur. Van 1993 tot en met 2003 was hij bijzonder hoogleraar in de moleculaire microbiologie aan de Vrije Universiteit Amsterdam en gewoon hoogleraar in de moleculaire genetica aan de Universiteit van Amsterdam. Van februari 2000 tot februari 2007 was Plasterk directeur van het Hubrecht-Instituut, een onderzoeksinstituut van de KNAW en hoogleraar in de ontwikkelingsgenetica bij de Universiteit Utrecht. Hij is sinds 2001 lid van de KNAW (sinds 2007 "in ruste", dat wil zeggen niet actief lid). Verder was Plasterk lid van de Gezondheidsraad, lid van de raad van bestuur van de Wellcome Trust en lid van de Commissie Biotechnologie Dieren (CBD). Tevens is hij lid van het Innovatieplatform.
quote:Na de opleiding Verpleegkunde-A werkte Van Bijsterveldt van 1981 tot 1990 in de gezondheidszorg
Iedereen met stemrecht kan minister worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Van Bijsterveldt (MBO Verpleegkunde).
Dat is nou net het pijnpunt, je hoeft niet eens enig verstand te hebben of ervaring te hebben met hetgeen waar jij minister van wordt als je maar politiek gezien de juiste mensen kent.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen met stemrecht kan minister worden.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef Tocadisco het volgende:
Wat een kk-klacht TS
Tering...dat topic even doorgelezen..gezien het taalgebruik van TS behoort 'ie zelf tot de doelgroep die 'ie verafschuwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Ik ben ook niet zo'n democraat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is nou net het pijnpunt, je hoeft niet eens enig verstand te hebben of ervaring te hebben met hetgeen waar jij minister van wordt als je maar politiek gezien de juiste mensen kent.
Is dat de nieuwe koers van de CD?quote:
Als je het allemaal netjes verwoordt zonder om het woord met kanker te zwaaien zou je topic al een stuk meer kans makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef jeroenvvv het volgende:
rechts en links is natuurlijk altijd subjectief, maar ook relatief.
Sommige mensen mogen niet zeggen wat er op hun hart ligt. Want als het waar is, dan zaaien ze haat. En dat mag niet.
[ afbeelding ]
Ik neem liever geen blad voor de mondquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je het allemaal netjes verwoordt zonder om het woord met kanker te zwaaien zou je topic al een stuk meer kans maken
Tja dan is een min of meer serieus subforum van fok misschien niet de juiste plek voor je.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef jeroenvvv het volgende:
[..]
Ik neem liever geen blad voor de mond
Hier trollen niet eens kloons, maar originelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dan is een min of meer serieus subforum van fok misschien niet de juiste plek voor je.
Probeer het eens bij geenstijl of de telegraaf.
Is dat verdacht ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:08 schreef jeroenvvv het volgende:
@du_ke: Waarom lijkt je avatar zoveel op het groenlinks logo
[ afbeelding ]
lang verhaalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:08 schreef jeroenvvv het volgende:
@du_ke: Waarom lijkt je avatar zoveel op het groenlinks logo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |