Kom maar keer hier poebelewoepsie, gaan we 'm samen in de bios bekijken in Enschede.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef remlof het volgende:
Hmmm, nog steeds alleen maar cam-versies van The Iron Lady, jammer.
They see me rollin', they hatin'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Drugshond het volgende:
Wat the meuk is dit ?! Weer die fipo van die mafkees.
Kom maar naar Ernemquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom maar keer hier poebelewoepsie, gaan we 'm samen in de bios bekijken in Enschede.
Baas boven baasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Jeugd van Tegenwoordig?
Jij bent een bovenmodaal verdienende IT'er en ik een arme OV-loze student.quote:
Je was een half jaar clean.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn mooie barely legal getal 18 notes is verneukt door NWS.
Ik heb 38, MILFS dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee wat ik heb.... Yo blauwe hufters. Toen ik stopte met [NWS] had ik er 55.... en nu ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Verrassend he gezien mijn flatteuze verleden.quote:
Je weet dat dat soort opmerkingen daar over het randje zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verrassend he gezien mijn flatteuze verleden.
Overigens, die notes waren zwaar onnodig geweest, kut NWS.
Het was nog softcore VS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort opmerkingen daar over het randje zijn.
quote:
Mijn notes waren wel terecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef waht het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel notes joh. Ik heb er in al die jaren slechts 7 weten te vergaren. Onterecht uiteraard.
Vaag vooral en daar kan bolkje niet altijd goed tegenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:22 schreef Drugshond het volgende:
Hoe kom ik aan zoveel notes.
Ehmmm....ik post nog wel eens vaag en op het randje.
Pcies, no harm done.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn notes waren wel terecht.
Maar goed, zolang je maar niet gebanned wordt is alles oké.
Ja, ik geloof ook niet dat ik ze hier genote zou hebben maar goed de omgangsvormen met elkaar en willekeurige bevolkingsgroepen is hier toch al iets 'anders'quote:
Oh dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou je al doen, maar ben nog steeds niet blauw.quote:
Ohja dat moesten we nog regelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou je al doen, maar ben nog steeds niet blauw.
Ik wil Mwabwabwuntubwawa vervangen, ik ben ook half vrouw.
Wat is de gangbare note/ban verhouding?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben toen ook erg goed boos op hem geworden.... tijd dat we gingen afkoelen (ff timeout op zijn domein, daar had ik geen mod, FA of admin voor nodig). Nu is weer alles peace en vredequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaag vooral en daar kan bolkje niet altijd goed tegen
Ja, Mwana is hier toch al ruim een jaar niet meer actief als mod geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou je al doen, maar ben nog steeds niet blauw.
Ik wil Mwabwabwuntubwawa vervangen, ik ben ook half vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |