No time to complain, must fap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.
Die laadt niet, ik zit in de trein met mobiel internets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Had dan geklaagd over die smerige Ronaldo in de OP.
Dan heb je mazzel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die laadt niet, ik zit in de trein met mobiel internets.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam per ongeluk op je notepagina terecht.
Mijn mooie barely legal getal 18 notes is verneukt door NWS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam per ongeluk op je notepagina terecht.
Kom maar keer hier poebelewoepsie, gaan we 'm samen in de bios bekijken in Enschede.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef remlof het volgende:
Hmmm, nog steeds alleen maar cam-versies van The Iron Lady, jammer.
They see me rollin', they hatin'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Drugshond het volgende:
Wat the meuk is dit ?! Weer die fipo van die mafkees.
Kom maar naar Ernemquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom maar keer hier poebelewoepsie, gaan we 'm samen in de bios bekijken in Enschede.
Baas boven baasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Jeugd van Tegenwoordig?
Jij bent een bovenmodaal verdienende IT'er en ik een arme OV-loze student.quote:
Je was een half jaar clean.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn mooie barely legal getal 18 notes is verneukt door NWS.
Ik heb 38, MILFS dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee wat ik heb.... Yo blauwe hufters. Toen ik stopte met [NWS] had ik er 55.... en nu ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
Verrassend he gezien mijn flatteuze verleden.quote:
Je weet dat dat soort opmerkingen daar over het randje zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verrassend he gezien mijn flatteuze verleden.
Overigens, die notes waren zwaar onnodig geweest, kut NWS.
Het was nog softcore VS.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort opmerkingen daar over het randje zijn.
quote:
Mijn notes waren wel terecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef waht het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel notes joh. Ik heb er in al die jaren slechts 7 weten te vergaren. Onterecht uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |