Goede ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef Zeeland het volgende:
Je kunt nu ook youtube filmpjes versneld afspelen.
Nee, waar ik woon is het PVV-VVD-D66. In Amsterdam zitten de linkse simplisten die overstuur raken als het woord PVV horen. Daar kom ik maar af en toe.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wordt dus omringd door simplisten? Ja, dat kan.
Je kan er grapjes over maken, maar ik vind het echt van intellectuele armoe getuigen wanneer je PVV stemt. Check bijvoorbeeld dat pensioenplan van Ino. Dat is toch gewoon lachwekkend?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, waar ik woon is het PVV-VVD-D66. In Amsterdam zitten de linkse simplisten die overstuur raken als het woord PVV horen. Daar kom ik maar af en toe.
Wat is er dan lachwekkend aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan er grapjes over maken, maar ik vind het echt van intellectuele armoe getuigen wanneer je PVV stemt. Check bijvoorbeeld dat pensioenplan van Ino. Dat is toch gewoon lachwekkend?
Serieuze en of werkbare voorstellen zitten er volgens mij gewoon echt niet inquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan er grapjes over maken, maar ik vind het echt van intellectuele armoe getuigen wanneer je PVV stemt. Check bijvoorbeeld dat pensioenplan van Ino. Dat is toch gewoon lachwekkend?
Vaste rekenrente? En vooral nu? Kom op man.quote:
Stel je bouwt een fonds op over de duur van 40 jaar. Dan is het toch vreemd om bij het berekenen van de dekkingsgraad uit te gaan van de laagste rentestand? Dat geeft net zo'n onrealistisch beeld over de feitelijke dekking die geboden zal worden als een kunstmatige rentestand.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vaste rekenrente? En vooral nu? Kom op man.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet dat dit voor meerderlei uitleg vatbaar is?
Ik sla even over als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:11 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Dat klopt, jij mag raden waar ze aan meedeed.
Het jaarlijks swingerfestijn was weer een groot succes?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier is het een teringbende. Feestje eindigde om 04.30-05.00![]()
![]()
![]()
Vrouwlief heeft weer eens ouderwets meegedaan wat vanmorgen resulteerde in een vooroverbuigend bezoekje boven de toiletpot.![]()
Systema pwnd Krav Maga.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit op Krav Maga. De door Israël en de PVV gesanctioneerde vechtsport. Ze mogen het proberen.
Ik weet ook niet hoe het moet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:49 schreef Zeeland het volgende:
Het posten van tweets is te moeilijk voor mij.
We blijven zelf uitmaken hoe ons onderwijs, ons pensioen en onze sociale zekerheid er uitzien. We behouden onze eigen identiteit. We blijven gewoon voetballen tegen Duitsland en de stroopwafel blijft stroopwafel heten.quote:
Ik wist niet eens dat een tweet een url heeft.quote:
Die had ik sowieso wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef GSbrder het volgende:
Vechtsporten zijn leuk als je 8 - 12 bent.
Het garandeert een pestvrije jeugd.
Verbale kracht is veel belangrijker dan fysiek, maar uiteraard helpt het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef GSbrder het volgende:
Vechtsporten zijn leuk als je 8 - 12 bent.
Het garandeert een pestvrije jeugd.
Ik zie hem nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat een tweet een url heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |