Hoi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo mensjes. Tenminste, dat neem ik aan.
Ik vind het net monstertjes, vooral die in het zwart.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow.
Tja. Je hebt er rare vogels bij lopen.
Daar hou ik ook niet van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het net monstertjes, vooral die in het zwart.
quote:
foutequote:
Ondertussen zijn er nog twee hanen over, die niet agressief zijn tegen elkaarquote:
Hebben ze nog namen? Ik ken een haan die Ludolf heet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er nog twee hanen over, die niet agressief zijn tegen elkaar
'Die donkere' en 'Die lichte'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Hebben ze nog namen? Ik ken een haan die Ludolf heet.
'Die ene' en 'Die ene' vonden we wat te onduidelijkquote:
Hanen horen niet feministisch te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:19 schreef Tem het volgende:
Ludolf is een goede haan, hij laat eerst de hennetjes eten.
Die hanen van jou zorgen niet goed voor de groep en hebben geen visie, beetje neanderhanen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hanen horen niet feministisch te zijn
Zij hebben een andere hen geblesseerd, dus dit lijkt me de enige goede oplossingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Die hanen van jou zorgen niet goed voor de groep en hebben geen visie, beetje neanderhanen.
Feministische hanen zijn door de kippetjes in de balletjes gepikt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hanen horen niet feministisch te zijn
TBS Hanen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zij hebben een andere hen geblesseerd, dus dit lijkt me de enige goede oplossing
Ach, de hele kippensamenleving is vrouwonvriendelijk. In feite is voortplanting bij kippen verkrachtingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Feministische hanen zijn door de kippetjes in de balletjes gepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Wiens kloon ben jij?quote:
Kip, ik heb jequote:
kukelekuquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De enige Braziliaanse met slappe billen.
standaardquote:
Doe je het naakt met je penis in je hand?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef waht het volgende:
Mijn nacht van solitaire studie is pas net begonnen.
Dat doet-ie wrs overdag, terwijl hij FOK!t...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe je het naakt met je penis in je hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |