Die methode werkt bij php nog niet zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval werkt het prima, aangezien je ervan geleerd hebt en jouw gedrag nu voorbeeldig is.
Och het voornaamste verschil is dat hier de NWS mods niet zijn, en remlof zo onderhand gewend is aan me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
In dat geval werkt het prima, aangezien je ervan geleerd hebt en jouw gedrag nu voorbeeldig is.
Ben jij dat?quote:
Gok van wel.quote:
Tricky tricky, de arm der wet is lang, ik mag er geen grapjes over maken.quote:
HAHA JA MAAR ZIE ER NIET UIT XDquote:
Ach, zolang CapsLock maar werkt is alles in ordnung.quote:
jha zag het pas toen ik um al verstuurd hadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, zolang CapsLock maar werkt is alles in ordnung.
Welnee, too young.quote:
huhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent 6 jr te laat..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het voornaamste verschil is dat hier de NWS mods niet zijn, en remlof zo onderhand gewend is aan me.
Ik vrees het ook.quote:
Tja vacuumpompen moeten ze verbieden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef GSbrder het volgende:
Oversized lippen zijn wel in bij modellen
Ik zou mezelf ziek melden... en de rest van de week heien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nice, daar zou ik het wel op kunnen.
Met zoiets in je bed hoef je niet meer naar buiten inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ziek melden... en de rest van de week heien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |