abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107298951

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_107298989
Even mijn laatste post herhalen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Sommige instanties en organisaties doen daar belachelijk maar waar heel moeilijk over
Op zich vind ik het ook niet erg om contant te betalen zonder de zorgverzekering erbij te betrekken. Kan dat bij psychologen gewoon?
pi_107299057
Dat kan vast wel, maar is zonde als je ¤ 125,00 per maand betaalt voor een zorgverzekering die die kosten vergoedt.
pi_107299144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef Halcon het volgende:
Dat kan vast wel, maar is zonde als je ¤ 125,00 per maand betaalt voor een zorgverzekering die die kosten vergoedt.
Even lijstje erbij van wat een psycholoog nou kost.

Individueel eerstelijnspsychologisch consult (45 min.)¤ 95.-
Individueel kort eerstelijnspsychologisch consult (22 min.)¤ 47,50-
Consult relatietherapie (per persoon)(45 min.)¤ 47,50-
Dubbel consult relatietherapie (p.p.)(60-90 min.)¤ 95.-
Toeslag huisbezoek¤ 47,50-
E-mail consult of Telefonisch consult van ongeveer 15 min.¤ 47,50-
Psychologisch onderzoek incl. mondelinge rapportage¤ 95.-
- Schriftelijke rapportage¤ 95.-

Doodzonde dus.
pi_107299203
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Even lijstje erbij van wat een psycholoog nou kost.

Individueel eerstelijnspsychologisch consult (45 min.)¤ 95.-
Individueel kort eerstelijnspsychologisch consult (22 min.)¤ 47,50-
Consult relatietherapie (per persoon)(45 min.)¤ 47,50-
Dubbel consult relatietherapie (p.p.)(60-90 min.)¤ 95.-
Toeslag huisbezoek¤ 47,50-
E-mail consult of Telefonisch consult van ongeveer 15 min.¤ 47,50-
Psychologisch onderzoek incl. mondelinge rapportage¤ 95.-
- Schriftelijke rapportage¤ 95.-

Doodzonde dus.
Ik weet niet of dit cynisch is bedoeld, maar als je vaak gaat kan het best wel oplopen qua kosten.
pi_107299257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit cynisch is bedoeld, maar als je vaak gaat kan het best wel oplopen qua kosten.
Niet cynisch als je een zorgverzekering hebt is het gewoon zonde om de kosten zelf te gaan betalen.
pi_107299348
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Niet cynisch als je een zorgverzekering hebt is het gewoon zonde om de kosten zelf te gaan betalen.
Dit. Eigenlijk kan je ook gewoon thuis laten bezorgen. Je weet dat je ouders je papieren lezen. Dus dan hoef jij er niet meer over te beginnen, maar kunnen je ouders dat doen als ze dat nodig achten. Gewoon lekker jezelf laten 'betrappen'.
pi_107299383
Tof dat je nadenkt over een postadres benzin, alleen jammer dst je dat weken geleden niet van mij aannam. Overigens lijkt hulp zoeken mij belangrijker dan de kosten, althans, ik betaal het straks ook zelf :)
pi_107299427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Tof dat je nadenkt over een postadres benzin, alleen jammer dst je dat weken geleden niet van mij aannam. Overigens lijkt hulp zoeken mij belangrijker dan de kosten, althans, ik betaal het straks ook zelf :)
Ik vind dat je bij zo iets wel heel goed na moet denken, voor je het weet stort je jezelf onnodig in de schulden. Extreem veel geld betalen alleen om je ouders voor de gek te houden is wat absurd.
pi_107299459
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind dat je bij zo iets wel heel goed na moet denken, voor je het weet stort je jezelf onnodig in de schulden. Extreem veel geld betalen alleen om je ouders voor de gek te houden is wat absurd.
sorry, mits je het kunt missen uiteraard, maar ik dacht dat dat logisch was ;)
pi_107299515
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

sorry, mits je het kunt missen uiteraard, maar ik dacht dat dat logisch was ;)
Lijkt me in zijn geval natuurlijk niet. Geen werk, studeert nog, gaat eventueel nog een keer op kamers. Nee, dan kan je dat geld niet missen.
pi_107299558
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lijkt me in zijn geval natuurlijk niet. Geen werk, studeert nog, gaat eventueel nog een keer op kamers. Nee, dan kan je dat geld niet missen.
Ik vind het ook absurd, En vroeg of laat komen zijn ouders er toch achter. Je kunt het wel verzwijgen maar open kaart spelen is en blijft gewoon beter.
pi_107299593
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik vind het ook absurd, En vroeg of laat komen zijn ouders er toch achter. Je kunt het wel verzwijgen maar open kaart spelen is en blijft gewoon beter.
Of gewoon je ouders er per ongeluk achter te laten komen en als ze er naar vragen deel je gewoon mee wat je doet.
pi_107299734
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zo duur is zo'n postbusadres niet.
pi_107299756
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is een beter idee ja :)
pi_107299760
Of je doet het gewoon allemaal via de mail.
pi_107299853
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Of gewoon je ouders er per ongeluk achter te laten komen en als ze er naar vragen deel je gewoon mee wat je doet.
Is ook een mogelijkheid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gaat toch nergens meer over dat je een postadres moet hebben om maar zaken te kunne verzwijgen voor je ouders, Waar ze uiteindelijk toch achter gaan komen. Dan wees eerlijk en als je 21 bent word het tijd om een man te worden en daar horen nu eenmaal dit soort zaken bij dat je gewoon zegt dit is wat ik doe en daar moet je maar mee leren leven zo niet, Dan houd het op.
pi_107300063
Het gaat hem er volgens mij vooral om dat hun ouders het feit niet aan kunnen dat hun zoon niet perfect is...
pi_107300150
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Het gaat hem er volgens mij vooral om dat hun ouders het feit niet aan kunnen dat hun zoon niet perfect is...
Dat dus. Het toppunt van naïviteit wat mij betreft. Hoog tijd voor een wake-up call, zowel voor Benzin als voor zijn ouders :Y
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_107300237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ze weten al lang dat hun zoon niet perfect is, anders was hij al wel eens met een meisje thuis gekomen, of met vrienden...

Maar hij moet niet meer alles blijven verzwijgen, gewoon stukje bij beetje eerlijker tegen ze zijn en dat masker laten vallen. En zelfstandiger worden vooral. Als een postbus daarbij helpt is het erg welkom natuurlijk. Naast dat hij dan eindelijk naar een psych kan gaan zonder dat zijn ouders het te weten hoeven te komen. :)
pi_107300251
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat dus. Het toppunt van naïviteit wat mij betreft. Hoog tijd voor een wake-up call, zowel voor Benzin als voor zijn ouders :Y
Maar even voor de duidelijkheid: Benzin wil in principe dus nu wel professionele hulp zoeken?
pi_107300274
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

Ze weten al lang dat hun zoon niet perfect is, anders was hij al wel eens met een meisje thuis gekomen.
Is dat zo vanzelfsprekend dan?
pi_107300285
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar even voor de duidelijkheid: Benzin wil in principe dus nu wel professionele hulp zoeken?
Lijkt me een stap in de goede richting.
pi_107300304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze weten al lang dat hun zoon niet perfect is, anders was hij al wel eens met een meisje thuis gekomen.
sinds wanneet staat perfectie gelijk aan het hebben van een vriendin?
pi_107300305
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Is dat zo vanzelfsprekend dan?
Zie mijn edit. Of met vrienden. Ja dat is redelijk vanzelfsprekend, een sociaal leven.
pi_107300334
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken neem ik aan :P
pi_107300341
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Is ook een mogelijkheid.

[..]

Het gaat toch nergens meer over dat je een postadres moet hebben om maar zaken te kunne verzwijgen voor je ouders, Waar ze uiteindelijk toch achter gaan komen. Dan wees eerlijk en als je 21 bent word het tijd om een man te worden en daar horen nu eenmaal dit soort zaken bij dat je gewoon zegt dit is wat ik doe en daar moet je maar mee leren leven zo niet, Dan houd het op.
Ach, 21... dan kun je best dingen doen zonder dat je het gaat vertellen tegen je ouders,
pi_107300368
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als je ouders ervan wilt overtuigen dat je leven op rolletjes loopt dan hoort een sociaal leven imo daar ook een beetje bij. Dus vrienden, of een vriendinnetje. Dat soort dingen. Ze vragen hem er niet voor niks vaak naar, met andere woorden ze weten wel dat het niet op alle vlakken goed met hem gaat.

En dat geeft niet, maar dat idee dat zijn ouders zullen denken dat hij perfect is geloof ik niet zo.
pi_107300472
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken neem ik aan :P
ik vond het vooralsnog raar staan in een topic vol vrijgezellen, alsof die verre van perfect zijn automatisch
pi_107300473
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je ouders ervan wilt overtuigen dat je leven op rolletjes loopt dan hoort een sociaal leven imo daar ook een beetje bij. Dus vrienden, of een vriendinnetje. Dat soort dingen. Ze vragen hem er niet voor niks vaak naar, met andere woorden ze weten wel dat het niet op alle vlakken goed met hem gaat.

En dat geeft niet, maar dat idee dat zijn ouders zullen denken dat hij perfect is geloof ik niet zo.
Ik vraag me ook af wat voor type mensen zijn ouders het zijn. Voor hetzelfde geldt zijn een beetje loners en hebben ze dit soort dingen minder door en doen er verder nog minder mee...
pi_107300495
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik vond het vooralsnog raar staan in een topic vol vrijgezellen, alsof die verre van perfect zijn automatisch
Genoeg rare mensen hier anders :D
pi_107300547
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Verre van perfect maak jij er dan weer van. Zo bedoelde ik het niet.
pi_107300607
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat voor type mensen zijn ouders het zijn. Voor hetzelfde geldt zijn een beetje loners en hebben ze dit soort dingen minder door en doen er verder nog minder mee...
Maar ze vragen wel eens dingen aan hem over meisjes zei hij laatst. Dus blijkbaar wel.
Het kan zijn dat ze denken dat hij er geen behoefte aan heeft...
pi_107300748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach, 21... dan kun je best dingen doen zonder dat je het gaat vertellen tegen je ouders,
Ja dat kan maar de schijn ophouden voor in hun ogen is iets heel anders.
pi_107300791
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Genoeg rare mensen hier anders :D
Huhwhutwhat? :O
pi_107300897
Als je al 21 jaar bij je ouders woont, weten ze heus wel wat voor vlees ze in de kuip hebben. Of dit voldoet aan hun verwachtingen is een tweede.

Als ik het verhaal van Benzin lees, moet hij eerst orde op zaken stellen met zichzelf. Versieren en relaties komen daarna pas. Volgens mij is dat de juiste volgorde.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_107300917
Benzin Ik ben benieuwd of jij behoefte hebt aan veel mensen om je heen? Veel vrienden en veel ondernemen?
pi_107300989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:25 schreef Terreros85 het volgende:
Als je al 21 jaar bij je ouders woont, weten ze heus wel wat voor vlees ze in de kuip hebben. Of dit voldoet aan hun verwachtingen is een tweede.

Als ik het verhaal van Benzin lees, moet hij eerst orde op zaken stellen met zichzelf. Versieren en relaties komen daarna pas. Volgens mij is dat de juiste volgorde.
Dat ja, met zichzelf en voor zichzelf. Niet voor zijn ouders.
pi_107301030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:25 schreef usedtoknow het volgende:
Benzin Ik ben benieuwd of jij behoefte hebt aan veel mensen om je heen? Veel vrienden en veel ondernemen?
Veel mensen niet. Nu ben ik echt heel erg eenzaam en doe ik te weinig, maar ik heb geen behoefte aan een heel druk sociaal leven. Ik zoek een middenweg :)
pi_107301067
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Veel mensen niet. Nu ben ik echt heel erg eenzaam en doe ik te weinig, maar ik heb geen behoefte aan een heel druk sociaal leven. Ik zoek een middenweg :)
je kwam binnenkort langs he ;)
pi_107301316
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat doe jij over het algemeen in weekenden?
pi_107301429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:36 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Wat doe jij over het algemeen in weekenden?
Ik ruim wat op, kijk TV-series, lees boeken, speel gitaar, doe dingen voor mijn studie en zit achter de computer. Meestal wat te rommelen, heel af en toe heb ik tijd om even een uurtje te gamen.
pi_107301881
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ruim wat op, kijk TV-series, lees boeken, speel gitaar, doe dingen voor mijn studie en zit achter de computer. Meestal wat te rommelen, heel af en toe heb ik tijd om even een uurtje te gamen.
Ga je buiten je studie überhaupt met andere mensen om? Als in: spreek je wel eens af met vrienden of bekenden?
pi_107301974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ga je buiten je studie überhaupt met andere mensen om? Als in: spreek je wel eens af met vrienden of bekenden?
Ik heb een paar keer met mensen van hier afgesproken :)
pi_107302087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb een paar keer met mensen van hier afgesproken :)
Dat is incidenteel, ook structurele contacten?

Ik bedoel het niet lullig hoor, maar als je nooit buiten komt ga je ook niemand tegenkomen. Je moet toch een beetje reclame maken voor jezelf, de boer op so to speak.

Niet dat mij dat veel succes brengt (ook niet succesloos overigens, het rendement is alleen niet je van dattum :P ) maar mensen op plaatsen waar ik vaker kom herkennen me wel, en dat resulteert meer dan eens in leuke gesprekken. En ja, ook met leuke vrouwen ;)
pi_107302126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet lullig hoor, maar als je nooit buiten komt ga je ook niemand tegenkomen. Je moet toch een beetje reclame maken voor jezelf, de boer op so to speak.

Niet dat mij dat veel succes brengt (ook niet succesloos overigens, het rendement is alleen niet je van dattum :P ) maar mensen op plaatsen waar ik vaker kom herkennen me wel, en dat resulteert meer dan eens in leuke gesprekken. En ja, ook met leuke vrouwen ;)
Buiten studie en werk om heb ik geen structurele contacten.
pi_107302299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Het klinkt nu al alsof je blij bent als mensen je uberhaupt herkennen :D

Zo erg is het toch niet, Bart? Hoeveel structurele contacten heb jij eigenlijk?
pi_107302713
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het klinkt nu al alsof je blij bent als mensen je uberhaupt herkennen :D

Zo erg is het toch niet, Bart? Hoeveel structurele contacten heb jij eigenlijk?
Ik bedoel aan te geven dat het op een gegeven moment redelijk vanzelf gaat als je volhoud ;) En bij diegenen waar je dan wel eens mee aan de praat komt zijn gerust mensen waar ik het best op zou kunnen die ik beter zou willen leren kennen :P

Ik ga geregeld met vrienden uit eten, terrasjes doen als het weer er naar is, links en rechts op bezoek, en bij uitzondering wel eens een meeting :P
pi_107304528
Helaas heb ik ook weinig sociale contacten. :{ Een beetje zoals Benzin dus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107304600
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas heb ik ook weinig sociale contacten. :{ Een beetje zoals Benzin dus
Ik ook, Dat is de prijs die ik betaald heb om een andere weg in te kunnen slaan :{
pi_107304700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik ook, Dat is de prijs die ik betaald heb om een andere weg in te kunnen slaan :{
Helaas is het bij mij omdat het gewoon niet lukt om contact te maken en dat contact vast te houden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107304724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zie mijn edit. Of met vrienden. Ja dat is redelijk vanzelfsprekend, een sociaal leven.
Het aantal mensen zonder een sociaal leven is ook groot.

http://www.eenzaamheid.info/aantallen.html
The view from nowhere.
pi_107304970
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas is het bij mij omdat het gewoon niet lukt om contact te maken en dat contact vast te houden
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is bij mij nu ook het geval, Grof gezegd de maatschappij wil types zoals mij liever niet in het midden hebben dus... Ik denk trouwens dat gewoon heel veel mensen bang van me worden als ze mij beter leren kennen. Vooral wanneer duidelijk word wie ik echt ben en waar ik voor sta.

Ja homo dat ben ik maar dat stereotype ben ik niet, Men weet gewoon niet wat ze met me aanmoeten en daar geef ik ze ook geen ongelijk in.
pi_107305064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

[..]

Dat is bij mij nu ook het geval, Grof gezegd de maatschappij wil types zoals mij liever niet in het midden hebben dus... Ik denk trouwens dat gewoon heel veel mensen bang van me worden als ze mij beter leren kennen. Vooral wanneer duidelijk word wie ik echt ben en waar ik voor sta.

Ja homo dat ben ik maar dat stereotype ben ik niet, Men weet gewoon niet wat ze met me aanmoeten en daar geef ik ze ook geen ongelijk in.
Samengevat: Het ligt aan de maatschappij en jij kan er niks aan doen zonder jezelf te verloochenen?
pi_107305112
quote:

[..]

[..]

Dat is onzin. Er zijn toch best veel homo´s of mensen die met homo's omgaan?
pi_107305331
quote:

[..]

[..]

Geen idee wat voor type je bent, zoals je hier bent vind ik jou iig niet raar overkomen
14 SHADES OF GREY
pi_107306963
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is onzin. Er zijn toch best veel homo´s of mensen die met homo's omgaan?
Dat ik homo ben is ook alles mee gezegd het gaat er meer om wat ik als mens deed en waar ik mij mee bezig houd. Simpele vragen als in de zin van werk kon ik je echt een half jaar terug niet fatsoenlijk beantwoorden, Bedoel maar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee wat voor type je bent, zoals je hier bent vind ik jou iig niet raar overkomen
Jullie zien mij pas sinds een half jaar of in die richting schrijven op dit forum, Wat er bijna 24 jaar in mijn leven heeft afgespeeld weet bijna niemand op wat dingen na.
pi_107307020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat ik homo ben is ook alles mee gezegd het gaat er meer om wat ik als mens deed en waar ik mij mee bezig houd. Simpele vragen als in de zin van werk kon ik je echt een half jaar terug niet fatsoenlijk beantwoorden, Bedoel maar.

[..]

Jullie zien mij pas sinds een half jaar of in die richting schrijven op dit forum, Wat er bijna 24 jaar in mijn leven heeft afgespeeld weet bijna niemand op wat dingen na.
Je zat dus in de informele handel zeg maar?
pi_107307242
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

[..]

Wat heeft je besloten om te veranderen?
14 SHADES OF GREY
pi_107307583
Mja ik ben ook niet handig op sociaal vlak. Wat dat betreft is mijn zelfvertrouwen ook 0,0 :')
Ik heb een beste vriendin die ik nu alweer bijna 15 jaar ken, mijn beste vriend ken ik 13 jaar, en nog een vriendin die ik ook al 13 jaar ken.
En die spreek ik eens in de 6 weken. Verder bouw ik mijn fok contacten op haha.

Maar ik moet bekennen dat ik het nuover echt goede vrienden heb. Losse flodders heb ik wel veel meer
pi_107307955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je zat dus in de informele handel zeg maar?
Daar komt het op neer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat heeft je besloten om te veranderen?
Wou het gewoon niet meer.
pi_107313498
Ongeveer een maand of 4 geleden stuurde een meid mij een keer een oneliner op paiq. Ik accepteerde maar we hadden nauwelijks gechat... omdat ik haar te mooi vind.
Recentelijk begonnen we weer met chatten... en ze zei opeens " nu wil ik wel een keer weten hoe jij eruit ziet " Ze is dus vergeten hoe ik eruit zag beetje vreemd :S... nu durf ik niet meer verder te chatten omdat de foto anders in beeld komt -.-
Ik baal wel... ik had verwacht dat ze nog wist hoe ik eruit zag... maar ja het was ook dik 3 maanden geleden toen ik haar voor het laatst sprak en blijkbaar had ze me al die tijd niet verwijderd uit haar lijstje. Nja ik ging direct fake offline.
IK blijf toch grote angst houden om afgewezen te worden. Het blijft in mijn systeem zitten.
IK heb geen contact meer met meisje G al 2 dagen niet meer... zal ik haar sms'en en vragen of ze iets leuks wilt doen volgende week? Of zit ze hier niet op te wachten? Op msn zie ik haar ook nooit meer. Ik denk dat ze haar interesse heeft verloren... of wilt ze het super rustig aan doen?
Deze situatie helemaal nieuw voor mij... helaas nog geen ervaring mee dus.
pi_107313583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef richard_prf het volgende:
Ongeveer een maand of 4 geleden stuurde een meid mij een keer een oneliner op paiq. Ik accepteerde maar we hadden nauwelijks gechat... omdat ik haar te mooi vind.
Recentelijk begonnen we weer met chatten... en ze zei opeens " nu wil ik wel een keer weten hoe jij eruit ziet " Ze is dus vergeten hoe ik eruit zag beetje vreemd :S... nu durf ik niet meer verder te chatten omdat de foto anders in beeld komt -.-
Ik baal wel... ik had verwacht dat ze nog wist hoe ik eruit zag... maar ja het was ook dik 3 maanden geleden toen ik haar voor het laatst sprak en blijkbaar had ze me al die tijd niet verwijderd uit haar lijstje. Nja ik ging direct fake offline.
IK blijf toch grote angst houden om afgewezen te worden. Het blijft in mijn systeem zitten.
IK heb geen contact meer met meisje G al 2 dagen niet meer... zal ik haar sms'en en vragen of ze iets leuks wilt doen volgende week? Of zit ze hier niet op te wachten? Op msn zie ik haar ook nooit meer.
Die Paiq meid: gewoon proberen. Probeer je niks, dan gaat er nooit wat gebeuren. Nee heb je, ja kun je krijgen. Meisje G heeft over belangstelling vast niet te klagen, maar koos jou er ook uit in een volle bar, dus waarom meisje Paiq niet?

Meisje G: Gewoon doen. Het is alles of niets nu. Nogmaals je excuses aanbieden, zeggen dat je het goed wilt maken en aanbieden om een hapje te gaan eten en naar de bioscoop te gaan.
pi_107313623
Langdurige vriendschappen heb ik helemaal niet, er is niemand die ik langer dan 3 jaar ken waar ik nog veel contact mee heb. De "vriendinnen" die ik heb zijn een paar ex-collega's en die spreek ik ook zomaar een maand of 2 nauwelijks.
Sowieso ben ik slecht in zomaar spontaan iemand bellen om even bij te kletsen. Ik denk er gewoon niet aan en ik heb toch niets te vertellen.
pi_107313828
Richard, ik ben het met Halcon eens. Dus, sms'en naar meisje G. Als ze daar dan ook niet op reageert dan is het ook duidelijk.
pi_107314101
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef elf04 het volgende:
Langdurige vriendschappen heb ik helemaal niet, er is niemand die ik langer dan 3 jaar ken waar ik nog veel contact mee heb. De "vriendinnen" die ik heb zijn een paar ex-collega's en die spreek ik ook zomaar een maand of 2 nauwelijks.
Sowieso ben ik slecht in zomaar spontaan iemand bellen om even bij te kletsen. Ik denk er gewoon niet aan en ik heb toch niets te vertellen.
Je kunt toch ook een keer met die "vriendinnen" wat gaan drinken of iets dergelijks?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 22:59:09 #67
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107314151
quote:
IK heb geen contact meer met meisje G al 2 dagen niet meer... zal ik haar sms'en en vragen of ze iets leuks wilt doen volgende week? Of zit ze hier niet op te wachten? Op msn zie ik haar ook nooit meer. Ik denk dat ze haar interesse heeft verloren... of wilt ze het super rustig aan doen?
Geef jezelf een rotschop, je hebt toch niets te verliezen man? Je hebt nu al nee. Het kan alleen maar ja worden.
pi_107315254
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt toch ook een keer met die "vriendinnen" wat gaan drinken of iets dergelijks?
Dat doen we heel soms ook wel.
Zij hebben wel een heel druk sociaal leven en ik vind het lastig om zomaar mee te gaan als ze iets gaan doen met een groepje van hun vriendinnen, want die ken ik allemaal niet. En ja ik weet dat de manier om iedereen te leren kennen is gewoon toch mee te gaan, maar daarvoor moet ik nog even een drempel over.
pi_107315740
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:32 schreef elf04 het volgende:

[..]

Dat doen we heel soms ook wel.
Zij hebben wel een heel druk sociaal leven en ik vind het lastig om zomaar mee te gaan als ze iets gaan doen met een groepje van hun vriendinnen, want die ken ik allemaal niet. En ja ik weet dat de manier om iedereen te leren kennen is gewoon toch mee te gaan, maar daarvoor moet ik nog even een drempel over.
Die kun je toch leren kennen als je er mee op stap gaat? Gewoon een keer meegaan, dan merk je vanzelf wel dat die drempel lager wordt. Door het steeds af te houden maak je die drempel steeds hoger en dan komt het er op een gegeven moment helemaal niet meer van, wat zonde zou zijn.
pi_107315942
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het aantal mensen zonder een sociaal leven is ook groot.

http://www.eenzaamheid.info/aantallen.html
Ja, maar dat zijn eenzame mensen. Die zouden dus wel graag een sociaal leven willen hebben.
pi_107315992
quote:
Zoals ik al zei tegen je, zo snel mogelijk weer afspreken met haar. Nu geef je haar alleen maar tijd om interesse te verliezen en de slechte indruk te laten bezinken. Die moet je juist haar doen vergeten met een nieuwe afspraak. Online contact werkte uiteindelijk ook alleen maar averechts door te hoge verwachtingen e.d.
pi_107315995
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn eenzame mensen. Die zouden dus wel graag een sociaal leven willen hebben.
Niet zo cynisch worden...
pi_107316076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Nu geef je haar alleen maar tijd om interesse te verliezen en de slechte indruk te laten bezinken.
Geen contact meer staat gelijk aan interesse verloren. Niemand heeft zo'n druk leven dat hij of zij niet even in staat is om iets van zich te laten horen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107316119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Geen contact meer staat gelijk aan interesse verloren. Niemand heeft zo'n druk leven dat hij of zij niet even in staat is om iets van zich te laten horen.
Dan nog kan die interesse misschien weer aangewakkerd worden als hij haar uitnodigt. Proberen kan altijd.
pi_107316125
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet zo cynisch worden...
Was niet cynisch bedoeld hoor.
pi_107316234
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Dan nog kan die interesse misschien weer aangewakkerd worden als hij haar uitnodigt. Proberen kan altijd.
Hm, vrouwen zijn niet echt vergevingsgezind in dat opzicht in mijn optiek.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 00:05:52 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107316301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat was ze anders wel met 'r reacties. Maarja, dat is inmiddels ook alweer een week geleden. Dan zou ik inmiddels inderdaad ook wel denken, "laat maar waaien".
pi_107316495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef twi het volgende:

[..]
Dat was ze anders wel met 'r reacties.
Was dat wel zo?
pi_107316746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

In eerste instantie was ze dat wel, hij had toen beter meteen een nieuwe afsrpaak kunnen maken.
pi_107316772
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Was dat wel zo?
Tja, of ze zei het maar meende het niet. Kan ook nog.
pi_107316930
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad. Keer vragen kan geen kwaad. Dan weet je ook hoe het er mee staat. Wil ze, dan is het prima. Zegt ze nee of reageert ze niet, dan weet je ook genoeg en kun je dit hoofdstuk afsluiten.
pi_107317151
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Tja, of ze zei het maar meende het niet. Kan ook nog.
Tjah, ze kan gedacht hebben hoe breng ik het zo zacht mogelijk. Je hoeft iemand natuurlijk niet gelijk onaardig vinden omdat het niet ging zoals vooraf gedroomd. Begrijp nog steeds niet helemaal waarom hij er dronken naar toe is geweest maar goed ik snap sowieso niet dat mensen drinken.
pi_107317452
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:29 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Tjah, ze kan gedacht hebben hoe breng ik het zo zacht mogelijk. Je hoeft iemand natuurlijk niet gelijk onaardig vinden omdat het niet ging zoals vooraf gedroomd. Begrijp nog steeds niet helemaal waarom hij er dronken naar toe is geweest maar goed ik snap sowieso niet dat mensen drinken.
Ooit zelf gedronken?
pi_107317741
Telt shandy :P ... nooit de behoefte aan gehad.
pi_107318015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Telt shandy :P ... nooit de behoefte aan gehad.
Vandaar dan. Het is niet dat je moet drinken, maar als je het nooit hebt gedaan is het niet zo gek dat je niet begrijpt waarom anderen drinken. Sommige drankjes smaken gewoon lekker, maar met name de effecten bij kleine hoeveelheden kunnen prettig zijn. Was losser, wat vrolijker.

Maar je bent dus niet van het uitproberen.
pi_107318018
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien de aantallen is een bevredigend sociaal leven niet zo vanzelfsprekend. Bij ouders gaan niet onmiddelijk de alarmbellen af als er geen vrienden en vriendinnen over de vloer komen.
The view from nowhere.
pi_107318055
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gezien de aantallen is een bevredigend sociaal leven niet zo vanzelfsprekend. Bij ouders gaan niet onmiddelijk de alarmbellen af als er geen vrienden en vriendinnen over de vloer komen.
Desondanks is het wel de standaard en ook waar de meeste mensen wel behoefte naar hebben. Vandaar dat ik het anders zie, zeker op jonge leeftijd.
pi_107318073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vandaar dan. Het is niet dat je moet drinken, maar als je het nooit hebt gedaan is het niet zo gek dat je niet begrijpt waarom anderen drinken. Sommige drankjes smaken gewoon lekker, maar met name de effecten bij kleine hoeveelheden kunnen prettig zijn. Was losser, wat vrolijker.

Maar je bent dus niet van het uitproberen.
Straw heeft inmiddels de smaak te pakken.
The view from nowhere.
pi_107318186
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Desondanks is het wel de standaard en ook waar de meeste mensen wel behoefte naar hebben. Vandaar dat ik het anders zie, zeker op jonge leeftijd.
Dat is ook zo. Daar hopen ouders wel op natuurlijk.
The view from nowhere.
pi_107318209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Daar hopen ouders wel op natuurlijk.
Ja precies. Vanzelfsprekend is misschien een verkeerd gekozen term van me. Voor lang niet iedereen is het vanzelfsprekend, maar het is wel een streven van de meeste mensen om een sociaal leven te hebben.
pi_107318232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja precies. Vanzelfsprekend is misschien een verkeerd gekozen term van me. Voor lang niet iedereen is het vanzelfsprekend, maar het is wel een streven van de meeste mensen om een sociaal leven te hebben.
Ben jij al tevreden over je eigen situatie in dit opzicht?
The view from nowhere.
pi_107318276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ben jij al tevreden over je eigen situatie in dit opzicht?
Kan beter, ik heb wel vrienden maar niet echt hechte waar ik alles mee deel.
pi_107318279
Ik stuur G morgen een smsje... als ze niet binnen 2 dagen reageert weet ik genoeg... jammer dan. Toch een ervaring rijker... zeker weten dat ik hier van leer uiteraard.

Over 5 weken heb ik een kaakoperatie om de boel wat rechter te zetten zodat ik weer wat zelfvertrouwen erbij krijg.
Dit wilde ik altijd al laten doen maar ik moest eerst mijn ernstige lichamelijke problemen fixen.
Namelijk een ernstige oogziekte.
Zie hier mijn oogoperatie in Oxford, UK. 10 december.

Leuk filmpje zo op vrijdag nacht.

Weltrusten ;)
pi_107318451
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan beter, ik heb wel vrienden maar niet echt hechte waar ik alles mee deel.
Als je jezelf ervan bewust bent, en je kiest ervoor om in contacten te investeren, dan groeit zoiets.

Probeer je ook bewust meer contact te maken, door de weeks waar je zoal komt?
The view from nowhere.
pi_107318598
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als je jezelf ervan bewust bent, en je kiest ervoor om in contacten te investeren, dan groeit zoiets.

Probeer je ook bewust meer contact te maken, door de weeks waar je zoal komt?
Nee, ik vermijd het vaak. Ik ben niet zo goed met onbekende mensen.
pi_107318657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik vermijd het vaak. Ik ben niet zo goed met onbekende mensen.
Haha, schijtluis. Jij kunt het wel hoor. Wat zou een goede gedachte zijn om paraat te hebben als je weer in zo'n situatie bent? Een gedachte die al je twijfel weerspreekt.
The view from nowhere.
pi_107318835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Haha, schijtluis. Jij kunt het wel hoor. Wat zou een goede gedachte zijn om paraat te hebben als je weer in zo'n situatie bent? Een gedachte die al je twijfel weerspreekt.
Uit je comfortzone komen is de sleutel tot succes/geluk, zoiets. Oefening baart kunst, hoe vaker je iets doet hoe makkelijker het wordt. Dus ik probeer dat soort dingen wel, maar soms is de vermijdingsdrang sterker. Het is ook weer niet dat ik mezelf een complete kluns vind bij onbekenden hoor, maar ik vind het gewoon ongemakkelijk. :P
pi_107318960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uit je comfortzone komen is de sleutel tot succes/geluk, zoiets. Oefening baart kunst, hoe vaker je iets doet hoe makkelijker het wordt. Dus ik probeer dat soort dingen wel, maar soms is de vermijdingsdrang sterker. Het is ook weer niet dat ik mezelf een complete kluns vind bij onbekenden hoor, maar ik vind het gewoon ongemakkelijk.
Dat slijt met de jaren. Op de middelbare was ik verlegen, later niet meer. Het lost zich vaak wel op, als je maar gewoon bezig bent met studie of werk.

Of iets ondersteunends zoals, ik ben je gelijke en ik hoef niets te bewijzen. Of wat brutaler.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 28-01-2012 12:48:15 ]
The view from nowhere.
pi_107319179
Echt als er niet iets veranderd binnen 3 weken dan gaan we eens drastische maatregelen treffen. Dit gaat zo niet meer werken. Moet de hele tijd maar mee lullen in gesprekken terwijl ik me er totaal niet iets bij kan voelen.

Begint echt vervelend te worden :N
pi_107319445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Echt als er niet iets veranderd binnen 3 weken dan gaan we eens drastische maatregelen treffen. Dit gaat zo niet meer werken. Moet de hele tijd maar mee lullen in gesprekken terwijl ik me er totaal niet iets bij kan voelen.

Begint echt vervelend te worden :N
Welke gesprekken?
The view from nowhere.
pi_107319546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Welke gesprekken?
Over studie, werk, Normale zaken die bijna ieder mens in zijn leven heeft meegemaakt. Al die zaken kan ik niet over meepraten omdat mijn leven nu eenmaal een ander verloop heeft gehad. En dat maakt het steeds lastiger en om heel eerlijk te bekennen begin ik echt twijfelen wat ik hier op deze aarde nog doe.
pi_107319618
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Over studie, werk, Normale zaken die bijna ieder mens in zijn leven heeft meegemaakt. Al die zaken kan ik niet over meepraten omdat mijn leven nu eenmaal een ander verloop heeft gehad. En dat maakt het steeds lastiger en om heel eerlijk te bekennen begin ik echt twijfelen wat ik hier op deze aarde nog doe.
Verzin een simpel verhaal dat feitelijk ongeveer klopt en praat meer over het hier en nu. Vertel dat het leven tot nog toe een groot getob was, en dat het nu pas een beetje begint te kloppen. Ga nergens te diep op in.
The view from nowhere.
pi_107319686
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Verzin een simpel verhaal dat feitelijk ongeveer klopt en praat meer over het hier en nu. Vertel dat het leven tot nog tot een groot getob was, en dat het nu pas een beetje begint te kloppen. Ga nergens te diep op in.
Ik kan geen verhaal maken dat feitelijk klopt, En niemand wil zoiets horen vooral niet in de beginnende fase dat mijn leven dus niet ging zoals het hoorde. En ik ga juist ook nergens te diep op in en ontwijk de diepgaande vragen ook. Enkel dan verliezen ze interesse ...

Echt alsof je op een touwtje staat de dansen waar je ieder moment vanaf kan vallen ironische want zo gaat het al mijn hele leven. En begrijp je zeker hoor alleen eigenlijk moet ik iemand vinden als mij en dat maakt het juist zo lastig en al helemaal als je ook nog eens homo bent ;(
pi_107319797
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik kan geen verhaal maken dat feitelijk klopt, En niemand wil zoiets horen vooral niet in de beginnende fase dat mijn leven dus niet ging zoals het hoorde. En ik ga juist ook nergens te diep op in en ontwijk de diepgaande vragen ook. Enkel dan verliezen ze interesse ...

Echt alsof je op een touwtje staat de dansen waar je ieder moment vanaf kan vallen ironische want zo gaat het al mijn hele leven. En begrijp je zeker hoor alleen eigenlijk moet ik iemand vinden als mij en dat maakt het juist zo lastig en al helemaal als je ook nog eens homo bent ;(
Er zijn natuurlijk meer mensen met een lastig verleden die dat van anderen ook accepteren. De herkenning maakt de ander al aantrekkelijk.

Bij anderen hoeft je niet te spiegelen aan een standaardverhaal. Het hier en nu is belangrijker dan het verleden. Als het hier en nu op orde is, dan wordt het verleden slechts een verhaal. Als je bezig bent het hier en nu op orde te brengen, is het ook goed. Mensen beginnen er steeds maar over om een gespreksonderwerp te hebben. Het betekent niet persé dat ze het ook zo belangrijk vinden. Het is misschien eerder voor jezelf van belang om je veiliger/gezien te voelen.
The view from nowhere.
pi_107319901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk meer mensen met een lastig verleden die dat van anderen ook accepteren. De herkenning maakt de ander al aantrekkelijk.

Bij anderen hoeft je niet te spiegelen aan een standaardverhaal. Het hier en nu is belangrijker dan het verleden. Als het hier en nu op orde is, dan wordt het verleden slechts een verhaal. Als je bezig bent het hier en nu op orde te brengen, is het ook goed. Mensen beginnen er steeds maar over om een gespreksonderwerp te hebben. Het betekent niet persé dat ze het ook zo belangrijk vinden. Het is misschien eerder voor jezelf van belang om je veiliger/gezien te voelen.
Dat eerste waar ik zoek kom ik echt nergens tegen en dat meen ik. En geloof me homo's zijn nu toch echt eenmaal anders als het daar op aankomt en het hier en nu is wel redelijke op orde. En het is ook dat ik tot op hedendaags een manier van leven heb met bijbehorende cultuur.

En vrijwel ieder gesprek gaat over,

-Alles goed?
-Werk
-Studie
-Hobby
-Muziek
-Flim
-Kleding

En daar stopt het mee. Ik wil het daar niet over hebben ik wil weten hoe iemand is van persoonlijkheid, Hoe zijn visie is, En kijk op de wereld de rest is niet zo van belang en als ik dat meld gaat elke jongen er heel snel vandoor net alsof ik ze juist uit die comfortzone ram.
pi_107320000
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat eerste waar ik zoek kom ik echt nergens tegen en dat meen ik. En geloof me homo's zijn nu toch echt eenmaal anders als het daar op aankomt en het hier en nu is wel redelijke op orde. En het is ook dat ik tot op hedendaags een manier van leven heb met bijbehorende cultuur.

En vrijwel ieder gesprek gaat over,

-Alles goed?
-Werk
-Studie
-Hobby
-Muziek
-Flim
-Kleding

En daar stopt het mee. Ik wil het daar niet over hebben ik wil weten hoe iemand is van persoonlijkheid, Hoe zijn visie is, En kijk op de wereld de rest is niet zo van belang en als ik dat meld gaat elke jongen er heel snel vandoor net alsof ik ze juist uit die comfortzone ram.
Dat doe je ook. Mensen met een moeilijk verleden hebben een voorkeur om eerst contact te maken over de diepere kwesties, terwijl mensen met een makkelijk verleden het zien als 'not done' (iets voor later). Twee mensen in dit topic hebben elkaar gevonden doordat ze beide te maken hadden gehad met verwaarlozing en dat in elkaar herkende (Lipper en Happygirl91). Lipper had een topic daarover geopend (Weer een levensverhaal) en zij trok het zich aan.
The view from nowhere.
pi_107320074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat doe je ook. Mensen met een moeilijk verleden hebben een voorkeur om eerst contact te maken over de diepere kwesties, terwijl mensen met een makkelijk verleden het zien als 'not done' (iets voor later). Twee mensen in dit topic hebben elkaar gevonden doordat ze beide te maken hadden gehad met verwaarlozing en dat in elkaar herkende (Lipper en Happygirl91). Lipper had een topic daarover geopend en zij trok het zich aan.
Dat kan en dat geloof ik ook, Alleen dan nog heb ik veel ongeschreven regels Zo vind ik het NOT DONE als iemand mij aanspreekt met Sexy, Kerel, Lekker ding. Of overdrijf ik nu?

Ik zal het topic eens doorlezen van Lipper.

Btw, Vergeet niet dat ik al 2 liefdes heb verloren en nu ik langzaam 25 word enorm de angst heb om alleen te blijven..
pi_107320139
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 03:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat kan en dat geloof ik ook, Alleen dan nog heb ik veel ongeschreven regels Zo vind ik het NOT DONE als iemand mij aanspreekt met Sexy, Kerel, Lekker ding. Of overdrijf ik nu?
Dating sites zijn de moderne killing fields :D.
The view from nowhere.
pi_107320169
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 03:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dating sites zijn de moderne killing fields :D.
Ja kom op, Ik spreek iemand toch niet aan met Hey Sexy, Alles goed? Dat bewaren ze maar voor in de toekomst als ik met zo iemand een relatie heb :P

Homo's lijken wel hun normen te vergeten als ze op zulke sites zitten zelfs in een gaybar zijn ze nog beschaafder :')
pi_107320454
Ik lees hierboven over comfort zone. Personen die het moeilijk hebben leven niet graag in die "comfort zone" (denk ik). Waarom noemt men dat dan zo?
.. was in use.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 04:11:40 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107320471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 04:07 schreef Snowfish het volgende:
Ik lees hierboven over comfort zone. Personen die het moeilijk hebben leven niet graag in die "comfort zone" (denk ik). Waarom noemt men dat dan zo?
Omdat het makkelijk is.

Men wil een vriendin bijvoorbeeld.

Dan kan je of meisje gaan aanspreken, of iets doen wat minder verandering en energie vergt en dat is niks doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107320480
Een situatie waar je niet blij mee bent lijkt mij geen comfort zone. Waarom noemt men het dan zo?
.. was in use.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 04:25:56 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107320524
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 04:14 schreef Snowfish het volgende:
Een situatie waar je niet blij mee bent lijkt mij geen comfort zone. Waarom noemt men het dan zo?
Omdat het aangeeft dat hun doelen bereiken ondergeschikt zijn aan hun angsten.
C'est la vie
pi_107321366
Ayumu, wat voor drastische stappen??
en waarom zo op zoek naar een relatie terwijl je die tijd beter kunt gebruiken met aan jezelf werken? :@
pi_107324158
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 04:14 schreef Snowfish het volgende:
Wat heloef zegt. De angst regeert. Het is makkelijker om maar gewoon dezelfde dingen te doen die je altijd doet. Vaak merk je ook wel aan de reacties dat het echt comfort zone-gedrag is. Men wil niet dingen ondernemen door bij een vereniging te gaan bijvoorbeeld. Dan worden er smoesjes bijgehaald als 'ik houd niet van volleybal', 'ik weet niet waar ik moet zoeken', 'ik houd niet van sociale dingen' en meer van zulke onzin. Dat zijn alleen maar redenen om iets niet te hoeven doen.

Klagen is ook comfort zone-gedrag. Het is makkelijker om te bitchen op je omgeving dan om daadwerkelijk iets aan jezelf te doen.
pi_107325815
Zo denkt men wel erg eenvoudig over 'de omgeving'. De omgeving is anoniem en hoeft helemaal niets. Zo krijg je de rare situatie dat contact maken tweezijdig is, maar er slechts 1 iemand schuld heeft.
The view from nowhere.
pi_107328015
Meisje G zojuist een smsje gestuurd of ze naar de film wilt volgende week. Hopelijk reageert ze maar ik vrees het ergste :(

Ik weet niet... ik ga altijd van het negatiefste uit? Hoe kan mijn gedachtegang het best zijn in deze situatie?
pi_107328124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef richard_prf het volgende:
Meisje G zojuist een smsje gestuurd of ze naar de film wilt volgende week. Hopelijk reageert ze maar ik vrees het ergste :(

Ik weet niet... ik ga altijd van het negatiefste uit? Hoe kan mijn gedachtegang het best zijn in deze situatie?
Dat jij je best hebt gedaan, zodat je jezelf niets te verwijten hebt. Je kunt mensen niet dwingen.
The view from nowhere.
pi_107330076
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]
Dat jij je best hebt gedaan, zodat je jezelf niets te verwijten hebt. Je kunt mensen niet dwingen.
Waarom zou je überhaupt contact zoeken, om jezelf teleur te stellen of zo?
pi_107331308
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ayumu, wat voor drastische stappen??
en waarom zo op zoek naar een relatie terwijl je die tijd beter kunt gebruiken met aan jezelf werken? :@
Vrij drastische stappen zal ik dan ondernemen doe ik verder geen uitlatingen over. Iedere keer word er gezegd werk aan jezelf, Klinkt zo mooi als je maar een beetje weet van mijn situatie waar ik me in bevind.

Op een punt ga je gewoon op zoek naar een lief, Ik gewoon sociaal open en vrijwel iedereen kan het met mij goed vinden dat is het probleem niet, Alleen ik ben gewoon vrij direct in de omgang en ik merk vrij snel op wanneer iemand bepaalde bedoelingen heeft of zelfs zich niet goed voelt.

Ik ben anders opgegroeid in een heel andere cultuur waar er gewoon duidelijk regels zijn hoe je met elkaar om gaat. En wanneer iemand die niet kan naleven dan heb ik gewoon niets met zo iemand. Ik ga mij niet verlagen tot een bepaalde standaard of nep lopen doen, Zo ben ik niet en zal ik nimmer worden.

Sommige dingen kunnen me gewoon gestolen worden ik leef niet om status te verkrijgen naar mate wie ik ben wie mijn vrienden zijn, Natuurlijk word ik daarom velen malen verkeerd aangekeken alleen dat boeit mij geen bal.

En ik zoek gewoon een relatie omdat ik niet 10 jaar ga zitten wachten, Simpel alleen als je 2 relaties gehad heb waar de eerste dan snel weg viel dat klopt maar de ander jaar in jaar uit langs mijn zijde heeft gestaan. Dat vergeet je niet en neem je gewoon mee. Ik zoek geen lekker scharrel om een kortstondig iets mee te hebben ik ga mijn hart daar niet aan verpanden,

Period.

En als ik hetero was geweest gegarandeerd dat ik nu met een vrouw samenwoonde en 3 kinderen had en een Volvo voor de deur had met een golden retriever in de achtertuin... _O-
pi_107333545
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef richard_prf het volgende:

Gewoon denken jammer, maar het was ook wel te verwachten.
pi_107333577
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt contact zoeken, om jezelf teleur te stellen of zo?
Omdat hij haar graag wil en er altijd een kleine kans is dat ze het toch nog een kans wil geven. Nu als ze niet reageert weet hij in ieder geval zeker dat ze er geen zin meer in heeft.
pi_107333894
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Omdat hij haar graag wil en er altijd een kleine kans is dat ze het toch nog een kans wil geven. Nu als ze niet reageert weet hij in ieder geval zeker dat ze er geen zin meer in heeft.
Omdat 'hij haar graag wil' zou dat andersom ook niet het geval moeten zijn, hij weet toch al dat ze er geen zin meer in heeft anders zou ze niet zo afstandelijk zijn geworden.
pi_107334009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Omdat 'hij haar graag wil' zou dat andersom ook niet het geval moeten zijn, hij weet toch al dat ze er geen zin meer in heeft anders zou ze niet zo afstandelijk zijn geworden.
Lekker belangrijk, hij heeft het ten minste geprobeerd.
pi_107334039
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Vrij drastische stappen zal ik dan ondernemen doe ik verder geen uitlatingen over. Iedere keer word er gezegd werk aan jezelf, Klinkt zo mooi als je maar een beetje weet van mijn situatie waar ik me in bevind.

Op een punt ga je gewoon op zoek naar een lief, Ik gewoon sociaal open en vrijwel iedereen kan het met mij goed vinden dat is het probleem niet, Alleen ik ben gewoon vrij direct in de omgang en ik merk vrij snel op wanneer iemand bepaalde bedoelingen heeft of zelfs zich niet goed voelt.

Ik ben anders opgegroeid in een heel andere cultuur waar er gewoon duidelijk regels zijn hoe je met elkaar om gaat. En wanneer iemand die niet kan naleven dan heb ik gewoon niets met zo iemand. Ik ga mij niet verlagen tot een bepaalde standaard of nep lopen doen, Zo ben ik niet en zal ik nimmer worden.

Sommige dingen kunnen me gewoon gestolen worden ik leef niet om status te verkrijgen naar mate wie ik ben wie mijn vrienden zijn, Natuurlijk word ik daarom velen malen verkeerd aangekeken alleen dat boeit mij geen bal.

En ik zoek gewoon een relatie omdat ik niet 10 jaar ga zitten wachten, Simpel alleen als je 2 relaties gehad heb waar de eerste dan snel weg viel dat klopt maar de ander jaar in jaar uit langs mijn zijde heeft gestaan. Dat vergeet je niet en neem je gewoon mee. Ik zoek geen lekker scharrel om een kortstondig iets mee te hebben ik ga mijn hart daar niet aan verpanden,

Period.

En als ik hetero was geweest gegarandeerd dat ik nu met een vrouw samenwoonde en 3 kinderen had en een Volvo voor de deur had met een golden retriever in de achtertuin... _O-
Je kunt wel graag een relatie willen maar als je eerst nog te veel 'crap' hebt om doorheen te werken gaat het toch niet gebeuren
kun je er wel op blijven hopen en naar speuren maar je kunt ook je tijd gerichter besteden om met die 'crap' aan de slag te gaan
daten vertroebelt het water alleen maar

ik denk echt dat jij met andere dingen aan het werk moet ipv daten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107334067
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je kunt wel graag een relatie willen maar als je eerst nog te veel 'crap' hebt om doorheen te werken gaat het toch niet gebeuren
kun je er wel op blijven hopen en naar speuren maar je kunt ook je tijd gerichter besteden om met die 'crap' aan de slag te gaan

Wat nu als daten je probleem is gewoon?
Rustig aan.
pi_107334073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dat is het bij hem niet en ik reageerde specifiek op hem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Period.
Je hebt een radicale denktrant.
The view from nowhere.
pi_107334102
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat bestaat volgens menigeen in dit topic niet.
pi_107334178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Niks crap, Beter lezen ik ga gewoon niet met jan en alleman maar eens daten ik zoek de juiste en niet om na 10 keer er achter te komen oh dit werkt niet. Liever nu een hoop tijd besteden om de juiste te vinden dan een hoop losse flodders afschieten.

En noem je nou mijn levenswijze crap? of wat?
pi_107334188
Als ik me op mijn eigen crap moet focussen krijg ik nooit een relatie, je houdt altijd wel crap.
Rustig aan.
pi_107334218
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik me op mijn eigen crap moet focussen krijg ik nooit een relatie, je houdt altijd wel crap.
Juist niemand is perfect, En dat zoek ik ook niet want dan leef je in een utopia...
pi_107334233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Juist niemand is perfect, En dat zoek ik ook net want dan leef je in een utopia...
Mensen die geen crap hebben, hebben vaak een bord voor de kop. :)
Rustig aan.
pi_107334235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Niks crap, Beter lezen ik ga gewoon niet met jan en alleman maar eens daten ik zoek de juiste en niet om na 10 keer er achter te komen oh dit werkt niet. Liever nu een hoop tijd besteden om de juiste te vinden dan een hoop losse flodders afschieten.

En noem je nou mijn levenswijze crap? of wat?
nee ik bedoel het feit dat je zoveel hebt mee gemaakt en daar nog niet over heen bent crap
als in: je issues, problemen of welk woord dan ook

je vind pas de juiste denk ik als je zelf alles wat meer op de rails hebt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee ik bedoel het feit dat je zoveel hebt mee gemaakt en daar nog niet over heen bent crap

Als je stabiel bent is het makkelijker dingen op te bouwen.
Rustig aan.
pi_107334327
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Lekker belangrijk, hij heeft het ten minste geprobeerd.
Mijn stelling is toch wel dat een vrouw uitstekend weet wat ze doet, als je denkt dat ze afstandelijk wordt dan is dat ook zo. Vaak wordt je vervangen door iemand anders waarin ze is geïnteresseerd.

En om dit wetende contact te zoeken bereik je precies het tegenovergestelde in plaats van dichterbij te komen wordt het gat alsmaalnog verder vergroot. Eigenlijk is het beste om zelf ook afstandelijk te worden, laat haar maar afvragen wat er aan de hand is. Je laat wel ruimte voor een ander maar goed je kon haar toch al niet dwingen en blijkbaar was de keuze dan blijkbaar die andere man.
pi_107334362
Minder stabiel is het wel mogelijk een relatie op te bouwen, je haalt er zelfs een stuk stabiliteit vandaan, maar het lijkt mij godsgruwelijk zwaar voor de stabiele(re) partner..
pi_107334372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mensen die geen crap hebben, hebben vaak een bord voor de kop. :)
Klopt wel... Al is dat geen aanval jegens Rhubarbje dat we het even duidelijk houden.

quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1770531[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 28 januari 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Juist maar zoals ik al aangaf neem ik dingen vanuit het verleden mee net als iedereen, En ik geloof dat er ergens iemand rondloopt op deze aarde die zo is als mij alleen zal zo iemand zich niet snel in het openbaar vertonen helaas.

En crap houd je altijd en je kunt niet op de ene dag alles even van je los gooien alsof er niets is gebeurt.
pi_107334413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Minder stabiel is het wel mogelijk een relatie op te bouwen, je haalt er zelfs een stuk stabiliteit vandaan, maar het lijkt mij godsgruwelijk zwaar voor de stabiele(re) partner..
Maar jij merkt dan ook wel veel op volgens mij....
De meeste mensen zijn niet zo sensitief.
Rustig aan.
pi_107334421
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Klopt wel... Al is dat geen aanval jegens Rhubarbje dat we het even duidelijk houden.

[..]

Juist maar zoals ik al aangaf neem ik dingen vanuit het verleden mee net als iedereen, En ik geloof dat er ergens iemand rondloopt op deze aarde die zo is als mij alleen zal zo iemand zich niet snel in het openbaar vertonen helaas.

En crap houd je altijd en je kunt niet op de ene dag alles even van je los gooien alsof er niets is gebeurt.
Dat zeg ik ook niet
er is echter wel een verschil tussen: ik heb dingen mee gemaakt in het verleden en dat is rot maar ik heb het geaccepteerd en kan nu redelijk 'schoon' verder met de toekomst
en een verleden dat op elke manier elke dat nog invloed uit oefent op het heden en je daarin 'belemmert'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Mijn stelling is toch wel dat een vrouw uitstekend weet wat ze doet, als je denkt dat ze afstandelijk wordt dan is dat ook zo. Vaak wordt je vervangen door iemand anders waarin ze is geïnteresseerd.

En om dit wetende contact te zoeken bereik je precies het tegenovergestelde in plaats van dichterbij te komen wordt het gat alsmaalnog verder vergroot. Eigenlijk is het beste om zelf ook afstandelijk te worden, laat haar maar afvragen wat er aan de hand is. Je laat wel ruimte voor een ander maar goed je kon haar toch al niet dwingen en blijkbaar was de keuze dan blijkbaar die andere man.
Als een vrouw afstandelijk doet moet je eigenlijk per direct stoppen met contact... Als je haar wilt tenminste... Rare logica wel... Minder contact zoeken om iemand te ''veroveren'' En dat bedoelen de meeste mannen dus ook met ''klootzak zijn;''
Rustig aan.
pi_107334455
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als een vrouw afstandelijk doet moet je eigenlijk per direct stoppen met contact... Als je haar wilt tenminste...
Of je gebruikt je mond en zegt: goh ik merk dit en dit
wat wil je van me?

communicatie ftw
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334469
Ayumu die zijn er wel maar of ze in het juiste pakketje komen? Afstand, uiterlijk, innerlijk.. En dan moet het andersom ook maar juist zijn. Hoe specifieker de zoektocht, hoe lastiger het wordt.. Helaas :{
pi_107334483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat wil je van me?

communicatie ftw
Dat werkt dus contraproductief... Dan ''verzin je allemaal dingen die er niet zijn'' En maak je iemand nog afstandelijker.
Rustig aan.
pi_107334498
Overigens belemmert mijn verleden mij ook wel, in mijn reacties. Gelukkig niet meer in mijn acties. Dan moet ik altijd even pas op de plaats maken, diep adem halen en tegen mijzelf zeggen, de situatie en de persoon zijn heel anders..
pi_107334539
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar jij merkt dan ook wel veel op volgens mij....
De meeste mensen zijn niet zo sensitief.
Nee, maar misschien dat dát juist vermoeiend is. Ik heb de instelling, er zitten 2 kanten aan een verhaal. Dus ik probeer áltijd voordat ik oordeel, in de schoenen van een ander te staan. Dat maakt mij ook goed in mijn werk (sociale dienst) maar na een dag balie draaien ben ik écht gesloopt
pi_107334552
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat werkt dus contraproductief... Dan ''verzin je allemaal dingen die er niet zijn'' En maak je iemand nog afstandelijker.
dat kan 2 dingen betekend in mijn ogen:
1, dat je dingen verzint die er niet zijn (dat komt ook voor ja, vooral bij mensen die alles over analyseren)
2. die vrouw is raar en speelt spelletjes en dan is het ook gewoon door naar de volgende zou ik zeggen

of ze geeft gewoon antwoord en dan kun je efficiënt zonder die domme spelletjes gewoon door
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat kan 2 dingen betekend in mijn ogen:
1, dat je dingen verzint die er niet zijn (dat komt ook voor ja, vooral bij mensen die alles over analyseren)
2. die vrouw is raar en speelt spelletjes en dan is het ook gewoon door naar de volgende zou ik zeggen

of ze geeft gewoon antwoord en dan kun je efficiënt zonder die domme spelletjes gewoon door
Mij wordt dan het verwijt gegeven dat ik alles overanalyseer, maar ik merk echt wel dat iemand minder geïnteresseerd doet.... Echt, gewoon geen aandacht meer geven als je dat merkt. Werkt hoe dan ook het beste.
Rustig aan.
pi_107334628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
wat wil je van me?

communicatie ftw
Denk je nu echt dat iemand gaat zeggen "ja klopt, doe inderdaad afstandelijker".
pi_107334634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet
er is echter wel een verschil tussen: ik heb dingen mee gemaakt in het verleden en dat is rot maar ik heb het geaccepteerd en kan nu redelijk 'schoon' verder met de toekomst
en een verleden dat op elke manier elke dat nog invloed uit oefent op het heden en je daarin 'belemmert'
Mij zal het altijd belemmeren dat ik op de verkeerde plaats ben geboren, Fuck ben zelfs bezig met een naamsverandering. En er zullen altijd problemen blijven komen en dat zal altijd zo blijven dat veranderd niet want daar heb ik zelf totaal geen controle over.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ayumu die zijn er wel maar of ze in het juiste pakketje komen? Afstand, uiterlijk, innerlijk.. En dan moet het andersom ook maar juist zijn. Hoe specifieker de zoektocht, hoe lastiger het wordt.. Helaas :{
Dat is ook zo en dat heb ik nog nooit ergens gezegd, Alleen ze moeten gewoon uit het Oostblok komen want anders begrijpen ze dus geen zak van mij :{w
pi_107334636
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat iemand gaat zeggen "ja klopt, doe inderdaad afstandelijker".
ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334638
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als een vrouw afstandelijk doet moet je eigenlijk per direct stoppen met contact... Als je haar wilt tenminste... Rare logica wel... Minder contact zoeken om iemand te ''veroveren'' En dat bedoelen de meeste mannen dus ook met ''klootzak zijn;''
Normaal gesproken wel, maar in dit geval had ze dan nooit meer contact opgenomen denk ik, omdat haar laatste indruk van hem enorm negatief was.
pi_107334657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Of: Ik vind je niet zo interessant meer. Nee, ze vind je vaak nog wel leuk, maar je bent niet zo interessant meer als eerst, dat zal ze niet zeggen want dat is ''kwetsend'' Dus je kunt maar beter gewoon stoppen met contact en wachten tot ze weer aandacht van je wilt.

Vrouwen moet je pas aandacht geven als ze je aandacht willen... Anders gaat het fout.
Rustig aan.
pi_107334659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Mijn stelling is toch wel dat een vrouw uitstekend weet wat ze doet, als je denkt dat ze afstandelijk wordt dan is dat ook zo.
Vrouwen willen ook nog wel eens van mening veranderen.
pi_107334680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

[..]

Mij zal het altijd belemmeren dat ik op de verkeerde plaats ben geboren, Fuck ben zelfs bezig met een naamsverandering. En er zullen altijd problemen blijven komen en dat zal altijd zo blijven dat veranderd niet want daar heb ik geen zelf totaal geen controle over.

[..]

Dat is ook zo en dat heb ik nog nooit ergens gezegd, Alleen ze moeten gewoon uit het Oostblok komen want anders begrijpen ze dus geen zak van mij :{w
verhuis dan naar het oostblok als je daar zo van overtuigd bent :')
ik vind het echt heel vreemd dat jij denkt dat alleen mensen die op een bepaalde plek in de wereld zijn geboren jou kunnen begrijpen

en ik denk dat je veel meer controle kunt krijgen over hoe je reageert op problemen en hoeveel 'macht' je het geeft in je leven
maar wel met professioneel hulp
en daarom denk ik dat je pas moet gaan daten als je die controle meer hebt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja
Ik heb zelfs iemand meegemaakt die het niet snapte toen ik zei dat het niets werd. Ik werd voor oppervlakkig uitgemaakt, ik moest hem maar een kans geven, en hij bleef me lastig vallen.
Toen heb ik ook gezegd, dít is precies de reden waarom ik niets voel. Kwartje viel nog steeds niet, uiteindelijk ook maar gewoon in een keer het contact verbroken. Soms moet je wel hard zijn, en werkt communicatie ook niet helaas
pi_107334701
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Normaal gesproken wel, maar in dit geval had ze dan nooit meer contact opgenomen denk ik, omdat haar laatste indruk van hem enorm negatief was.
Vrouwen zijn meestal niet zo vergevingsgezind... Dus het valt ook gelijk niet meer te fixen, of zeg ik nu rare dingen?
Rustig aan.
pi_107334727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb zelfs iemand meegemaakt die het niet snapte toen ik zei dat het niets werd. Ik werd voor oppervlakkig uitgemaakt, ik moest hem maar een kans geven, en hij bleef me lastig vallen.
Toen heb ik ook gezegd, dít is precies de reden waarom ik niets voel. Kwartje viel nog steeds niet, uiteindelijk ook maar gewoon in een keer het contact verbroken. Soms moet je wel hard zijn, en werkt communicatie ook niet helaas
dat zijn wel de uitzonderingen hoor

plus jij bent niet alleen maar afstandelijke gaan doen, je hebt het benoemd
ik denk dat 95% van de vrouwen best in staat is om dingen te benoemen en daar een goed gesprek over te voeren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334752
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn meestal niet zo vergevingsgezind... Dus het valt ook gelijk niet meer te fixen, of zeg ik nu rare dingen?
Het ligt helemaal aan de persoon.. Ik heb een vriend die goed in dit topic zou passen, ook altijd uitvluchten verzinnen, maar daar heb ik tonnen geduld mee. Bij anderen begint het zandlopertje op te raken (ook wel een beetje afhankelijk van mijn buien de laatste tijd)
En ik weet eerlijk waar niet waar dit verschil in zit :@ Met de een heb ik gewoon echt een klik denk ik (via internet)
pi_107334781
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat zijn wel de uitzonderingen hoor

plus jij bent niet alleen maar afstandelijke gaan doen, je hebt het benoemd
ik denk dat 95% van de vrouwen best in staat is om dingen te benoemen en daar een goed gesprek over te voeren
Mits je er een beetje druk achter zet...
Rustig aan.
pi_107334799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan vrouwen over één kam scheert. Bovendien had ook niet elke vrouw in haar situatie nog contact met hem opgenomen en hem een zogenaamde tweede kans gegund. Maar het mocht toch niet zo zijn.
pi_107334831
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben vrijwel altijd eerlijk. Gewoon omdat ik zelf ook niet aan een lijntje gehouden wil worden. Nu zijn mijn intenties sowieso wel duidelijk, ik begin altijd over het feit dat ik een vriend heb :+
pi_107334851
Ok ik maak even een situatie schets hoor:

Stel.. Je merkt op dat een vrouw opeens minder aandacht aan je schenkt... Als gevolg van een voorval, dus het laatste contact was negatief... Toch zou je het nog wel willen proberen met dit meisje...

Negeren zal niet werken omdat het meisje zelf niet met contact zou beginnen...
Maar hoe zou je de interesse dan terug kunnen krijgen? In mijn ervaring komt dat namelijk nooit meer terug.
Rustig aan.
pi_107334852
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

of door er gewoon naar te vragen

ik vind het echt vreemd dat jullie 'klagen' dat vrouwen zeg maar zoveel spelletjes spelen en jullie er dan juist voor kiezen om altijd van die zeg maar vreemde dingen te doen om ergens achter te komen
je kunt ook gewoon open zijn en gesprekken voeren over bepaalde dingen
de gemiddelde vrouwe kan dat echt wel aan hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

of door er gewoon naar te vragen

ik vind het echt vreemd dat jullie 'klagen' dat vrouwen zeg maar zoveel spelletjes spelen en jullie er dan juist voor kiezen om altijd van die zeg maar vreemde dingen te doen om ergens achter te komen
je kunt ook gewoon open zijn en gesprekken voeren over bepaalde dingen
de gemiddelde vrouwe kan dat echt wel aan hoor
Vrouwen kwetsen liever niet... Net als mannen dan. Daar moet je echt expliciet om vragen. een beetje druk erachter dus.
Rustig aan.
pi_107334894
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Ik denk dat je dan vrouwen over één kam scheert.
Denk het niet, wanneer je contact opneemt wordt je dan als de clinger gezien.

@rub: 99% gaat dat echt niet zeggen hoor
pi_107334916
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:

Stel.. Je merkt op dat een vrouw opeens minder aandacht aan je schenkt... Als gevolg van een voorval, dus het laatste contact was negatief... Toch zou je het nog wel willen proberen met dit meisje...

Maar hoe zou je de interesse dan terug kunnen krijgen? In mijn ervaring komt dat namelijk nooit meer terug.
Ik wilde geen vervolg op de eerste date met mijn vriend :D Maar de gesprekken op msn waren zo leuk, dat ik t toch nog maar eens probeerde O+
Gewoon om een herkansing vragen, reageert ze negatief of de herkansing verliep niet goed, tsja jammer dan. Je kan wel blijven willen proberen, maar het haalt toch niets uit. NEXT!
pi_107334924
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:

het is een beetje een vage schets (wat voor voorval bijvoorbeeld)
maar ik zou gewoon zeggen: hey sinds die keer dat ik dit-en-dit hebben we minder contact en dat vind ik echt jammer
ik snap ook wel waarom we minder contact hebben want dit-en-dit gebeurde en dat had ik niet moeten doen maar ik hoop dat je ook in kunt zien dat het maar een situatie was en dat we de draad gewoon weer op kunnen pakken

oftewel: een volwassen gesprek er over voeren

als er iets mis gaat op je werk dan praat je daar toch ook gewoon over met je collega's om de situatie te verbeteren? dan ga je toch ook niet je collega's negeren in de hoop dat ze denken he wat rot jantje komt nooit meer lunchen ik zal hem eens bellen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334943
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:48 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Denk het niet, wanneer je contact opneemt wordt je dan als de clinger gezien.

@rub: 99% gaat dat echt niet zeggen hoor
Nee hoor, het is logisch contact op te nemen als zij heeft aangegeven nog wel een nieuwe afspraak te willen. Als je het niet probeert weet je zeker dat ze nooit meer gaat reageren.

In sommige situaties zou je gelijk hebben, in deze denk ik niet.
pi_107334954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen kwetsen liever niet... Net als mannen dan. Daar moet je echt expliciet om vragen. een beetje druk erachter dus.
hoe is het meteen kwetsen als je de situatie uit praat als volwassenen?
juist als je er vanuit gaat dat vrouwen liever niet kwetsen is een open gesprek een goede optie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334962
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik wilde geen vervolg op de eerste date met mijn vriend :D Maar de gesprekken op msn waren zo leuk, dat ik t toch nog maar eens probeerde O+
Gewoon om een herkansing vragen, reageert ze negatief of de herkansing verliep niet goed, tsja jammer dan. Je kan wel blijven willen proberen, maar het haalt toch niets uit. NEXT!
Maar de gesprekken komen dan.. Toch echt van de man, want de vrouw heeft geen interesse meer door het negatieve slot...

Wat voorn soort gesprekken moeten dat dan zijn? Hoe trigger je een vrouw zodat ze opeens weer interesse heeft? Of laat ik het anders zeggen... Dat ze het leuk vind om met je te praten, want daar moet het mee beginnen....
Rustig aan.
pi_107335016
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is een beetje een vage schets (wat voor voorval bijvoorbeeld)
maar ik zou gewoon zeggen: hey sinds die keer dat ik dit-en-dit hebben we minder contact en dat vind ik echt jammer
ik snap ook wel waarom we minder contact hebben want dit-en-dit gebeurde en dat had ik niet moeten doen maar ik hoop dat je ook in kunt zien dat het maar een situatie was en dat we de draad gewoon weer op kunnen pakken

oftewel: een volwassen gesprek er over voeren

als er iets mis gaat op je werk dan praat je daar toch ook gewoon over met je collega's om de situatie te verbeteren? dan ga je toch ook niet je collega's negeren in de hoop dat ze denken he wat rot jantje komt nooit meer lunchen ik zal hem eens bellen?
Nouja ik heb wel een idee.. Dat is een begin inderdaad... En daarna hopen dat er een beetje leuk gereageerd wordt weer..
Rustig aan.
pi_107335024
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar de gesprekken komen dan.. Toch echt van de man, want de vrouw heeft geen interesse meer door het negatieve slot...

Wat voorn soort gesprekken moeten dat dan zijn? Hoe trigger je een vrouw zodat ze opeens weer interesse heeft? Of laat ik het anders zeggen... Dat ze het leuk vind om met je te praten, want daar moet het mee beginnen....
Als de man toch die situatie heeft veroorzaakt lijkt me dat niet meer dan normaal

stel de man is dronken op een date tja dan maak je geen goede indruk
dan vind ik het niet meer normaal dat degene die dronken was even contact zoekt om het uit te leggen want vanuit haar vind ik het niet meer dan normaal dat ze eigenlijk denkt laat maar zitten

maar als het andersom was zou ik dat ook vinden (zij is dronken op de date en hij niet, dan moet zij contact zoeken)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe is het meteen kwetsen als je de situatie uit praat als volwassenen?
juist als je er vanuit gaat dat vrouwen liever niet kwetsen is een open gesprek een goede optie
Ja, klopt... Maar dat is de reden waarom het niet spontaan komt.. Je moet er een beetje druk achter zetten om een open gesprek te starten. Dat is niet zo luchtig als jij nu doet lijken.
Rustig aan.
pi_107335073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als de man toch die situatie heeft veroorzaakt lijkt me dat niet meer dan normaal

stel de man is dronken op een date tja dan maak je geen goede indruk
dan vind ik het niet meer normaal dat degene die dronken was even contact zoekt om het uit te leggen want vanuit haar vind ik het niet meer dan normaal dat ze eigenlijk denkt laat maar zitten

maar als het andersom was zou ik dat ook vinden (zij is dronken op de date en hij niet, dan moet zij contact zoeken)
quote:
Rustig aan.
pi_107335074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In het geval van mij en mijn vriend kwam het initiatief van mij (ik negeer iemand niet ineens op msn bijv.) Ik heb wel in eerste instantie gezegd dat ik geen film wilde kijken en alleen zou koken maar ik vond het toch wel gezellig dus ben ik ook een film gaan kijken.

En in andere gevallen, tuurlijk komt het gesprek van de man. Als de man interesse verliest is het toch omgekeerd? (in de meeste gevallen dan)
Maar ik ga er vanuit dat er ergens al een klik moest zijn, anders kwam het niet tot een date. Dus waarom een trigger, het zijn geen kunstjes, gewoon jezelf blijven ;) Met een leuker initiatief komen ofzo
pi_107335132
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja ik heb wel een idee.. Dat is een begin inderdaad... En daarna hopen dat er een beetje leuk gereageerd wordt weer..
jij zit zelf in zo'n situatie nu?
wat heb je gedaan dan?

als je het niet weet kun je dat ook gewoon vragen: goh ik weet niet precies wat er mis is gegaan maar ik heb het gevoel dat er iets mis is gegaan want ons contact is zo veranderd. Ik vind dat jammer en ik hoop dat we toch nog eens uit kunnen gaan. Als je geen interesse hebt is dat ook prima maar dan hoor ik dat liever gewoon.

Mijn vriend stuurde erg mixed signals in het begin
dus ik dacht hij vind me niks blabla (vrouwen zijn ook wel eens onzeker) dus toen heb ik hem gewoon aangesproken: ik zie jou wel zitten maar ik krijg van jou mixed signals en ik weet niet wat ik er mee moet dus ik vraag het je maar gewoon rechtstreeks: heb je zin om een hapje met mij te gaan eten, als een date? want ik wil je graag beter leren kennen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335134
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

In het geval van mij en mijn vriend kwam het initiatief van mij (ik negeer iemand niet ineens op msn bijv.) Ik heb wel in eerste instantie gezegd dat ik geen film wilde kijken en alleen zou koken maar ik vond het toch wel gezellig dus ben ik ook een film gaan kijken.

En in andere gevallen, tuurlijk komt het gesprek van de man. Als de man interesse verliest is het toch omgekeerd? (in de meeste gevallen dan)
Maar ik ga er vanuit dat er ergens al een klik moest zijn, anders kwam het niet tot een date. Dus waarom een trigger, het zijn geen kunstjes, gewoon jezelf blijven ;) Met een leuker initiatief komen ofzo
Ze moet het voorval vergeten... Weten dat het leuk met je kan zijn...

Dat is niet zo makkelijk hoor, je kan wel jezelf zijn.. Maar dan ben je waarschijnlijk voor dat moment even te persoonlijk omdat ze der interesse ''verloren'' is.
Rustig aan.
pi_107335163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, klopt... Maar dat is de reden waarom het niet spontaan komt.. Je moet er een beetje druk achter zetten om een open gesprek te starten. Dat is niet zo luchtig als jij nu doet lijken.
ja duh maar dat is toch geen druk zetten? zo werkt het toch gewoon in de wereld?
zoals ik al zei, als het een collega was zou je er toch ook over praten?

vast even spannend maar niet meer dan dat vind ik zelf
weken lang in de stress zitten over zoiets is veel meer spanning
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja duh maar dat is toch geen druk zetten? zo werkt het toch gewoon in de wereld?
zoals ik al zei, als het een collega was zou je er toch ook over praten?

vast even spannend maar niet meer dan dat vind ik zelf
weken lang in de stress zitten over zoiets is veel meer spanning
Ik vind het geen luchtige gesprekjes... Dat is mijn mening.
Rustig aan.
pi_107335180
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is niet zo makkelijk hoor, je kan wel jezelf zijn.. Maar dan ben je waarschijnlijk voor dat moment even te persoonlijk omdat ze der interesse ''verloren'' is.
ik volg je helemaal niet eerlijk gezegd

als je wil laten zien dat het leuk is met je, zal ze toch eerst weer open met je moeten praten
dat lukt niet als je niet gewoon benoemt wat er gebeurd is want dan hangt het juist altijd tussen jullie in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335211
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Nee hoor, het is logisch contact op te nemen als zij heeft aangegeven nog wel een nieuwe afspraak te willen.
Dat zegt mijn helemaal niets, heb al wel meer gehoord dat men een afspraak wilde. Alleen wanneer het puntje bij paaltje kwam dan bleek dit niet het geval te zijn. Acties spreken luider dan woorden, woorden als ik wil nog wel een afspraak zijn van geen tot weinig waarde. Zie je dan en dan, de actie dat spreekt.
pi_107335215
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar dat is jammer dan.
In mijn situatie kon ik me niet voorstellen dat ik zulke leuke gesprekken kon hebben via msn, en dat het irl zo tegen viel. Oftewel, ik waagde het toch nog op basis van de oorspronkelijke klik
pi_107335237
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het geen luchtige gesprekjes... Dat is mijn mening.
het is geen gesprekje van het niveau: vanavond pannekoeken of lasagne?
maar het is ook geen gesprek van het niveau: mama heeft terminale kanker en we moeten praten over haar laatste maanden op aarde

als je dit soort dingen niet aan kunt zie ik niet hoe je kunt overleven zeg maar
op je werk zul je dit soort dingen toch ook moeten doen? of in een werkgroep op je studie of binnen je vriendengroep etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335251
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik volg je helemaal niet eerlijk gezegd

als je wil laten zien dat het leuk is met je, zal ze toch eerst weer open met je moeten praten
dat lukt niet als je niet gewoon benoemt wat er gebeurd is want dan hangt het juist altijd tussen jullie in
Ja snap ik, dat is dan ook het begin.

Ik vraag me af hoe je het contact opnieuw opbouwt...
Dat gaat niet door gewoon weer overal op reageert alsof er niks gebeurt is. Dat moet je weer opbouwen... Want anders ben je voor dat moment dus te persoonlijk. Omdat ze geen interesse heeft.
Rustig aan.
pi_107335295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat zegt mijn helemaal niets, heb al wel meer gehoord dat men een afspraak wilde. Alleen wanneer het puntje bij paaltje kwam dan bleek dit niet het geval te zijn. Acties spreken luider dan woorden, woorden als ik wil nog wel een afspraak zijn van geen tot weinig waarde. Zie je dan en dan, de actie dat spreekt.
Ja, en nu blijkt ook als puntje bij paaltje komt dat er toch geen vervolgafspraak meer in zit. Klopt.
pi_107335333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja snap ik, dat is dan ook het begin.

Ik vraag me af hoe je het contact opnieuw opbouwt...
Dat gaat niet door gewoon weer overal op reageert alsof er niks gebeurt is. Dat moet je weer opbouwen... Want anders ben je voor dat moment dus te persoonlijk. Omdat ze geen interesse heeft.
dit snap ik echt niet? wat zeg je daar?

nee het heeft inderdaad geen zin om te doen alsof er niks gebeurd is, want er is wel wat gebeurd
daarom benoemen en uitpraten en dan gewoon weer verder zoals het was
je hoeft toch niks te veranderen (behalve het stomme ding dat je gedaan hebt) want anders ging ze in eerste instantie niet met je uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335337
G is gesloten hoofdstuk. Ze heeft niet gereageerd op mijn sms en heb haar al een paar dagen niet meer gesproken op msn. Waarschijnlijk ben ik uit haar lijst verwijderd.
Helaas ik heb mijn best gedaan.
pi_107335377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar dat is jammer dan.
In mijn situatie kon ik me niet voorstellen dat ik zulke leuke gesprekken kon hebben via msn, en dat het irl zo tegen viel. Oftewel, ik waagde het toch nog op basis van de oorspronkelijke klik
Maar dat het in het echt toch écht niet klikt is natuurlijk goed mogelijk. Ik heb dus precies hetzelfde meegemaakt met die ene date die ik in mijn leven gehad heb. Hele leuke internetgesprekken, maar bij de ontmoeting was er geen enkele klik, vonk, of hoe je het ook maar wilt noemen.
pi_107335391
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit snap ik echt niet? wat zeg je daar?

nee het heeft inderdaad geen zin om te doen alsof er niks gebeurd is, want er is wel wat gebeurd
daarom benoemen en uitpraten en dan gewoon weer verder zoals het was
je hoeft toch niks te veranderen (behalve het stomme ding dat je gedaan hebt) want anders ging ze in eerste instantie niet met je uit
Omdat er een voorval was, is haar interesse weg.
Dat geef ik aan.

Verdergaan zoals het was gaat dus niet zonder opbouw.. Dat probeer ik te zeggen.
Rustig aan.
pi_107335448
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef richard_prf het volgende:
G is gesloten hoofdstuk. Ze heeft niet gereageerd op mijn sms en heb haar al een paar dagen niet meer gesproken op msn. Waarschijnlijk ben ik uit haar lijst verwijderd.
Helaas ik heb mijn best gedaan.
Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel mee
pi_107335465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:02 schreef Capstan het volgende:

[..]

Maar dat het in het echt toch écht niet klikt is natuurlijk goed mogelijk. Ik heb dus precies hetzelfde meegemaakt met die ene date die ik in mijn leven gehad heb. Hele leuke internetgesprekken, maar bij de ontmoeting was er geen enkele klik, vonk, of hoe je het ook maar wilt noemen.
Nouja dat ligt eraan, k zou het zelf wel meer dan een kans geven maar denk echter niet meer dan 3
pi_107335481
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat geef ik aan.

Verdergaan zoals het was gaat dus niet zonder opbouw.. Dat probeer ik te zeggen.
Ik snap ook niet wat je bedoeld met dat je te persoonlijk bent, en ik denk dat ze dat ook bedoeld ;)
pi_107335495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel mee
Die 2 dagen zijn al voorbij.
pi_107335525
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat geef ik aan.

een voorval maakt heus niet alles kapot als je er maar over praat

ik kreeg laatst een mailje van een collega of ik wat van hem wou over nemen dat voor een bepaalde datum moest gebeuren. Ik heb dat mailtje gelezen maar niet goed genoeg want ik zat er 1 week naast. Op de dag van de deadline belde mijn baas dat ie de collega had gesproken omdat het vandaag af moest en dat de collega had uitgelegd dat ik het zou doen
dat klopte en het was dus helemaal mijn fout want ik had het mailtje beter moeten lezen

die collega was vast even pissig op me omdat ik die fout maakte en het nu dus niet af was
ga ik dan die collega vermijden en proberen dingen opnieuw op te bouwen zonder het te benoemen?
nee dan ga je naar zo iemand toe, legt de fout uit en zegt sorry en lacht er samen om
2 dagen later is ie het waarschijnlijk al weer vergeten
(mits je fout een 'kleine' was en hij niet zijn baan verloren is of zo)

zo gaat het ook gewoon met daten hoor
je maakt eens een foutje, je legt het uit en je gaat weer verder
of niet als de fout te groot was maar dan is het nog handiger om gewoon te horen: ja sorry maar door die fout zie ik het gewoon niet meer zitten want ik kan me er niet over heen zetten
ipv dat je 4 weken om iemand heen draait en dan te horen dat ze zich er niet over heen kan zetten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335533
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat je bedoeld met dat je te persoonlijk bent, en ik denk dat ze dat ook bedoeld ;)
precies
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335562
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Ja, en nu blijkt ook als puntje bij paaltje komt dat er toch geen vervolgafspraak meer in zit. Klopt.
Heb ik toch zo'n hekel aan, weet niet waarom vrouwen dat doen.
pi_107335600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Volgens mijn leven jij en ru een beetje in een droomwereld als het op dating aankomt of in ieder geval een beetje vervormd beeld van de dating werkelijkheid.
pi_107335630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:09 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Heb ik toch zo'n hekel aan, weet niet waarom vrouwen dat doen.
Ach, niet alleen vrouwen hoor. En ik weet het wel.
pi_107335674
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Ach, niet alleen vrouwen hoor. En ik weet het wel.
Weet niet volgens mijn zijn mannen toch wat duidelijker, denk niet dat mannen iets voorstellen met intentie er nooit aan te houden. Jij weet wel, vertel?
pi_107335686
Hee ik huil of zeik niet hoor. Ik meld alleen even dat G gesloten hoofdstuk is aangezien ik haar al 3 dagen niet meer heb gesproken en ze niet op mijn laatste 2 smsjes reageert. Ik voelde het al aankomen, ze wilde me op een zo zacht mogelijke manier afwijzen denk ik. Jammer.. maar ik ga weer verder.
pi_107335690
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die 2 dagen zijn al voorbij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik stuur G morgen een smsje... als ze niet binnen 2 dagen reageert weet ik genoeg... jammer dan. Toch een ervaring rijker... zeker weten dat ik hier van leer uiteraard.

Ohja?
pi_107335707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Weet niet volgens mijn zijn mannen toch wat duidelijker, denk niet dat mannen iets voorstellen met intentie er nooit aan te houden. Jij weet wel, vertel?
in mijn ervaring wel
mannen zijn ook goed in een vrouw aan het lijntje houden hoor, vooral als er sex bij betrokken is

daarom kun je er altijd maar beter naar vragen
of je nou een man of een vrouw bent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335761
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Ohja?
Kan best, die mening stel ik dan bij. 3 dagen geen contact meer en 2 maal geen antwoord op sms vind ik duidelijk genoeg.
pi_107335786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een voorval maakt heus niet alles kapot als je er maar over praat

ik kreeg laatst een mailje van een collega of ik wat van hem wou over nemen dat voor een bepaalde datum moest gebeuren. Ik heb dat mailtje gelezen maar niet goed genoeg want ik zat er 1 week naast. Op de dag van de deadline belde mijn baas dat ie de collega had gesproken omdat het vandaag af moest en dat de collega had uitgelegd dat ik het zou doen
dat klopte en het was dus helemaal mijn fout want ik had het mailtje beter moeten lezen

die collega was vast even pissig op me omdat ik die fout maakte en het nu dus niet af was
ga ik dan die collega vermijden en proberen dingen opnieuw op te bouwen zonder het te benoemen?
nee dan ga je naar zo iemand toe, legt de fout uit en zegt sorry en lacht er samen om
2 dagen later is ie het waarschijnlijk al weer vergeten
(mits je fout een 'kleine' was en hij niet zijn baan verloren is of zo)

zo gaat het ook gewoon met daten hoor
je maakt eens een foutje, je legt het uit en je gaat weer verder
of niet als de fout te groot was maar dan is het nog handiger om gewoon te horen: ja sorry maar door die fout zie ik het gewoon niet meer zitten want ik kan me er niet over heen zetten
ipv dat je 4 weken om iemand heen draait en dan te horen dat ze zich er niet over heen kan zetten
Het hele probleem is.. is dat als contact nog oppervlakkig is... Vrouwen geneigd zijn er grote conclusies aan te verbinden over je gehele persoonlijkheid...

De eerste indruk is super belangrijk laat maar zeggen... (dat is echt zo, serieus)
Rustig aan.
pi_107335802
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nouja dat ligt eraan, k zou het zelf wel meer dan een kans geven maar denk echter niet meer dan 3
In een ander geval had ik dat misschien ook leuk gevonden. Maar als ik achteraf ook opgelucht was dat zij het helemaal niet zag zitten, dan zegt dat toch wel wat over hoezeer de klik tijdens de date ontbrak, niet? :P

In zo'n geval hoeft er volgens mij geen volgende kans te komen.
pi_107335860
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kan best, die mening stel ik dan bij. 3 dagen geen contact meer en 2 maal geen antwoord op sms vind ik duidelijk genoeg.
Prima hoor, heb je ook wel gelijk in. Maar verder vind ik je een egocentrische dramaqueen. Ik hoop oprecht dat dat in real life minder is, en dat je een leuk meisje treft dat wel geinteresseerd in je is :)
pi_107335889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het hele probleem is.. is dat als contact nog oppervlakkig is... Vrouwen geneigd zijn er grote conclusies aan te verbinden over je gehele persoonlijkheid...

De eerste indruk is super belangrijk laat maar zeggen... (dat is echt zo, serieus)
ik snap niet wat je probeert te zeggen
eerst was er een situatie, nu gaat het over de eerste indruk? wat is er nu concreet aan de hand

ja de eerste indruk is belangrijk
en zorg dan dat het contact niet oppervlakkig is of oppervlakkig en positief
1e contacten zijn altijd een tijdje oppervlakkig, dat gaat toch ook zo als je gewoon vrienden wil maken bijvoorbeeld? niet meer dan normaal
mensen tasten elkaar af, kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben voor ze hun ziel en zaligheid er in gooien
zolang dat 1e contact oppervlakkig maar positief is word dat vanzelf dieper en dieper
1e dates zijn ook altijd redelijk oppervlakkig, 2e dates vaak ook nog etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107335910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Prima hoor, heb je ook wel gelijk in. Maar verder vind ik je een egocentrische dramaqueen. Ik hoop oprecht dat dat in real life minder is, en dat je een leuk meisje treft dat wel geinteresseerd in je is :)
Ze was ook geinteresseerd maar ik heb het verknald... jammer maar volgende keer beter. Weer wat geleerd ,nu weet ik in elk geval hoe ik het niet moet doen.
Ik kom steeds een stapje verder. Weer een stap dichter bij de vrouwelijke code.. die ik uiteindelijk ga kraken.
pi_107335995
Kan een vrouw het eigenlijk verknallen bij een man? Moeilijk lijkt me... Dat heeft dan echt te maken met erge extremen. Andersom moeten mannen alles perfect doen lijkt wel..
Rustig aan.
pi_107336007
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

verhuis dan naar het oostblok als je daar zo van overtuigd bent :')
ik vind het echt heel vreemd dat jij denkt dat alleen mensen die op een bepaalde plek in de wereld zijn geboren jou kunnen begrijpen

en ik denk dat je veel meer controle kunt krijgen over hoe je reageert op problemen en hoeveel 'macht' je het geeft in je leven
maar wel met professioneel hulp
en daarom denk ik dat je pas moet gaan daten als je die controle meer hebt
Verhuizen? Dat is lekkere opmerking van je geef me wielen en ik ben weg, Ik denk niet het is zo en dat kan jij vreemd vinden dit is gewoon zo en dat weet ik. Je hebt ook niet eens het idee hoe ik reageer op problemen alleen heb je daar maar een klein beeld van.

Ik weet wel zeker dat een Nederlandse knul niet op mij zit te wachten en klaar kan je lang over discussiëren ik weet hoe het zit inmiddels. En ik wil ook geen Nederlandse knul want nogmaals
Nee! dit begrijpen mij niet en hoe ik in het leven sta.

Je zou je eens moeten inlezen in een bepaalde cultuur waar de wortels liggen in Oost-Europa dan pas zul je het een beetje begrijpen, Maar volledig nooit.En dat heb ik op dit forum al zo vaak verdedigd dus daar ga ik al lang niet meer op in.
pi_107336103
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Verhuizen? Dat is lekkere opmerking van je geef me wielen en ik ben weg, Ik denk niet het is zo en dat kan jij vreemd vinden dit is gewoon zo en dat weet ik. Je hebt ook niet eens het idee hoe ik reageer op problemen alleen heb je daar maar een klein beeld van.

Ik weet wel zeker dat een Nederlandse knul niet op mij zit te wachten en klaar kan je lang over discussiëren ik weet hoe het zit inmiddels. En ik wil ook geen Nederlandse knul want nogmaals
Nee! dit begrijpen mij niet en hoe ik in het leven sta.

Je zou je eens moeten inlezen in een bepaalde cultuur waar de wortels liggen in Oost-Europa dan pas zul je het een beetje begrijpen, Maar volledig nooit.En dat heb ik op dit forum al zo vaak verdedigd dus daar ga ik al lang niet meer op in.
Kom op zeg
ik snap niet dat jij dit echt denkt... dit getuigd echt niet van wat voor niveau van intelligentie what so ever
en het feit zo ongeveer niemand het met je eens is lijkt ook niks te zeggen?

ik probeer je oprecht te helpen maar als jij dit soort dingen denkt geef ik het gewoon op
je zit zo tjok vol vooroordelen
het is als iemand van de KKK uitleggen dat zwarte mensen ook gewoon mensen van vlees en bloed zijn

(disclamer want je gaat dit vast weer niet goed opvatten: nee je bent niet iemand van de KKK of een racist, lees het gewoon nog maar eens)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336141
Ik ga 10 dames op paiq een onliner sturen bij mijn fotobewonderaars. Ik hoop dat er eentje bij is die accepteert. Dan heb ik weer wat te doen tot volgende week en ik weer met Halcon uitga ergens :D

In totaal heb ik zelf 4 oneliners ontvangen maar dat was ruim een half jaar geleden. Sindsdien gebeurd er nooit meer wat. Heb ooit zelf 2 oneliners gestuurd, eentje geaccepteerd en eentje afgewezen.
pi_107336185
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef richard_prf het volgende:
Hee ik huil of zeik niet hoor. Ik meld alleen even dat G gesloten hoofdstuk is aangezien ik haar al 3 dagen niet meer heb gesproken en ze niet op mijn laatste 2 smsjes reageert. Ik voelde het al aankomen, ze wilde me op een zo zacht mogelijke manier afwijzen denk ik. Jammer.. maar ik ga weer verder.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze was ook geinteresseerd maar ik heb het verknald... jammer maar volgende keer beter. Weer wat geleerd ,nu weet ik in elk geval hoe ik het niet moet doen.
Ik kom steeds een stapje verder. Weer een stap dichter bij de vrouwelijke code.. die ik uiteindelijk ga kraken.
Goed zo.
pi_107336224
Zijn er nog vrouwen die een drankje willen doen vanavond? Niet als date maar gewoon om te oefenen })
Rustig aan.
pi_107336226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik hoop het oprecht voor je :Y
Maar ik blijf het vreemd vinden om over vrouwen te praten alsof het een game is, via dit en dit knopje kom je een level verder. Het is allemaal gevoelsmatig. Althans, tenzij het een oppervlakkige chick is want die gaan voor het uiterlijk en de grootste (spier)ballen.

Maar het zou misschien wel een idee zijn als je wat meer op anderen reageert, en niet alleen in het topic komt om je successen en je klaagzang te delen
Maar wie weet ben ik de enige die hier zo over denkt, dan bied ik e mijn excuses aan
pi_107336243
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn er nog vrouwen die een drankje willen doen vanavond? Niet als date maar gewoon om te oefenen })
Welke regio? Het is sowieso nog wel een idee om een meet te organiseren. Vanavond kan ik sowieso niet :+
pi_107336250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Welke regio? Het is sowieso nog wel een idee om een meet te organiseren. Vanavond kan ik sowieso niet :+
Schiet niet op dit... Leiden.
Rustig aan.
pi_107336263
quote:
waar?
Als het toevallig de plaats is waar ik woon wil ik best even kijken of ik mezelf in actie kan krijgen haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Schiet niet op dit... Leiden.
oh nee sorry dan moet ik in de trein en zo en dat word hem niet
te lui en te blut :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336285
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Goed zo.
Enige waar ik wel van baal is dat ze niks vriendschappelijkst wilt doen zodat ik weer meer leer. Maar daar heb ik natuurlijk zelf voor gezorgd. Wel cool dat je vrouwen kan controleren maar helaas kan het niet meer ongedaan gemaakt worden.
pi_107336324
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik hoop het oprecht voor je :Y
Maar ik blijf het vreemd vinden om over vrouwen te praten alsof het een game is, via dit en dit knopje kom je een level verder. Het is allemaal gevoelsmatig. Althans, tenzij het een oppervlakkige chick is want die gaan voor het uiterlijk en de grootste (spier)ballen.

Maar het zou misschien wel een idee zijn als je wat meer op anderen reageert, en niet alleen in het topic komt om je successen en je klaagzang te delen
Maar wie weet ben ik de enige die hier zo over denkt, dan bied ik e mijn excuses aan
nee ik denk er precies zo over

sowieso lijkt het me voor veel mensen hier de sleutel
degene van het andere geslacht is gewoon een mens
geen machine waar je bepaalde knopjes bij in moet drukken
en ze zijn ook onzeker, angstig, soms irrationeel, oprecht, aardig etc net zo veel als jij zelf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336381
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en ze zijn ook onzeker, angstig, soms irrationeel, oprecht, aardig etc net zo veel als jij zelf
Wel iets vaker irrationeel... Vrouwen werken op gevoel.
Rustig aan.
pi_107336410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wel iets vaker irrationeel... Vrouwen werken op gevoel.
oke misschien ietsje vaker, maar niet zo vaak als 'de mannen' hier beschrijven :P
dan zouden we nog niet naar de supermarkt kunnen zonder te janken omdat de soep op is en al helemaal geen baan vast kunnen houden of zoiets :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336450
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oke misschien ietsje vaker, maar niet zo vaak als 'de mannen' hier beschrijven :P
dan zouden we nog niet naar de supermarkt kunnen zonder te janken omdat de soep op is en al helemaal geen baan vast kunnen houden of zoiets :P
Ehm..

Mja met werken meer op gevoel bedoel ik niet zozeer emotioneler btw.
Rustig aan.
pi_107336505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zelf vergeet ik in ieder geval nooit dat een vrouw ook maar een mens is. Maar het enorme verschil in ervaring maakt het volgens mij wel lastig. Er is geen vrouw van mijn leeftijd die nog zo weinig ervaring heeft als ik. Door die ervaring weet ze precies wat ze wil en wat ze verwacht bij een ontmoeting/date/enzovoorts. En doordat ik die ervaring mis en me niet de juiste houding weet te geven (al zal voor iedere vrouw anders zijn wat de juiste houding is, dat weet ik ook wel) gaat het dan mis.

En natuurlijk is het zo dat je zou kunnen zeggen dat het verschil in ervaring niet uitmaakt als er de bekende klik is, maar ik denk dat het een stuk moeilijker is om tot die klik te komen als je nog moet uitvogelen wat je eigenlijk wel of niet moet doen. Maar die gedachte kan natuurlijk ook een gevolg zijn van dat gebrek aan ervaring...
pi_107336523
quote:
Ik zou het niet doen. Vrouwen vertellen je nooit de waarheid. Ookal zeggen ze dat je er goed uitziet of dat je goed overkomt of dat je geweldig bent is dat meestal een slecht teken.
pi_107336554
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Vrouwen vertellen je nooit de waarheid. Ookal zeggen ze dat je er goed uitziet of dat je goed overkomt of dat je geweldig bent is dat meestal een slecht teken.
voor de lol gewoon
Rustig aan.
pi_107336568
quote:

[..]

Donder toch op man.
Echt waar, als je maar een béétje bent zoals je hier overkomt is er een héél andere reden waarom vrouwen je niet moeten :%
pi_107336574
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

voor de lol gewoon
Kan je dan niet beter uitgaan en gewoon chicks aanspreken in een bar?
pi_107336583
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kom op zeg
ik snap niet dat jij dit echt denkt... dit getuigd echt niet van wat voor niveau van intelligentie what so ever
en het feit zo ongeveer niemand het met je eens is lijkt ook niks te zeggen?

ik probeer je oprecht te helpen maar als jij dit soort dingen denkt geef ik het gewoon op
je zit zo tjok vol vooroordelen
het is als iemand van de KKK uitleggen dat zwarte mensen ook gewoon mensen van vlees en bloed zijn

(disclamer want je gaat dit vast weer niet goed opvatten: nee je bent niet iemand van de KKK of een racist, lees het gewoon nog maar eens)
Het gaat hier over of je mij oprecht wil helpen dat geloof ik alleen de vergelijking die je nu maakt is juist krom het is het tegenovergestelde van jij nu juist over de KKK zegt.

Als ik oprecht de vraag stel of dit nu op een datingsite of echte leven is, De vraag stel wat is jou mening over Reizigers krijg je juist een hoop vooroordelen over je heen waar de honden geen brood van lusten. En die vraag stel ik altijd en aan iedereen buitenom een forum als deze. Wanneer je aangeeft juist zo te zijn en dat het een groot stuk van je identiteit is krijg ik daar nooit een fatsoenlijk antwoord op terug...

En ik zal het toch moeten laten weten want dat is wat ik ben en dat kan je niet met een pilletje of een gesprekje verhelpen begrijp dat nou eens.
pi_107336594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zelf vergeet ik in ieder geval nooit dat een vrouw ook maar een mens is. Maar het enorme verschil in ervaring maakt het volgens mij wel lastig. Er is geen vrouw van mijn leeftijd die nog zo weinig ervaring heeft als ik. Door die ervaring weet ze precies wat ze wil en wat ze verwacht bij een ontmoeting/date/enzovoorts. En doordat ik die ervaring mis en me niet de juiste houding weet te geven (al zal voor iedere vrouw anders zijn wat de juiste houding is, dat weet ik ook wel) gaat het dan mis.

En natuurlijk is het zo dat je zou kunnen zeggen dat het verschil in ervaring niet uitmaakt als er de bekende klik is, maar ik denk dat het een stuk moeilijker is om tot die klik te komen als je nog moet uitvogelen wat je eigenlijk wel of niet moet doen. Maar die gedachte kan natuurlijk ook een gevolg zijn van dat gebrek aan ervaring...
Ik ken persoonlijk alleen al 2 dames die erg lang maagd zijn gebleven en nooit een date hadden
1tje tot haar 32 of zo en de ander tot haar 28 of zo
(de eerste is nu getrouwd met een baby is nog geen 35 btw)

en genoeg vrouwen met ervaring die nog steeds nerveus worden voor een date en niet precies weten wat ze er van moeten verwachten etc
zelfs ervaring is geen soort heilige graal

en ik denk wel echt dat het niet uit maakt als er een klik is
mijn vriendje was echt geen dater voor dat ie mij tegen kwam... hij had ook nog nooit een serieuze relatie gehad en was er gewoon allemaal niet mee bezig
maar wat maakt dat nou uit als het wel gewoon goed zit?
gewoon niet moeilijk over doen en eerlijk in zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm..

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm..

nee dat snap ik wel :P maar ik wou een punt maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Alleen? Nee.
Rustig aan.
pi_107336641
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet want daar spreken ze dan toch net zo min de waarheid?

dacht trouwens dat jij een goede vriendin had die je hielp
zou ik die ook maar dumpen met haar leugens!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336702
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Tot op een zekere hoogte is het een game bepaalde zaken zijn namelijk voorspelbaar.
pi_107336741
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet want daar spreken ze dan toch net zo min de waarheid?

dacht trouwens dat jij een goede vriendin had die je hielp
zou ik die ook maar dumpen met haar leugens!
Volgens mij zijn ze dan een stuk directer met afwijzen of laten zien dat ze geinteresseerd zijn.

Nee zij is eerlijk en direct, zei inderdaad dat ik er niet uitzag maar vertelde ook wat ik moest veranderen. Daar had ik veel meer aan dan al die chicks die zeiden dat het wel meeviel.
pi_107336750
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ken persoonlijk alleen al 2 dames die erg lang maagd zijn gebleven en nooit een date hadden
1tje tot haar 32 of zo en de ander tot haar 28 of zo
(de eerste is nu getrouwd met een baby is nog geen 35 btw)

en genoeg vrouwen met ervaring die nog steeds nerveus worden voor een date en niet precies weten wat ze er van moeten verwachten etc
zelfs ervaring is geen soort heilige graal

en ik denk wel echt dat het niet uit maakt als er een klik is
mijn vriendje was echt geen dater voor dat ie mij tegen kwam... hij had ook nog nooit een serieuze relatie gehad en was er gewoon allemaal niet mee bezig
maar wat maakt dat nou uit als het wel gewoon goed zit?
gewoon niet moeilijk over doen en eerlijk in zijn
Ja, er is veel aan gelegen wie je tegenkomt, dat is zeker waar. Neem Paiq, bijvoorbeeld. Ik ben daar een tijd lid geweest en heb daar dus die ene date vandaan, maar ik denk inmiddels dat daar nauwelijks vrouwen zitten die net als ik weinig tot geen ervaring hebben. Het bleek dus veel meer een weinig serieuze site te zijn waar vrouwen komen voor een beetje afleiding en om te weten hoe ze nog in de markt liggen, zodat ze die kennis vervolgens meteen in het echte leven toe kunnen passen. Omdat ik dat steeds meer begon te proeven, ben ik er geen lid meer.

Natuurlijk kun je overal iemand tegenkomen met wie die klik er is, maar achteraf had ik het misschien nog beter op een andere datingsite kunnen proberen :P

En als je het dan over eerlijkheid hebt: ik denk van mezelf dat ik nog wel eens het probleem heb dat ik gewoon vanaf het allereerste contact al TE eerlijk ben. Volgens mij is dat ook weer geen goede eigenschap.
pi_107336777
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze dan een stuk directer met afwijzen of laten zien dat ze geinteresseerd zijn.

Nee zij is eerlijk en direct, zei inderdaad dat ik er niet uitzag maar vertelde ook wat ik moest veranderen.
Hij wil toch ook helemaal niet afspreken als een date dus dan maakt het geen zak uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336787
quote:

[..]

Een slecht teken lijkt het me sowieso niet.

Trouwens, als iemand je lelijk noemt en een ander niet betekent dat niet dat de ene persoon eerlijker is alleen omdat het overeenkomt met jouw zelfbeeld. Smaken verschillen en dergelijke.
pi_107336809
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, er is veel aan gelegen wie je tegenkomt, dat is zeker waar. Neem Paiq, bijvoorbeeld. Ik ben daar een tijd lid geweest en heb daar dus die ene date vandaan, maar ik denk inmiddels dat daar nauwelijks vrouwen zitten die net als ik weinig tot geen ervaring hebben. Het bleek dus veel meer een weinig serieuze site te zijn waar vrouwen komen voor een beetje afleiding en om te weten hoe ze nog in de markt liggen, zodat ze die kennis vervolgens meteen in het echte leven toe kunnen passen. Omdat ik dat steeds meer begon te proeven, ben ik er geen lid meer.

Natuurlijk kun je overal iemand tegenkomen met wie die klik er is, maar achteraf had ik het misschien nog beter op een andere datingsite kunnen proberen :P

En als je het dan over eerlijkheid hebt: ik denk van mezelf dat ik nog wel eens het probleem heb dat ik gewoon vanaf het allereerste contact al TE eerlijk ben. Volgens mij is dat ook weer geen goede eigenschap.
dat is vaak niet al te handig nee
mensen tasten elkaar eerst af en geven zich dan pas bloot
en je kunt mensen afschrikken als je meteen al begint over je ouder die je sloegen (om maar een voorbeeld te geven)

waarom probeer je het niet op een andere dating site dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336827
Ach hij heeft gelijk toch, ik heb een gewone vriend met een laag zelfbeeld en ik zeg oprecht dat ik hem leuk en tof vind maar in werkelijkheid vind ik het natuurlijk maar een lelijke kneus :X Sure :')
pi_107336877
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een slecht teken lijkt het me sowieso niet.
Volgens mij verzinnen ze dan als excuus
"ja als ik single zou zijn geweest dan zou ik direct met je hebben gedate" Of "
"je bent echt geweldig maar niet voor mij"
pi_107336910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach hij heeft gelijk toch, ik heb een gewone vriend met een laag zelfbeeld en ik zeg oprecht dat ik hem leuk en tof vind maar in werkelijkheid vind ik het natuurlijk maar een lelijke kneus :X Sure :')
Dat komt inderdaad dichter bij de waarheid denk ik.
pi_107336923
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij verzinnen ze dan als excuus
"ja als ik single zou zijn geweest dan zou ik direct met je hebben gedate" Of "
"je bent echt geweldig maar niet voor mij"
En dat kan natuurlijk niet door je innerlijk komen.
pi_107336938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat komt inderdaad dichter bij de waarheid denk ik.
:')
Gelukkig weet hij wel beter O+
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:59:52 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107336978
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
He zo ging het bij mij ook.
C'est la vie
pi_107336985
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat kan natuurlijk niet door je innerlijk komen.
pi_107336995
Overigens kun je ook iemand leuk en knap vinden zónder dat je een relatie met iemand wilt.
Maar als dat al niet te bevatten is dan snap ik wel waar dat kromme beeld vandaan komt
pi_107337057
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:59 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wat?
pi_107337068
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Tot op een zekere hoogte is het een game bepaalde zaken zijn namelijk voorspelbaar.
Precies. Leren goed te zijn met vrouwen is net als het leren goed te zijn in het spelen van de piano. Iemand met een grote natuurlijke vermogen zal veel profijt hebben van theoretische kennis. Iemand met geen natuurlijke staat, niet zo veel.

Ik ben nog steeds bezig in het leerproces. Ik heb nog geen genoeg praktijkervaring daarom had ik graag G gezien als gewone vriendin maar volgens de theorie is het niet meer mogelijk dat ze me als vriend gaat zien.

G weet niet dat ik niet goed kan versieren of dat vrouwen me nooit moesten en dat is belangrijk dat dat zo blijft anders gaat ze er rekening mee houden.
pi_107337111
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is vaak niet al te handig nee
mensen tasten elkaar eerst af en geven zich dan pas bloot
en je kunt mensen afschrikken als je meteen al begint over je ouder die je sloegen (om maar een voorbeeld te geven)

waarom probeer je het niet op een andere dating site dan?
Ik ben dan altijd zo eerlijk geweest omdat ik wilde dat de dame in kwestie wist wat voor vlees ze met mij in de kuip had. Als ze dan af zou haken, dan was het meteen duidelijk dat we toch niet voor elkaar bestemd waren. En dat bewees zich dus keer op keer weer...een soort van vicieuze cirkel.

En waarom ik het niet op een andere datingsite probeer? Ten eerste kost dat veel meer dan Paiq. Dat valt dan eventueel nog te overwegen, maar je moet natuurlijk ook een beetje leuke profieltekst kunnen schrijven en daar ben ik totaal niet goed in. En ik ben hoe dan ook altijd bang dat ik toch niet door de vleeskeuring kom :P

Bovendien krijg ik meer en meer het idee dat de hele omgeving van een datingsite (voor mij) niet werkt. Het geeft alles meteen een "beladen" sfeer (het blijft immers een datingsite), waardoor ik volgens mij meteen al niet ontspannen overkom.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:03:18 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337114
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens kun je ook iemand leuk en knap vinden zónder dat je een relatie met iemand wilt.
Maar als dat al niet te bevatten is dan snap ik wel waar dat kromme beeld vandaan komt
Dat kan soms wel verwarrend zijn. :')
C'est la vie
pi_107337317
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Wat?
Niets is zo irritant als versieren dan dat mensen gaan roepen wat ben je toch leuk, knap of je prachtige innerlijk. Dat is volgens mijn wel het laatste wat je wil horen. Bovendien als dat allemaal het geval was dan was degene die het zei nu druk bezig met je te versieren.

Bleg, dat is hetzelfde als men tegen jouw zou zeggen L wat ben je toch schattig jij gaat vast een leuke vriend krijgen dan denk je ook :r .
pi_107337328
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet leuk genoeg dan.
pi_107337338
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan soms wel verwarrend zijn. :')
Allicht, maar niet minder waar. Ik vind mijn beste vriendin ook een knappe meid. Bedoel er anders niets mee hoor :P
Maar als je dat onderscheid niet kunt maken, ja dan zijn vrouwen al snel manipulatieve bitches
pi_107337402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet leuk genoeg dan.
In ieder geval niet als je, zoals ik, al in een relatie zit :P
pi_107337407
Ik blijf het gevaarlijk vinden om met een dame van fok af te spreken enkel om te oefenen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:11:55 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337425
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Allicht, maar niet minder waar. Ik vind mijn beste vriendin ook een knappe meid. Bedoel er anders niets mee hoor :P
Maar als je dat onderscheid niet kunt maken, ja dan zijn vrouwen al snel manipulatieve bitches
Nou ja ik weet gewoon niks van meisjes. :')
Dat was het eerder.
C'est la vie
pi_107337435
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik blijf het gevaarlijk vinden om met een dame van fok af te spreken enkel om te oefenen.
Vraag het me dan ook maar niet meer.
pi_107337463
Dat was niet bedoelt om te oefenen.
pi_107337469
quote:
Hoezo dat dan weer?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:13:41 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Niets is zo irritant als versieren dan dat mensen gaan roepen wat ben je toch leuk, knap of je prachtige innerlijk. Dat is volgens mijn wel het laatste wat je wil horen. Bovendien als dat allemaal het geval was dan was degene die het zei nu druk bezig met je te versieren.

Bleg, dat is hetzelfde als men tegen jouw zou zeggen L wat ben je toch schattig jij gaat vast een leuke vriend krijgen dan denk je ook :r .
Hij heeft wel gelijk. :')
C'est la vie
pi_107337519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vraag het me dan ook maar niet meer.
Bij jou is het anders en durf ik risico's te nemen... daar heb ik mijn redenen voor. Ik zie jou meer als een psycholoog :P
pi_107337543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Mwah, Richard vraagt vaak bevestiging. Dat je iemands type niet bent betekent niet dat die ander niet positief over je kan zijn. Dat past wel weer in het straatje van negatief denken.
quote:
L?
Maar nee ik zou dat dan opvatten als compliment.
pi_107337567
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. :')
Nou weet ik heel goed dat niet iedere vrouw die mij leuk of knap noemt iets van mij wil, zo ver heen ben ik ook weer niet, maar als je het hebt over die zinnetjes als "Ach, iedere vrouw wil toch iemand zoals jij", tja, dat gaat na een tijdje wel tegenstaan. Het blijkt immers niet echt uit de praktijk :P
pi_107337573
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies. Leren goed te zijn met vrouwen is net als het leren goed te zijn in het spelen van de piano. Iemand met een grote natuurlijke vermogen zal veel profijt hebben van theoretische kennis. Iemand met geen natuurlijke staat, niet zo veel.

Ik ben nog steeds bezig in het leerproces. Ik heb nog geen genoeg praktijkervaring daarom had ik graag G gezien als gewone vriendin maar volgens de theorie is het niet meer mogelijk dat ze me als vriend gaat zien.

G weet niet dat ik niet goed kan versieren of dat vrouwen me nooit moesten en dat is belangrijk dat dat zo blijft anders gaat ze er rekening mee houden.
oh en dat stug volhouden aan je theorie en je vrouwbeeld hebben je tot nu toe hoeveel relaties opgeleverd?

ik weet niet hoor op elk ander vlak zou je op zoek gaan naar een andere manier als het niet blijkt te werken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:17:32 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:15 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou weet ik heel goed dat niet iedere vrouwen die mij leuk of knap noemt iets van mij wil, zo ver heen ben ik ook weer niet, maar als je het hebt over die zinnetjes als "Ach, iedere vrouw wil toch iemand zoals jij", tja, dat gaat na een tijdje wel tegenstaan. Het blijkt immers niet echt uit de praktijk :P
Vroeger was ik een huilende aandachtshoer dan proberen mensen je te troosten en zeggen ze zulke dingen dus toen riep ik het over mezelf af.

Nu hoef ik het echt nooit, nooit, nooit meer te horen. :')
C'est la vie
pi_107337746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh en dat stug volhouden aan je theorie en je vrouwbeeld hebben je tot nu toe hoeveel relaties opgeleverd?

ik weet niet hoor op elk ander vlak zou je op zoek gaan naar een andere manier als het niet blijkt te werken
DIe theorie ben ik pas gaan bestuderen sinds hooguit een jaartje. Daarvoor dacht ik altijd dat je alleen maar lief en goed moest zijn voor een meisje beetje complimenten geven, behulpzaam zijn... nou dat was dus heel erg fout gedacht.
pi_107337747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ben dan altijd zo eerlijk geweest omdat ik wilde dat de dame in kwestie wist wat voor vlees ze met mij in de kuip had. Als ze dan af zou haken, dan was het meteen duidelijk dat we toch niet voor elkaar bestemd waren. En dat bewees zich dus keer op keer weer...een soort van vicieuze cirkel.

En waarom ik het niet op een andere datingsite probeer? Ten eerste kost dat veel meer dan Paiq. Dat valt dan eventueel nog te overwegen, maar je moet natuurlijk ook een beetje leuke profieltekst kunnen schrijven en daar ben ik totaal niet goed in. En ik ben hoe dan ook altijd bang dat ik toch niet door de vleeskeuring kom :P

Bovendien krijg ik meer en meer het idee dat de hele omgeving van een datingsite (voor mij) niet werkt. Het geeft alles meteen een "beladen" sfeer (het blijft immers een datingsite), waardoor ik volgens mij meteen al niet ontspannen overkom.
vrouwen kunnen er best zelf achter komen wat voor vlees ze in de kuip hebben
ik gok dat jij, vanuit je minder positieve zelfbeeld, het ook te zwart wit brengt misschien
plus: als iemand eerst je positieve kanten leert kennen laten ze die sneller op wegen tegen de negatieve dingen die ze nog tegen komen
zolang je niet ergens 5 kinderen hebt rondlopen zijn er weinig dingen die je meteen hoeft te zeggen hoor :P

vraag hulp met het schrijven van een tekst?
en als je een relatie wil moet je investeren he, soms door een lidmaatschap te kopen maar ook door acties zoals plekken opzoeken waar vrouwen zijn
je kunt dus ook prima zonder dating sites hoor maar dan moet je wel naar buiten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107337776
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]
DIe theorie ben ik pas gaan bestuderen sinds hooguit een jaartje. Daarvoor dacht ik altijd dat je alleen maar lief en goed moest zijn voor een meisje beetje complimenten geven, behulpzaam zijn... nou dat was dus heel erg fout gedacht.
^O^
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:21:20 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337798
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

^O^
Ik zet in op de middenweg.
C'est la vie
pi_107337826
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet leuk genoeg dan.
of je bent al bezet?
misschien niet 100% leuk genoeg nee maar dat maakt die ander toch niet minder leuk?

jij komt nooit een vrouw tegen die je niet ziet zitten voor een relatie maar wel heel leuk vind?
ik heb veel manlijke vreinden
die vind ik allemaal heel erg leuk en lief en aardig en ook bijna allemaal knap
maar dat wil niet zeggen dat er op een ander gebied dan vriendschap aantrekkingskracht is tussen ons
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107337903
quote:
als er iemand is hier die zegt ik wil best eens op stap met een vrouw om gewoon eens vaker met vrouwen te kletsen etc dan zie ik niet waarom dat een slecht idee is?
als je weinig met vrouwen om gaat kunnen het wel eens wezens van een andere planeet worden in je hoofd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107337961
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]

dat lijkt me het meest zinnig inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107338128
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]
Get rich or die tryin', bet is all.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:33:52 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107338193
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Had je beter kunnen zeggen " Get laid or die tryin' "
C'est la vie
pi_107338203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

dat gaat hier toch helemaal niet op :')

dat gaat op als ie zou zeggen moet ik haar mee uit vragen?
niet als het gaat om hoe
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107338363
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]
Had je beter kunnen zeggen " Get laid or die tryin' "
Inderdaad.
pi_107338465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als er iemand is hier die zegt ik wil best eens op stap met een vrouw om gewoon eens vaker met vrouwen te kletsen etc dan zie ik niet waarom dat een slecht idee is?
als je weinig met vrouwen om gaat kunnen het wel eens wezens van een andere planeet worden in je hoofd
Zo was het bij mij. Maar V heeft alle angsten weggehaald. Bovendien was het contact altijd gelijkwaardig.
V heeft ervoor gezorgd dat ik alles durf te zeggen tegen vrouwen. V heeft mijn bloosangst weggehaald. V deed niet moeilijk en wilde gewoon leuke dingen doen.
Het enige probleem was dat ik haar echt heel erg leuk begon te vinden maar dat ik dus in de friendzone was beland.
V is eerlijk ze is blij dat we vriendschappelijk contact hebben en geeft dan ook eerlijk aan dat ze verder niks wilt.
pi_107338487
Friend-zone betekent eigenlijk ook gewoon dat je iemand nooit seksueel geprikkeld hebt en dat iemand je dus ook niet meer op die manier ziet...
Rustig aan.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:43:23 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107338493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo was het bij mij. Maar V heeft alle angsten weggehaald. Bovendien was het contact altijd gelijkwaardig.
V heeft ervoor gezorgd dat ik alles durf te zeggen tegen vrouwen. V heeft mijn bloosangst weggehaald. V deed niet moeilijk en wilde gewoon leuke dingen doen.
Het enige probleem was dat ik haar echt heel erg leuk begon te vinden maar dat ik dus in de friendzone was beland.
Herkenbaar dit, alleen was dat F in plaats van V.
C'est la vie
pi_107338630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Friend-zone betekent eigenlijk ook gewoon dat je iemand nooit seksueel geprikkeld hebt en dat iemand je dus ook niet meer op die manier ziet...
Dat is onzin.
pi_107338644
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is onzin.
Hoe dan?
Rustig aan.
pi_107338725
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vrouwen kunnen er best zelf achter komen wat voor vlees ze in de kuip hebben
ik gok dat jij, vanuit je minder positieve zelfbeeld, het ook te zwart wit brengt misschien
plus: als iemand eerst je positieve kanten leert kennen laten ze die sneller op wegen tegen de negatieve dingen die ze nog tegen komen
zolang je niet ergens 5 kinderen hebt rondlopen zijn er weinig dingen die je meteen hoeft te zeggen hoor :P

vraag hulp met het schrijven van een tekst?
en als je een relatie wil moet je investeren he, soms door een lidmaatschap te kopen maar ook door acties zoals plekken opzoeken waar vrouwen zijn
je kunt dus ook prima zonder dating sites hoor maar dan moet je wel naar buiten
Wat dat dikgedrukte betreft geef ik je groot gelijk. Het vergt echter wel wat oefening om het hele gebeuren van zeggen of niet zeggen in de vingers te krijgen.

Het grappige is dat ik vroeger zo graag schreef dat ik echt hele schoolschriften heb volgeschreven met allerlei zelf verzonnen verhalen. Zo erg dat ik er meerdere malen voor op de vingers ben getikt :P Maar een profieltekst gaat natuurlijk over mezelf, en dat zal zijn wat het lastig maakt.

Ik zal er hoe dan ook goed over nadenken of ik de stap weer wil wagen om op een datingsite te gaan staan. En buitenkomen doe ik natuurlijk wel, maar dat is toch vaak in een heel andere context, als in: niet echt aanleiding gevend tot "versiergerelateerde" acties :P
pi_107338738
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

V is eerlijk ze is blij dat we vriendschappelijk contact hebben en geeft dan ook eerlijk aan dat ze verder niks wilt.
maar iemand anders mag geen V vinden? waarom zou de V van iemand hier niet hier kunnen posten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107338809
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Wat dat dikgedrukte betreft geef ik je groot gelijk. Het vergt echter wel wat oefening om het hele gebeuren van zeggen of niet zeggen in de vingers te krijgen.

Het grappige is dat ik vroeger zo graag schreef dat ik echt hele schoolschriften heb volgeschreven met allerlei zelf verzonnen verhalen. Zo erg dat ik er meerdere malen voor op de vingers ben getikt :P Maar een profieltekst gaat natuurlijk over mezelf, en dat zal zijn wat het lastig maakt.

Ik zal er hoe dan ook goed over nadenken of ik de stap weer wil wagen om op een datingsite te gaan staan. En buitenkomen doe ik natuurlijk wel, maar dat is toch vaak in een heel andere context, als in: niet echt aanleiding gevend tot "versiergerelateerde" acties :P
in alle situaties (oke de sporadische crematie of zo daar gelaten) kun je versieren

waarom zoek je dan niet meer situaties op waar je iemand kunt ontmoeten en flirten en zo?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107338966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

in alle situaties (oke de sporadische crematie of zo daar gelaten) kun je versieren

waarom zoek je dan niet meer situaties op waar je iemand kunt ontmoeten en flirten en zo?
Oh, ik weet dat het eigenlijk in bijna iedere situatie kan. Maar dat is volgens mij ook weer iets dat ik in de vingers moet krijgen. Ik las laatst nog ergens dat in trein er jaarlijks ruim 4000 succesverhalen op flirtgebied zijn. Ik zit dagelijks in de trein, maar van flirten heb ik gewoon geen kaas gegeten :P

Dat zal misschien nog moeten komen.
pi_107339115
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef Capstan het volgende:

[..]

Oh, ik weet dat het eigenlijk in bijna iedere situatie kan. Maar dat is volgens mij ook weer iets dat ik in de vingers moet krijgen. Ik las laatst nog ergens dat in trein er jaarlijks ruim 4000 succesverhalen op flirtgebied zijn. Ik zit dagelijks in de trein, maar van flirten heb ik gewoon geen kaas gegeten :P

Dat zal misschien nog moeten komen.
het is serieus een kwestie van doen :P
niemand is meteen een ster voetballer, zoiets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107339745
Zojuist wat geluld op paiq, speedate . was wel een leuk gesprek... helaas afgewezen :D

Maar het is wel eerlijk zo hé :D

Ik vond dat wijf ook niks kwa uiterlijk dus tja.

We hebben elkaar afgewezen.

Verder nog wat oneliners gestuurd. 9 keer nee, 1 keer ja daar ga ik voor :D

[ Bericht 19% gewijzigd door richard_prf op 28-01-2012 21:33:33 ]
pi_107342650
Ik heb me even als vrouw aangemeld op paiq om te zien wat voor mannen er aanwezig zijn. Nou dan vind ik nog wel meevallen hoe ik eruit zie om eerlijk te zijn.
pi_107342924
Waarom zou je dat doen?
pi_107343482
Gewoon ik was ff benieuwd wat voor concurrentie er tussen zit.
pi_107344151
Wat heb je er aan en bovendien zie jij andere mannen echt als concurrentie?
pi_107344452
Nee niet echt , maar ik verveel me. Zit te wachten of er iemand een onliner accepteerd.

Hoe serieus moet ik een lijst als dit nemen?
http://i40.tinypic.com/2hrfxvc.jpg

Heb ooit een oneliner gestuurd naar een bewonderaar maar die werd afgewezen (wel met een andere foto maar goed)

Ik heb naar 10 bewonderaars een oneliner gestuurd en ik hoop dat er 1 bij zit die accepteert.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 28-01-2012 23:17:46 ]
pi_107346039
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef richard_prf het volgende:

Met die tweede heb ik ooit wel eens gechat was niet zo'n succes.
pi_107346174
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef richard_prf het volgende:
Nee niet echt , maar ik verveel me. Zit te wachten of er iemand een onliner accepteerd.

Heb ooit een oneliner gestuurd naar een bewonderaar maar die werd afgewezen (wel met een andere foto maar goed)

Ik heb naar 10 bewonderaars een oneliner gestuurd en ik hoop dat er 1 bij zit die accepteert.
Nu wordt het een beetje Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-eters materiaal.
pi_107346222
Nou ik snapte dus niet waarom een meid een oneliner niet accepteert terwijl ze bij je bewonderaars staat... maar nu begin ik te denken dat er zoveel lelijke gasten op paiq zitten dat je foto vanzelf een hoog cijfer krijgt. Dus dan begrijp ik het wel waarom die oneliner niet werd geaccepteerd.

Ik heb toch een klein beetje een soort liefdesverdriet aan G overgehouden :/
pi_107346411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Nu wordt het een beetje Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-eters materiaal.
Rustig maar aardbeitje er komen nog zat topics waarin je je advies kunt geven. Hoe gaat het eigenlijk met je eigen versieren want op dat vlak blijft het altijd stil.

@richard: vrouwen zijn rare wezens dus ik zou er niet al te veel waarden aan hechten wanneer een oneliner niet geaccepteerd wordt.
pi_107351356
Ik ga er zelden op in, ik heb genoeg aan chatten met mijn gewone matches.
pi_107355277
Afgewezen worden om uiterlijk, ervan balen en vervolgens hetzelfde doen.. Tsja. :D

Hey Capstan, is je aanmelden voor de valentijnstrein niet een idee?
Het is cliché, maar oefening baart wel kunst :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')