Op zich vind ik het ook niet erg om contant te betalen zonder de zorgverzekering erbij te betrekken. Kan dat bij psychologen gewoon?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sommige instanties en organisaties doen daar belachelijk maar waar heel moeilijk over
Even lijstje erbij van wat een psycholoog nou kost.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef Halcon het volgende:
Dat kan vast wel, maar is zonde als je ¤ 125,00 per maand betaalt voor een zorgverzekering die die kosten vergoedt.
Ik weet niet of dit cynisch is bedoeld, maar als je vaak gaat kan het best wel oplopen qua kosten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Even lijstje erbij van wat een psycholoog nou kost.
Individueel eerstelijnspsychologisch consult (45 min.)¤ 95.-
Individueel kort eerstelijnspsychologisch consult (22 min.)¤ 47,50-
Consult relatietherapie (per persoon)(45 min.)¤ 47,50-
Dubbel consult relatietherapie (p.p.)(60-90 min.)¤ 95.-
Toeslag huisbezoek¤ 47,50-
E-mail consult of Telefonisch consult van ongeveer 15 min.¤ 47,50-
Psychologisch onderzoek incl. mondelinge rapportage¤ 95.-
- Schriftelijke rapportage¤ 95.-
Doodzonde dus.
Niet cynisch als je een zorgverzekering hebt is het gewoon zonde om de kosten zelf te gaan betalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit cynisch is bedoeld, maar als je vaak gaat kan het best wel oplopen qua kosten.
Dit. Eigenlijk kan je ook gewoon thuis laten bezorgen. Je weet dat je ouders je papieren lezen. Dus dan hoef jij er niet meer over te beginnen, maar kunnen je ouders dat doen als ze dat nodig achten. Gewoon lekker jezelf laten 'betrappen'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet cynisch als je een zorgverzekering hebt is het gewoon zonde om de kosten zelf te gaan betalen.
Ik vind dat je bij zo iets wel heel goed na moet denken, voor je het weet stort je jezelf onnodig in de schulden. Extreem veel geld betalen alleen om je ouders voor de gek te houden is wat absurd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Tof dat je nadenkt over een postadres benzin, alleen jammer dst je dat weken geleden niet van mij aannam. Overigens lijkt hulp zoeken mij belangrijker dan de kosten, althans, ik betaal het straks ook zelf
sorry, mits je het kunt missen uiteraard, maar ik dacht dat dat logisch wasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij zo iets wel heel goed na moet denken, voor je het weet stort je jezelf onnodig in de schulden. Extreem veel geld betalen alleen om je ouders voor de gek te houden is wat absurd.
Lijkt me in zijn geval natuurlijk niet. Geen werk, studeert nog, gaat eventueel nog een keer op kamers. Nee, dan kan je dat geld niet missen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sorry, mits je het kunt missen uiteraard, maar ik dacht dat dat logisch was
Ik vind het ook absurd, En vroeg of laat komen zijn ouders er toch achter. Je kunt het wel verzwijgen maar open kaart spelen is en blijft gewoon beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me in zijn geval natuurlijk niet. Geen werk, studeert nog, gaat eventueel nog een keer op kamers. Nee, dan kan je dat geld niet missen.
Of gewoon je ouders er per ongeluk achter te laten komen en als ze er naar vragen deel je gewoon mee wat je doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het ook absurd, En vroeg of laat komen zijn ouders er toch achter. Je kunt het wel verzwijgen maar open kaart spelen is en blijft gewoon beter.
Zo duur is zo'n postbusadres niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij zo iets wel heel goed na moet denken, voor je het weet stort je jezelf onnodig in de schulden. Extreem veel geld betalen alleen om je ouders voor de gek te houden is wat absurd.
Is ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of gewoon je ouders er per ongeluk achter te laten komen en als ze er naar vragen deel je gewoon mee wat je doet.
Het gaat toch nergens meer over dat je een postadres moet hebben om maar zaken te kunne verzwijgen voor je ouders, Waar ze uiteindelijk toch achter gaan komen. Dan wees eerlijk en als je 21 bent word het tijd om een man te worden en daar horen nu eenmaal dit soort zaken bij dat je gewoon zegt dit is wat ik doe en daar moet je maar mee leren leven zo niet, Dan houd het op.quote:
Dat dus. Het toppunt van naïviteit wat mij betreft. Hoog tijd voor een wake-up call, zowel voor Benzin als voor zijn oudersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Het gaat hem er volgens mij vooral om dat hun ouders het feit niet aan kunnen dat hun zoon niet perfect is...
Ze weten al lang dat hun zoon niet perfect is, anders was hij al wel eens met een meisje thuis gekomen, of met vrienden...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Het gaat hem er volgens mij vooral om dat hun ouders het feit niet aan kunnen dat hun zoon niet perfect is...
Maar even voor de duidelijkheid: Benzin wil in principe dus nu wel professionele hulp zoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Het toppunt van naïviteit wat mij betreft. Hoog tijd voor een wake-up call, zowel voor Benzin als voor zijn ouders
Is dat zo vanzelfsprekend dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze weten al lang dat hun zoon niet perfect is, anders was hij al wel eens met een meisje thuis gekomen.
Lijkt me een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar even voor de duidelijkheid: Benzin wil in principe dus nu wel professionele hulp zoeken?
sinds wanneet staat perfectie gelijk aan het hebben van een vriendin?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze weten al lang dat hun zoon niet perfect is, anders was hij al wel eens met een meisje thuis gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |