abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107316234
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Dan nog kan die interesse misschien weer aangewakkerd worden als hij haar uitnodigt. Proberen kan altijd.
Hm, vrouwen zijn niet echt vergevingsgezind in dat opzicht in mijn optiek.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 00:05:52 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107316301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat was ze anders wel met 'r reacties. Maarja, dat is inmiddels ook alweer een week geleden. Dan zou ik inmiddels inderdaad ook wel denken, "laat maar waaien".
pi_107316495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef twi het volgende:

[..]
Dat was ze anders wel met 'r reacties.
Was dat wel zo?
pi_107316746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

In eerste instantie was ze dat wel, hij had toen beter meteen een nieuwe afsrpaak kunnen maken.
pi_107316772
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Was dat wel zo?
Tja, of ze zei het maar meende het niet. Kan ook nog.
pi_107316930
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan nog kan die interesse misschien weer aangewakkerd worden als hij haar uitnodigt. Proberen kan altijd.
Inderdaad. Keer vragen kan geen kwaad. Dan weet je ook hoe het er mee staat. Wil ze, dan is het prima. Zegt ze nee of reageert ze niet, dan weet je ook genoeg en kun je dit hoofdstuk afsluiten.
pi_107317151
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Tja, of ze zei het maar meende het niet. Kan ook nog.
Tjah, ze kan gedacht hebben hoe breng ik het zo zacht mogelijk. Je hoeft iemand natuurlijk niet gelijk onaardig vinden omdat het niet ging zoals vooraf gedroomd. Begrijp nog steeds niet helemaal waarom hij er dronken naar toe is geweest maar goed ik snap sowieso niet dat mensen drinken.
pi_107317452
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:29 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Tjah, ze kan gedacht hebben hoe breng ik het zo zacht mogelijk. Je hoeft iemand natuurlijk niet gelijk onaardig vinden omdat het niet ging zoals vooraf gedroomd. Begrijp nog steeds niet helemaal waarom hij er dronken naar toe is geweest maar goed ik snap sowieso niet dat mensen drinken.
Ooit zelf gedronken?
pi_107317741
Telt shandy :P ... nooit de behoefte aan gehad.
pi_107318015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Telt shandy :P ... nooit de behoefte aan gehad.
Vandaar dan. Het is niet dat je moet drinken, maar als je het nooit hebt gedaan is het niet zo gek dat je niet begrijpt waarom anderen drinken. Sommige drankjes smaken gewoon lekker, maar met name de effecten bij kleine hoeveelheden kunnen prettig zijn. Was losser, wat vrolijker.

Maar je bent dus niet van het uitproberen.
pi_107318018
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn eenzame mensen. Die zouden dus wel graag een sociaal leven willen hebben.
Gezien de aantallen is een bevredigend sociaal leven niet zo vanzelfsprekend. Bij ouders gaan niet onmiddelijk de alarmbellen af als er geen vrienden en vriendinnen over de vloer komen.
The view from nowhere.
pi_107318055
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gezien de aantallen is een bevredigend sociaal leven niet zo vanzelfsprekend. Bij ouders gaan niet onmiddelijk de alarmbellen af als er geen vrienden en vriendinnen over de vloer komen.
Desondanks is het wel de standaard en ook waar de meeste mensen wel behoefte naar hebben. Vandaar dat ik het anders zie, zeker op jonge leeftijd.
pi_107318073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vandaar dan. Het is niet dat je moet drinken, maar als je het nooit hebt gedaan is het niet zo gek dat je niet begrijpt waarom anderen drinken. Sommige drankjes smaken gewoon lekker, maar met name de effecten bij kleine hoeveelheden kunnen prettig zijn. Was losser, wat vrolijker.

Maar je bent dus niet van het uitproberen.
Straw heeft inmiddels de smaak te pakken.
The view from nowhere.
pi_107318186
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Desondanks is het wel de standaard en ook waar de meeste mensen wel behoefte naar hebben. Vandaar dat ik het anders zie, zeker op jonge leeftijd.
Dat is ook zo. Daar hopen ouders wel op natuurlijk.
The view from nowhere.
pi_107318209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Daar hopen ouders wel op natuurlijk.
Ja precies. Vanzelfsprekend is misschien een verkeerd gekozen term van me. Voor lang niet iedereen is het vanzelfsprekend, maar het is wel een streven van de meeste mensen om een sociaal leven te hebben.
pi_107318232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja precies. Vanzelfsprekend is misschien een verkeerd gekozen term van me. Voor lang niet iedereen is het vanzelfsprekend, maar het is wel een streven van de meeste mensen om een sociaal leven te hebben.
Ben jij al tevreden over je eigen situatie in dit opzicht?
The view from nowhere.
pi_107318276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ben jij al tevreden over je eigen situatie in dit opzicht?
Kan beter, ik heb wel vrienden maar niet echt hechte waar ik alles mee deel.
pi_107318279
Ik stuur G morgen een smsje... als ze niet binnen 2 dagen reageert weet ik genoeg... jammer dan. Toch een ervaring rijker... zeker weten dat ik hier van leer uiteraard.

Over 5 weken heb ik een kaakoperatie om de boel wat rechter te zetten zodat ik weer wat zelfvertrouwen erbij krijg.
Dit wilde ik altijd al laten doen maar ik moest eerst mijn ernstige lichamelijke problemen fixen.
Namelijk een ernstige oogziekte.
Zie hier mijn oogoperatie in Oxford, UK. 10 december.

Leuk filmpje zo op vrijdag nacht.

Weltrusten ;)
pi_107318451
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan beter, ik heb wel vrienden maar niet echt hechte waar ik alles mee deel.
Als je jezelf ervan bewust bent, en je kiest ervoor om in contacten te investeren, dan groeit zoiets.

Probeer je ook bewust meer contact te maken, door de weeks waar je zoal komt?
The view from nowhere.
pi_107318598
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als je jezelf ervan bewust bent, en je kiest ervoor om in contacten te investeren, dan groeit zoiets.

Probeer je ook bewust meer contact te maken, door de weeks waar je zoal komt?
Nee, ik vermijd het vaak. Ik ben niet zo goed met onbekende mensen.
pi_107318657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik vermijd het vaak. Ik ben niet zo goed met onbekende mensen.
Haha, schijtluis. Jij kunt het wel hoor. Wat zou een goede gedachte zijn om paraat te hebben als je weer in zo'n situatie bent? Een gedachte die al je twijfel weerspreekt.
The view from nowhere.
pi_107318835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Haha, schijtluis. Jij kunt het wel hoor. Wat zou een goede gedachte zijn om paraat te hebben als je weer in zo'n situatie bent? Een gedachte die al je twijfel weerspreekt.
Uit je comfortzone komen is de sleutel tot succes/geluk, zoiets. Oefening baart kunst, hoe vaker je iets doet hoe makkelijker het wordt. Dus ik probeer dat soort dingen wel, maar soms is de vermijdingsdrang sterker. Het is ook weer niet dat ik mezelf een complete kluns vind bij onbekenden hoor, maar ik vind het gewoon ongemakkelijk. :P
pi_107318960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uit je comfortzone komen is de sleutel tot succes/geluk, zoiets. Oefening baart kunst, hoe vaker je iets doet hoe makkelijker het wordt. Dus ik probeer dat soort dingen wel, maar soms is de vermijdingsdrang sterker. Het is ook weer niet dat ik mezelf een complete kluns vind bij onbekenden hoor, maar ik vind het gewoon ongemakkelijk.
Dat slijt met de jaren. Op de middelbare was ik verlegen, later niet meer. Het lost zich vaak wel op, als je maar gewoon bezig bent met studie of werk.

Of iets ondersteunends zoals, ik ben je gelijke en ik hoef niets te bewijzen. Of wat brutaler.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 28-01-2012 12:48:15 ]
The view from nowhere.
pi_107319179
Echt als er niet iets veranderd binnen 3 weken dan gaan we eens drastische maatregelen treffen. Dit gaat zo niet meer werken. Moet de hele tijd maar mee lullen in gesprekken terwijl ik me er totaal niet iets bij kan voelen.

Begint echt vervelend te worden :N
pi_107319445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Echt als er niet iets veranderd binnen 3 weken dan gaan we eens drastische maatregelen treffen. Dit gaat zo niet meer werken. Moet de hele tijd maar mee lullen in gesprekken terwijl ik me er totaal niet iets bij kan voelen.

Begint echt vervelend te worden :N
Welke gesprekken?
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')