Ik bedoel eigenlijk meer van heb je een eigen huis, woon je bij iemand? Ik had mijn vraag beter anders kunnen stellen zie ik.quote:
Ja ik heb een kleine studioquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer van heb je een eigen huis, woon je bij iemand? Ik had mijn vraag beter anders kunnen stellen zie ik.
quote:[b]Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef HappyGirl91 het volgende:[/
Krijg je overigens psychologische hulp? Daar is het namelijk nooit te laat voor. Ik loop nu ook bij een psycholoog voor iets waar ik eigenlijk 10 jaar geleden al hulp voor had moeten hebben, maar het gaat prima!
Misschien een beetje een onbeleefde vraag, maar ik vroeg 't me af: hoe zit het met eventueel drugs- en/of alcoholgebruik?
Als ik je verhaal zo lees zou ik het me namelijk heel goed
kunnen voorstellen dat je weleens aan de realiteit zou willen
ontsnappen, namelijk, en daarom vraag ik me dit af.
Ja ik blow wel, maar ik probeer al heel lang te stoppen maar dat lukt me niet. Ik rook er alleen nog 1 voor het slapen, maar als ik niet lekker in me vel zit veel meer. Drinken doe ik niet. En ik heb ook geen therapie.
Ja ik heb 1 vriend die ik heel soms zie,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef wendytje het volgende:
Heftig verhaal. Hoe is je leven nu? werken/suderen? Heb je een goede vriend/vriendengroep?
Wat je moet doen, tsjah met iemand erover praten? Leren het te accepteren, hoe moeilijk dat ook is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 vriend die ik heel soms zie,
Ik heb ook een leuke baan als torenkraanmachinist. en het heeft me eigenlijk nooit dwarsgezeten wat er is gebeurd, dat is nieuw en weet niet goed wat ik moet doen.
Juist niet, ik heb niets te vertellen in dit opzicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef lipper het volgende:
Het moet ook altijd over jou gaan hè maanvis
Omdat ik al een jaar of 3 dakloos ben geweest. Als ik ontslagen word kan ik niks meer en sta ik weer op straat. Ik hoef me geen zorgen te maken, het spookt gewoon door me hoofdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Waarom ben je bang dat je weer dakloos gaat worden? Ben je werkloos?
Dat die angs nooit helemaal weg zal gaan, snap ik. Is het dan niet de moeite waard om dan ervoor te zorgen dat je ''employable'' (quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:49 schreef lipper het volgende:
[..]
Omdat ik al een jaar of 3 dakloos ben geweest. Als ik ontslagen word kan ik niks meer en sta ik weer op straat. Ik hoef me geen zorgen te maken, het spookt gewoon door me hoofd
Okay, ik zou als ik jou was zeker psychologische hulp zoeken. Je kan het volgens mij echt gebruiken, ondanks het feit dat je je al erg sterk hebt gehouden zonder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |