Had je beter kunnen zeggen " Get laid or die tryin' "quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Get rich or die tryin', bet is all.
dat gaat hier toch helemaal niet opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Get rich or die tryin', bet is all.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Had je beter kunnen zeggen " Get laid or die tryin' "
Zo was het bij mij. Maar V heeft alle angsten weggehaald. Bovendien was het contact altijd gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als er iemand is hier die zegt ik wil best eens op stap met een vrouw om gewoon eens vaker met vrouwen te kletsen etc dan zie ik niet waarom dat een slecht idee is?
als je weinig met vrouwen om gaat kunnen het wel eens wezens van een andere planeet worden in je hoofd
Herkenbaar dit, alleen was dat F in plaats van V.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo was het bij mij. Maar V heeft alle angsten weggehaald. Bovendien was het contact altijd gelijkwaardig.
V heeft ervoor gezorgd dat ik alles durf te zeggen tegen vrouwen. V heeft mijn bloosangst weggehaald. V deed niet moeilijk en wilde gewoon leuke dingen doen.
Het enige probleem was dat ik haar echt heel erg leuk begon te vinden maar dat ik dus in de friendzone was beland.
Dat is onzin.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Friend-zone betekent eigenlijk ook gewoon dat je iemand nooit seksueel geprikkeld hebt en dat iemand je dus ook niet meer op die manier ziet...
Wat dat dikgedrukte betreft geef ik je groot gelijk. Het vergt echter wel wat oefening om het hele gebeuren van zeggen of niet zeggen in de vingers te krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen kunnen er best zelf achter komen wat voor vlees ze in de kuip hebben
ik gok dat jij, vanuit je minder positieve zelfbeeld, het ook te zwart wit brengt misschien
plus: als iemand eerst je positieve kanten leert kennen laten ze die sneller op wegen tegen de negatieve dingen die ze nog tegen komen
zolang je niet ergens 5 kinderen hebt rondlopen zijn er weinig dingen die je meteen hoeft te zeggen hoor
vraag hulp met het schrijven van een tekst?
en als je een relatie wil moet je investeren he, soms door een lidmaatschap te kopen maar ook door acties zoals plekken opzoeken waar vrouwen zijn
je kunt dus ook prima zonder dating sites hoor maar dan moet je wel naar buiten
maar iemand anders mag geen V vinden? waarom zou de V van iemand hier niet hier kunnen posten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo was het bij mij. Maar V heeft alle angsten weggehaald. Bovendien was het contact altijd gelijkwaardig.
V heeft ervoor gezorgd dat ik alles durf te zeggen tegen vrouwen. V heeft mijn bloosangst weggehaald. V deed niet moeilijk en wilde gewoon leuke dingen doen.
Het enige probleem was dat ik haar echt heel erg leuk begon te vinden maar dat ik dus in de friendzone was beland.
V is eerlijk ze is blij dat we vriendschappelijk contact hebben en geeft dan ook eerlijk aan dat ze verder niks wilt.
in alle situaties (oke de sporadische crematie of zo daar gelaten) kun je versierenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat dat dikgedrukte betreft geef ik je groot gelijk. Het vergt echter wel wat oefening om het hele gebeuren van zeggen of niet zeggen in de vingers te krijgen.
Het grappige is dat ik vroeger zo graag schreef dat ik echt hele schoolschriften heb volgeschreven met allerlei zelf verzonnen verhalen. Zo erg dat ik er meerdere malen voor op de vingers ben getiktMaar een profieltekst gaat natuurlijk over mezelf, en dat zal zijn wat het lastig maakt.
Ik zal er hoe dan ook goed over nadenken of ik de stap weer wil wagen om op een datingsite te gaan staan. En buitenkomen doe ik natuurlijk wel, maar dat is toch vaak in een heel andere context, als in: niet echt aanleiding gevend tot "versiergerelateerde" acties
Oh, ik weet dat het eigenlijk in bijna iedere situatie kan. Maar dat is volgens mij ook weer iets dat ik in de vingers moet krijgen. Ik las laatst nog ergens dat in trein er jaarlijks ruim 4000 succesverhalen op flirtgebied zijn. Ik zit dagelijks in de trein, maar van flirten heb ik gewoon geen kaas gegetenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in alle situaties (oke de sporadische crematie of zo daar gelaten) kun je versieren
waarom zoek je dan niet meer situaties op waar je iemand kunt ontmoeten en flirten en zo?
het is serieus een kwestie van doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat het eigenlijk in bijna iedere situatie kan. Maar dat is volgens mij ook weer iets dat ik in de vingers moet krijgen. Ik las laatst nog ergens dat in trein er jaarlijks ruim 4000 succesverhalen op flirtgebied zijn. Ik zit dagelijks in de trein, maar van flirten heb ik gewoon geen kaas gegeten
Dat zal misschien nog moeten komen.
Met die tweede heb ik ooit wel eens gechat was niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef richard_prf het volgende:
Hoe serieus moet ik een lijst als dit nemen?
http://i40.tinypic.com/2hrfxvc.jpg
Nu wordt het een beetje Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-eters materiaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef richard_prf het volgende:
Nee niet echt , maar ik verveel me. Zit te wachten of er iemand een onliner accepteerd.
Hoe serieus moet ik een lijst als dit nemen?
http://i40.tinypic.com/2hrfxvc.jpg
Heb ooit een oneliner gestuurd naar een bewonderaar maar die werd afgewezen (wel met een andere foto maar goed)
Ik heb naar 10 bewonderaars een oneliner gestuurd en ik hoop dat er 1 bij zit die accepteert.
Rustig maar aardbeitje er komen nog zat topics waarin je je advies kunt geven. Hoe gaat het eigenlijk met je eigen versieren want op dat vlak blijft het altijd stil.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-eters materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |