abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107337068
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Tot op een zekere hoogte is het een game bepaalde zaken zijn namelijk voorspelbaar.
Precies. Leren goed te zijn met vrouwen is net als het leren goed te zijn in het spelen van de piano. Iemand met een grote natuurlijke vermogen zal veel profijt hebben van theoretische kennis. Iemand met geen natuurlijke staat, niet zo veel.

Ik ben nog steeds bezig in het leerproces. Ik heb nog geen genoeg praktijkervaring daarom had ik graag G gezien als gewone vriendin maar volgens de theorie is het niet meer mogelijk dat ze me als vriend gaat zien.

G weet niet dat ik niet goed kan versieren of dat vrouwen me nooit moesten en dat is belangrijk dat dat zo blijft anders gaat ze er rekening mee houden.
pi_107337111
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is vaak niet al te handig nee
mensen tasten elkaar eerst af en geven zich dan pas bloot
en je kunt mensen afschrikken als je meteen al begint over je ouder die je sloegen (om maar een voorbeeld te geven)

waarom probeer je het niet op een andere dating site dan?
Ik ben dan altijd zo eerlijk geweest omdat ik wilde dat de dame in kwestie wist wat voor vlees ze met mij in de kuip had. Als ze dan af zou haken, dan was het meteen duidelijk dat we toch niet voor elkaar bestemd waren. En dat bewees zich dus keer op keer weer...een soort van vicieuze cirkel.

En waarom ik het niet op een andere datingsite probeer? Ten eerste kost dat veel meer dan Paiq. Dat valt dan eventueel nog te overwegen, maar je moet natuurlijk ook een beetje leuke profieltekst kunnen schrijven en daar ben ik totaal niet goed in. En ik ben hoe dan ook altijd bang dat ik toch niet door de vleeskeuring kom :P

Bovendien krijg ik meer en meer het idee dat de hele omgeving van een datingsite (voor mij) niet werkt. Het geeft alles meteen een "beladen" sfeer (het blijft immers een datingsite), waardoor ik volgens mij meteen al niet ontspannen overkom.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:03:18 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337114
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens kun je ook iemand leuk en knap vinden zónder dat je een relatie met iemand wilt.
Maar als dat al niet te bevatten is dan snap ik wel waar dat kromme beeld vandaan komt
Dat kan soms wel verwarrend zijn. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107337317
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Wat?
Niets is zo irritant als versieren dan dat mensen gaan roepen wat ben je toch leuk, knap of je prachtige innerlijk. Dat is volgens mijn wel het laatste wat je wil horen. Bovendien als dat allemaal het geval was dan was degene die het zei nu druk bezig met je te versieren.

Bleg, dat is hetzelfde als men tegen jouw zou zeggen L wat ben je toch schattig jij gaat vast een leuke vriend krijgen dan denk je ook :r .
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107337328
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens kun je ook iemand leuk en knap vinden zónder dat je een relatie met iemand wilt.
Maar als dat al niet te bevatten is dan snap ik wel waar dat kromme beeld vandaan komt
Niet leuk genoeg dan.
pi_107337338
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan soms wel verwarrend zijn. :')
Allicht, maar niet minder waar. Ik vind mijn beste vriendin ook een knappe meid. Bedoel er anders niets mee hoor :P
Maar als je dat onderscheid niet kunt maken, ja dan zijn vrouwen al snel manipulatieve bitches
pi_107337402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet leuk genoeg dan.
In ieder geval niet als je, zoals ik, al in een relatie zit :P
pi_107337407
Ik blijf het gevaarlijk vinden om met een dame van fok af te spreken enkel om te oefenen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:11:55 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337425
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Allicht, maar niet minder waar. Ik vind mijn beste vriendin ook een knappe meid. Bedoel er anders niets mee hoor :P
Maar als je dat onderscheid niet kunt maken, ja dan zijn vrouwen al snel manipulatieve bitches
Nou ja ik weet gewoon niks van meisjes. :')
Dat was het eerder.
C'est la vie
pi_107337435
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik blijf het gevaarlijk vinden om met een dame van fok af te spreken enkel om te oefenen.
Vraag het me dan ook maar niet meer.
pi_107337463
Dat was niet bedoelt om te oefenen.
pi_107337469
quote:
Hoezo dat dan weer?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:13:41 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Niets is zo irritant als versieren dan dat mensen gaan roepen wat ben je toch leuk, knap of je prachtige innerlijk. Dat is volgens mijn wel het laatste wat je wil horen. Bovendien als dat allemaal het geval was dan was degene die het zei nu druk bezig met je te versieren.

Bleg, dat is hetzelfde als men tegen jouw zou zeggen L wat ben je toch schattig jij gaat vast een leuke vriend krijgen dan denk je ook :r .
Hij heeft wel gelijk. :')
C'est la vie
pi_107337519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vraag het me dan ook maar niet meer.
Bij jou is het anders en durf ik risico's te nemen... daar heb ik mijn redenen voor. Ik zie jou meer als een psycholoog :P
pi_107337543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Mwah, Richard vraagt vaak bevestiging. Dat je iemands type niet bent betekent niet dat die ander niet positief over je kan zijn. Dat past wel weer in het straatje van negatief denken.
quote:
L?
Maar nee ik zou dat dan opvatten als compliment.
pi_107337567
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. :')
Nou weet ik heel goed dat niet iedere vrouw die mij leuk of knap noemt iets van mij wil, zo ver heen ben ik ook weer niet, maar als je het hebt over die zinnetjes als "Ach, iedere vrouw wil toch iemand zoals jij", tja, dat gaat na een tijdje wel tegenstaan. Het blijkt immers niet echt uit de praktijk :P
pi_107337573
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies. Leren goed te zijn met vrouwen is net als het leren goed te zijn in het spelen van de piano. Iemand met een grote natuurlijke vermogen zal veel profijt hebben van theoretische kennis. Iemand met geen natuurlijke staat, niet zo veel.

Ik ben nog steeds bezig in het leerproces. Ik heb nog geen genoeg praktijkervaring daarom had ik graag G gezien als gewone vriendin maar volgens de theorie is het niet meer mogelijk dat ze me als vriend gaat zien.

G weet niet dat ik niet goed kan versieren of dat vrouwen me nooit moesten en dat is belangrijk dat dat zo blijft anders gaat ze er rekening mee houden.
oh en dat stug volhouden aan je theorie en je vrouwbeeld hebben je tot nu toe hoeveel relaties opgeleverd?

ik weet niet hoor op elk ander vlak zou je op zoek gaan naar een andere manier als het niet blijkt te werken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:17:32 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:15 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou weet ik heel goed dat niet iedere vrouwen die mij leuk of knap noemt iets van mij wil, zo ver heen ben ik ook weer niet, maar als je het hebt over die zinnetjes als "Ach, iedere vrouw wil toch iemand zoals jij", tja, dat gaat na een tijdje wel tegenstaan. Het blijkt immers niet echt uit de praktijk :P
Vroeger was ik een huilende aandachtshoer dan proberen mensen je te troosten en zeggen ze zulke dingen dus toen riep ik het over mezelf af.

Nu hoef ik het echt nooit, nooit, nooit meer te horen. :')
C'est la vie
pi_107337746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh en dat stug volhouden aan je theorie en je vrouwbeeld hebben je tot nu toe hoeveel relaties opgeleverd?

ik weet niet hoor op elk ander vlak zou je op zoek gaan naar een andere manier als het niet blijkt te werken
DIe theorie ben ik pas gaan bestuderen sinds hooguit een jaartje. Daarvoor dacht ik altijd dat je alleen maar lief en goed moest zijn voor een meisje beetje complimenten geven, behulpzaam zijn... nou dat was dus heel erg fout gedacht.
pi_107337747
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:03 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ben dan altijd zo eerlijk geweest omdat ik wilde dat de dame in kwestie wist wat voor vlees ze met mij in de kuip had. Als ze dan af zou haken, dan was het meteen duidelijk dat we toch niet voor elkaar bestemd waren. En dat bewees zich dus keer op keer weer...een soort van vicieuze cirkel.

En waarom ik het niet op een andere datingsite probeer? Ten eerste kost dat veel meer dan Paiq. Dat valt dan eventueel nog te overwegen, maar je moet natuurlijk ook een beetje leuke profieltekst kunnen schrijven en daar ben ik totaal niet goed in. En ik ben hoe dan ook altijd bang dat ik toch niet door de vleeskeuring kom :P

Bovendien krijg ik meer en meer het idee dat de hele omgeving van een datingsite (voor mij) niet werkt. Het geeft alles meteen een "beladen" sfeer (het blijft immers een datingsite), waardoor ik volgens mij meteen al niet ontspannen overkom.
vrouwen kunnen er best zelf achter komen wat voor vlees ze in de kuip hebben
ik gok dat jij, vanuit je minder positieve zelfbeeld, het ook te zwart wit brengt misschien
plus: als iemand eerst je positieve kanten leert kennen laten ze die sneller op wegen tegen de negatieve dingen die ze nog tegen komen
zolang je niet ergens 5 kinderen hebt rondlopen zijn er weinig dingen die je meteen hoeft te zeggen hoor :P

vraag hulp met het schrijven van een tekst?
en als je een relatie wil moet je investeren he, soms door een lidmaatschap te kopen maar ook door acties zoals plekken opzoeken waar vrouwen zijn
je kunt dus ook prima zonder dating sites hoor maar dan moet je wel naar buiten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107337776
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]
DIe theorie ben ik pas gaan bestuderen sinds hooguit een jaartje. Daarvoor dacht ik altijd dat je alleen maar lief en goed moest zijn voor een meisje beetje complimenten geven, behulpzaam zijn... nou dat was dus heel erg fout gedacht.
^O^
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:21:20 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107337798
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

^O^
Ik zet in op de middenweg.
C'est la vie
pi_107337826
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet leuk genoeg dan.
of je bent al bezet?
misschien niet 100% leuk genoeg nee maar dat maakt die ander toch niet minder leuk?

jij komt nooit een vrouw tegen die je niet ziet zitten voor een relatie maar wel heel leuk vind?
ik heb veel manlijke vreinden
die vind ik allemaal heel erg leuk en lief en aardig en ook bijna allemaal knap
maar dat wil niet zeggen dat er op een ander gebied dan vriendschap aantrekkingskracht is tussen ons
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107337903
quote:
als er iemand is hier die zegt ik wil best eens op stap met een vrouw om gewoon eens vaker met vrouwen te kletsen etc dan zie ik niet waarom dat een slecht idee is?
als je weinig met vrouwen om gaat kunnen het wel eens wezens van een andere planeet worden in je hoofd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107337961
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zet in op de middenweg.
dat lijkt me het meest zinnig inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')