In het geval van mij en mijn vriend kwam het initiatief van mij (ik negeer iemand niet ineens op msn bijv.) Ik heb wel in eerste instantie gezegd dat ik geen film wilde kijken en alleen zou koken maar ik vond het toch wel gezellig dus ben ik ook een film gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar de gesprekken komen dan.. Toch echt van de man, want de vrouw heeft geen interesse meer door het negatieve slot...
Wat voorn soort gesprekken moeten dat dan zijn? Hoe trigger je een vrouw zodat ze opeens weer interesse heeft? Of laat ik het anders zeggen... Dat ze het leuk vind om met je te praten, want daar moet het mee beginnen....
jij zit zelf in zo'n situatie nu?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel een idee.. Dat is een begin inderdaad... En daarna hopen dat er een beetje leuk gereageerd wordt weer..
Ze moet het voorval vergeten... Weten dat het leuk met je kan zijn...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In het geval van mij en mijn vriend kwam het initiatief van mij (ik negeer iemand niet ineens op msn bijv.) Ik heb wel in eerste instantie gezegd dat ik geen film wilde kijken en alleen zou koken maar ik vond het toch wel gezellig dus ben ik ook een film gaan kijken.
En in andere gevallen, tuurlijk komt het gesprek van de man. Als de man interesse verliest is het toch omgekeerd? (in de meeste gevallen dan)
Maar ik ga er vanuit dat er ergens al een klik moest zijn, anders kwam het niet tot een date. Dus waarom een trigger, het zijn geen kunstjes, gewoon jezelf blijvenMet een leuker initiatief komen ofzo
ja duh maar dat is toch geen druk zetten? zo werkt het toch gewoon in de wereld?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, klopt... Maar dat is de reden waarom het niet spontaan komt.. Je moet er een beetje druk achter zetten om een open gesprek te starten. Dat is niet zo luchtig als jij nu doet lijken.
Ik vind het geen luchtige gesprekjes... Dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja duh maar dat is toch geen druk zetten? zo werkt het toch gewoon in de wereld?
zoals ik al zei, als het een collega was zou je er toch ook over praten?
vast even spannend maar niet meer dan dat vind ik zelf
weken lang in de stress zitten over zoiets is veel meer spanning
ik volg je helemaal niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze moet het voorval vergeten... Weten dat het leuk met je kan zijn...
Dat is niet zo makkelijk hoor, je kan wel jezelf zijn.. Maar dan ben je waarschijnlijk voor dat moment even te persoonlijk omdat ze der interesse ''verloren'' is.
Dat zegt mijn helemaal niets, heb al wel meer gehoord dat men een afspraak wilde. Alleen wanneer het puntje bij paaltje kwam dan bleek dit niet het geval te zijn. Acties spreken luider dan woorden, woorden als ik wil nog wel een afspraak zijn van geen tot weinig waarde. Zie je dan en dan, de actie dat spreekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, het is logisch contact op te nemen als zij heeft aangegeven nog wel een nieuwe afspraak te willen.
Ja maar dat is jammer dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze moet het voorval vergeten... Weten dat het leuk met je kan zijn...
Dat is niet zo makkelijk hoor, je kan wel jezelf zijn.. Maar dan ben je waarschijnlijk voor dat moment even te persoonlijk omdat ze der interesse ''verloren'' is.
het is geen gesprekje van het niveau: vanavond pannekoeken of lasagne?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het geen luchtige gesprekjes... Dat is mijn mening.
Ja snap ik, dat is dan ook het begin.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik volg je helemaal niet eerlijk gezegd
als je wil laten zien dat het leuk is met je, zal ze toch eerst weer open met je moeten praten
dat lukt niet als je niet gewoon benoemt wat er gebeurd is want dan hangt het juist altijd tussen jullie in
Ja, en nu blijkt ook als puntje bij paaltje komt dat er toch geen vervolgafspraak meer in zit. Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zegt mijn helemaal niets, heb al wel meer gehoord dat men een afspraak wilde. Alleen wanneer het puntje bij paaltje kwam dan bleek dit niet het geval te zijn. Acties spreken luider dan woorden, woorden als ik wil nog wel een afspraak zijn van geen tot weinig waarde. Zie je dan en dan, de actie dat spreekt.
dit snap ik echt niet? wat zeg je daar?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja snap ik, dat is dan ook het begin.
Ik vraag me af hoe je het contact opnieuw opbouwt...
Dat gaat niet door gewoon weer overal op reageert alsof er niks gebeurt is. Dat moet je weer opbouwen... Want anders ben je voor dat moment dus te persoonlijk. Omdat ze geen interesse heeft.
Maar dat het in het echt toch écht niet klikt is natuurlijk goed mogelijk. Ik heb dus precies hetzelfde meegemaakt met die ene date die ik in mijn leven gehad heb. Hele leuke internetgesprekken, maar bij de ontmoeting was er geen enkele klik, vonk, of hoe je het ook maar wilt noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat is jammer dan.
In mijn situatie kon ik me niet voorstellen dat ik zulke leuke gesprekken kon hebben via msn, en dat het irl zo tegen viel. Oftewel, ik waagde het toch nog op basis van de oorspronkelijke klik
Omdat er een voorval was, is haar interesse weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit snap ik echt niet? wat zeg je daar?
nee het heeft inderdaad geen zin om te doen alsof er niks gebeurd is, want er is wel wat gebeurd
daarom benoemen en uitpraten en dan gewoon weer verder zoals het was
je hoeft toch niks te veranderen (behalve het stomme ding dat je gedaan hebt) want anders ging ze in eerste instantie niet met je uit
Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel meequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef richard_prf het volgende:
G is gesloten hoofdstuk. Ze heeft niet gereageerd op mijn sms en heb haar al een paar dagen niet meer gesproken op msn. Waarschijnlijk ben ik uit haar lijst verwijderd.
Helaas ik heb mijn best gedaan.
Nouja dat ligt eraan, k zou het zelf wel meer dan een kans geven maar denk echter niet meer dan 3quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat het in het echt toch écht niet klikt is natuurlijk goed mogelijk. Ik heb dus precies hetzelfde meegemaakt met die ene date die ik in mijn leven gehad heb. Hele leuke internetgesprekken, maar bij de ontmoeting was er geen enkele klik, vonk, of hoe je het ook maar wilt noemen.
Ik snap ook niet wat je bedoeld met dat je te persoonlijk bent, en ik denk dat ze dat ook bedoeldquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat er een voorval was, is haar interesse weg.
Dat geef ik aan.
Verdergaan zoals het was gaat dus niet zonder opbouw.. Dat probeer ik te zeggen.
Die 2 dagen zijn al voorbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel mee
een voorval maakt heus niet alles kapot als je er maar over praatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat er een voorval was, is haar interesse weg.
Dat geef ik aan.
Verdergaan zoals het was gaat dus niet zonder opbouw.. Dat probeer ik te zeggen.
preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je bedoeld met dat je te persoonlijk bent, en ik denk dat ze dat ook bedoeld
Heb ik toch zo'n hekel aan, weet niet waarom vrouwen dat doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en nu blijkt ook als puntje bij paaltje komt dat er toch geen vervolgafspraak meer in zit. Klopt.
Volgens mijn leven jij en ru een beetje in een droomwereld als het op dating aankomt of in ieder geval een beetje vervormd beeld van de dating werkelijkheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel mee
Ach, niet alleen vrouwen hoor. En ik weet het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb ik toch zo'n hekel aan, weet niet waarom vrouwen dat doen.
Weet niet volgens mijn zijn mannen toch wat duidelijker, denk niet dat mannen iets voorstellen met intentie er nooit aan te houden. Jij weet wel, vertel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, niet alleen vrouwen hoor. En ik weet het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |