abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107336505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee ik denk er precies zo over

sowieso lijkt het me voor veel mensen hier de sleutel
degene van het andere geslacht is gewoon een mens
geen machine waar je bepaalde knopjes bij in moet drukken
en ze zijn ook onzeker, angstig, soms irrationeel, oprecht, aardig etc net zo veel als jij zelf
Zelf vergeet ik in ieder geval nooit dat een vrouw ook maar een mens is. Maar het enorme verschil in ervaring maakt het volgens mij wel lastig. Er is geen vrouw van mijn leeftijd die nog zo weinig ervaring heeft als ik. Door die ervaring weet ze precies wat ze wil en wat ze verwacht bij een ontmoeting/date/enzovoorts. En doordat ik die ervaring mis en me niet de juiste houding weet te geven (al zal voor iedere vrouw anders zijn wat de juiste houding is, dat weet ik ook wel) gaat het dan mis.

En natuurlijk is het zo dat je zou kunnen zeggen dat het verschil in ervaring niet uitmaakt als er de bekende klik is, maar ik denk dat het een stuk moeilijker is om tot die klik te komen als je nog moet uitvogelen wat je eigenlijk wel of niet moet doen. Maar die gedachte kan natuurlijk ook een gevolg zijn van dat gebrek aan ervaring...
pi_107336523
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn er nog vrouwen die een drankje willen doen vanavond? Niet als date maar gewoon om te oefenen })
Ik zou het niet doen. Vrouwen vertellen je nooit de waarheid. Ookal zeggen ze dat je er goed uitziet of dat je goed overkomt of dat je geweldig bent is dat meestal een slecht teken.
pi_107336554
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Vrouwen vertellen je nooit de waarheid. Ookal zeggen ze dat je er goed uitziet of dat je goed overkomt of dat je geweldig bent is dat meestal een slecht teken.
voor de lol gewoon
Rustig aan.
pi_107336568
quote:

[..]

Donder toch op man.
Echt waar, als je maar een béétje bent zoals je hier overkomt is er een héél andere reden waarom vrouwen je niet moeten :%
pi_107336574
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

voor de lol gewoon
Kan je dan niet beter uitgaan en gewoon chicks aanspreken in een bar?
pi_107336583
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kom op zeg
ik snap niet dat jij dit echt denkt... dit getuigd echt niet van wat voor niveau van intelligentie what so ever
en het feit zo ongeveer niemand het met je eens is lijkt ook niks te zeggen?

ik probeer je oprecht te helpen maar als jij dit soort dingen denkt geef ik het gewoon op
je zit zo tjok vol vooroordelen
het is als iemand van de KKK uitleggen dat zwarte mensen ook gewoon mensen van vlees en bloed zijn

(disclamer want je gaat dit vast weer niet goed opvatten: nee je bent niet iemand van de KKK of een racist, lees het gewoon nog maar eens)
Het gaat hier over of je mij oprecht wil helpen dat geloof ik alleen de vergelijking die je nu maakt is juist krom het is het tegenovergestelde van jij nu juist over de KKK zegt.

Als ik oprecht de vraag stel of dit nu op een datingsite of echte leven is, De vraag stel wat is jou mening over Reizigers krijg je juist een hoop vooroordelen over je heen waar de honden geen brood van lusten. En die vraag stel ik altijd en aan iedereen buitenom een forum als deze. Wanneer je aangeeft juist zo te zijn en dat het een groot stuk van je identiteit is krijg ik daar nooit een fatsoenlijk antwoord op terug...

En ik zal het toch moeten laten weten want dat is wat ik ben en dat kan je niet met een pilletje of een gesprekje verhelpen begrijp dat nou eens.
pi_107336594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zelf vergeet ik in ieder geval nooit dat een vrouw ook maar een mens is. Maar het enorme verschil in ervaring maakt het volgens mij wel lastig. Er is geen vrouw van mijn leeftijd die nog zo weinig ervaring heeft als ik. Door die ervaring weet ze precies wat ze wil en wat ze verwacht bij een ontmoeting/date/enzovoorts. En doordat ik die ervaring mis en me niet de juiste houding weet te geven (al zal voor iedere vrouw anders zijn wat de juiste houding is, dat weet ik ook wel) gaat het dan mis.

En natuurlijk is het zo dat je zou kunnen zeggen dat het verschil in ervaring niet uitmaakt als er de bekende klik is, maar ik denk dat het een stuk moeilijker is om tot die klik te komen als je nog moet uitvogelen wat je eigenlijk wel of niet moet doen. Maar die gedachte kan natuurlijk ook een gevolg zijn van dat gebrek aan ervaring...
Ik ken persoonlijk alleen al 2 dames die erg lang maagd zijn gebleven en nooit een date hadden
1tje tot haar 32 of zo en de ander tot haar 28 of zo
(de eerste is nu getrouwd met een baby is nog geen 35 btw)

en genoeg vrouwen met ervaring die nog steeds nerveus worden voor een date en niet precies weten wat ze er van moeten verwachten etc
zelfs ervaring is geen soort heilige graal

en ik denk wel echt dat het niet uit maakt als er een klik is
mijn vriendje was echt geen dater voor dat ie mij tegen kwam... hij had ook nog nooit een serieuze relatie gehad en was er gewoon allemaal niet mee bezig
maar wat maakt dat nou uit als het wel gewoon goed zit?
gewoon niet moeilijk over doen en eerlijk in zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107336610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm..

Mja met werken meer op gevoel bedoel ik niet zozeer emotioneler btw.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm..

Mja met werken meer op gevoel bedoel ik niet zozeer emotioneler btw.
nee dat snap ik wel :P maar ik wou een punt maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Alleen? Nee.
Rustig aan.
pi_107336641
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet want daar spreken ze dan toch net zo min de waarheid?

dacht trouwens dat jij een goede vriendin had die je hielp
zou ik die ook maar dumpen met haar leugens!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336702
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Maar ik blijf het vreemd vinden om over vrouwen te praten alsof het een game is, via dit en dit knopje kom je een level verder. Het is allemaal gevoelsmatig. Althans, tenzij het een oppervlakkige chick is want die gaan voor het uiterlijk en de grootste (spier)ballen.
Tot op een zekere hoogte is het een game bepaalde zaken zijn namelijk voorspelbaar.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107336741
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet want daar spreken ze dan toch net zo min de waarheid?

dacht trouwens dat jij een goede vriendin had die je hielp
zou ik die ook maar dumpen met haar leugens!
Volgens mij zijn ze dan een stuk directer met afwijzen of laten zien dat ze geinteresseerd zijn.

Nee zij is eerlijk en direct, zei inderdaad dat ik er niet uitzag maar vertelde ook wat ik moest veranderen. Daar had ik veel meer aan dan al die chicks die zeiden dat het wel meeviel.
pi_107336750
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ken persoonlijk alleen al 2 dames die erg lang maagd zijn gebleven en nooit een date hadden
1tje tot haar 32 of zo en de ander tot haar 28 of zo
(de eerste is nu getrouwd met een baby is nog geen 35 btw)

en genoeg vrouwen met ervaring die nog steeds nerveus worden voor een date en niet precies weten wat ze er van moeten verwachten etc
zelfs ervaring is geen soort heilige graal

en ik denk wel echt dat het niet uit maakt als er een klik is
mijn vriendje was echt geen dater voor dat ie mij tegen kwam... hij had ook nog nooit een serieuze relatie gehad en was er gewoon allemaal niet mee bezig
maar wat maakt dat nou uit als het wel gewoon goed zit?
gewoon niet moeilijk over doen en eerlijk in zijn
Ja, er is veel aan gelegen wie je tegenkomt, dat is zeker waar. Neem Paiq, bijvoorbeeld. Ik ben daar een tijd lid geweest en heb daar dus die ene date vandaan, maar ik denk inmiddels dat daar nauwelijks vrouwen zitten die net als ik weinig tot geen ervaring hebben. Het bleek dus veel meer een weinig serieuze site te zijn waar vrouwen komen voor een beetje afleiding en om te weten hoe ze nog in de markt liggen, zodat ze die kennis vervolgens meteen in het echte leven toe kunnen passen. Omdat ik dat steeds meer begon te proeven, ben ik er geen lid meer.

Natuurlijk kun je overal iemand tegenkomen met wie die klik er is, maar achteraf had ik het misschien nog beter op een andere datingsite kunnen proberen :P

En als je het dan over eerlijkheid hebt: ik denk van mezelf dat ik nog wel eens het probleem heb dat ik gewoon vanaf het allereerste contact al TE eerlijk ben. Volgens mij is dat ook weer geen goede eigenschap.
pi_107336777
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze dan een stuk directer met afwijzen of laten zien dat ze geinteresseerd zijn.

Nee zij is eerlijk en direct, zei inderdaad dat ik er niet uitzag maar vertelde ook wat ik moest veranderen.
Hij wil toch ook helemaal niet afspreken als een date dus dan maakt het geen zak uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336787
quote:

[..]

Een slecht teken lijkt het me sowieso niet.

Trouwens, als iemand je lelijk noemt en een ander niet betekent dat niet dat de ene persoon eerlijker is alleen omdat het overeenkomt met jouw zelfbeeld. Smaken verschillen en dergelijke.
pi_107336809
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, er is veel aan gelegen wie je tegenkomt, dat is zeker waar. Neem Paiq, bijvoorbeeld. Ik ben daar een tijd lid geweest en heb daar dus die ene date vandaan, maar ik denk inmiddels dat daar nauwelijks vrouwen zitten die net als ik weinig tot geen ervaring hebben. Het bleek dus veel meer een weinig serieuze site te zijn waar vrouwen komen voor een beetje afleiding en om te weten hoe ze nog in de markt liggen, zodat ze die kennis vervolgens meteen in het echte leven toe kunnen passen. Omdat ik dat steeds meer begon te proeven, ben ik er geen lid meer.

Natuurlijk kun je overal iemand tegenkomen met wie die klik er is, maar achteraf had ik het misschien nog beter op een andere datingsite kunnen proberen :P

En als je het dan over eerlijkheid hebt: ik denk van mezelf dat ik nog wel eens het probleem heb dat ik gewoon vanaf het allereerste contact al TE eerlijk ben. Volgens mij is dat ook weer geen goede eigenschap.
dat is vaak niet al te handig nee
mensen tasten elkaar eerst af en geven zich dan pas bloot
en je kunt mensen afschrikken als je meteen al begint over je ouder die je sloegen (om maar een voorbeeld te geven)

waarom probeer je het niet op een andere dating site dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107336827
Ach hij heeft gelijk toch, ik heb een gewone vriend met een laag zelfbeeld en ik zeg oprecht dat ik hem leuk en tof vind maar in werkelijkheid vind ik het natuurlijk maar een lelijke kneus :X Sure :')
pi_107336877
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een slecht teken lijkt het me sowieso niet.
Volgens mij verzinnen ze dan als excuus
"ja als ik single zou zijn geweest dan zou ik direct met je hebben gedate" Of "
"je bent echt geweldig maar niet voor mij"
pi_107336910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach hij heeft gelijk toch, ik heb een gewone vriend met een laag zelfbeeld en ik zeg oprecht dat ik hem leuk en tof vind maar in werkelijkheid vind ik het natuurlijk maar een lelijke kneus :X Sure :')
Dat komt inderdaad dichter bij de waarheid denk ik.
pi_107336923
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij verzinnen ze dan als excuus
"ja als ik single zou zijn geweest dan zou ik direct met je hebben gedate" Of "
"je bent echt geweldig maar niet voor mij"
En dat kan natuurlijk niet door je innerlijk komen.
pi_107336938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat komt inderdaad dichter bij de waarheid denk ik.
:')
Gelukkig weet hij wel beter O+
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:59:52 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107336978
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
He zo ging het bij mij ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107336985
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat kan natuurlijk niet door je innerlijk komen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107336995
Overigens kun je ook iemand leuk en knap vinden zónder dat je een relatie met iemand wilt.
Maar als dat al niet te bevatten is dan snap ik wel waar dat kromme beeld vandaan komt
pi_107337057
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:59 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')