abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107334067
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je kunt wel graag een relatie willen maar als je eerst nog te veel 'crap' hebt om doorheen te werken gaat het toch niet gebeuren
kun je er wel op blijven hopen en naar speuren maar je kunt ook je tijd gerichter besteden om met die 'crap' aan de slag te gaan
daten vertroebelt het water alleen maar

ik denk echt dat jij met andere dingen aan het werk moet ipv daten
Wat nu als daten je probleem is gewoon?
Rustig aan.
pi_107334073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dat is het bij hem niet en ik reageerde specifiek op hem
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107334090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Period.
Je hebt een radicale denktrant.
The view from nowhere.
pi_107334102
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat bestaat volgens menigeen in dit topic niet.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107334178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je kunt wel graag een relatie willen maar als je eerst nog te veel 'crap' hebt om doorheen te werken gaat het toch niet gebeuren
kun je er wel op blijven hopen en naar speuren maar je kunt ook je tijd gerichter besteden om met die 'crap' aan de slag te gaan
daten vertroebelt het water alleen maar

ik denk echt dat jij met andere dingen aan het werk moet ipv daten
Niks crap, Beter lezen ik ga gewoon niet met jan en alleman maar eens daten ik zoek de juiste en niet om na 10 keer er achter te komen oh dit werkt niet. Liever nu een hoop tijd besteden om de juiste te vinden dan een hoop losse flodders afschieten.

En noem je nou mijn levenswijze crap? of wat?
pi_107334188
Als ik me op mijn eigen crap moet focussen krijg ik nooit een relatie, je houdt altijd wel crap.
Rustig aan.
pi_107334218
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik me op mijn eigen crap moet focussen krijg ik nooit een relatie, je houdt altijd wel crap.
Juist niemand is perfect, En dat zoek ik ook niet want dan leef je in een utopia...
pi_107334233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Juist niemand is perfect, En dat zoek ik ook net want dan leef je in een utopia...
Mensen die geen crap hebben, hebben vaak een bord voor de kop. :)
Rustig aan.
pi_107334235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Niks crap, Beter lezen ik ga gewoon niet met jan en alleman maar eens daten ik zoek de juiste en niet om na 10 keer er achter te komen oh dit werkt niet. Liever nu een hoop tijd besteden om de juiste te vinden dan een hoop losse flodders afschieten.

En noem je nou mijn levenswijze crap? of wat?
nee ik bedoel het feit dat je zoveel hebt mee gemaakt en daar nog niet over heen bent crap
als in: je issues, problemen of welk woord dan ook

je vind pas de juiste denk ik als je zelf alles wat meer op de rails hebt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee ik bedoel het feit dat je zoveel hebt mee gemaakt en daar nog niet over heen bent crap

Als je stabiel bent is het makkelijker dingen op te bouwen.
Rustig aan.
pi_107334327
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Lekker belangrijk, hij heeft het ten minste geprobeerd.
Mijn stelling is toch wel dat een vrouw uitstekend weet wat ze doet, als je denkt dat ze afstandelijk wordt dan is dat ook zo. Vaak wordt je vervangen door iemand anders waarin ze is geïnteresseerd.

En om dit wetende contact te zoeken bereik je precies het tegenovergestelde in plaats van dichterbij te komen wordt het gat alsmaalnog verder vergroot. Eigenlijk is het beste om zelf ook afstandelijk te worden, laat haar maar afvragen wat er aan de hand is. Je laat wel ruimte voor een ander maar goed je kon haar toch al niet dwingen en blijkbaar was de keuze dan blijkbaar die andere man.
pi_107334362
Minder stabiel is het wel mogelijk een relatie op te bouwen, je haalt er zelfs een stuk stabiliteit vandaan, maar het lijkt mij godsgruwelijk zwaar voor de stabiele(re) partner..
pi_107334372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mensen die geen crap hebben, hebben vaak een bord voor de kop. :)
Klopt wel... Al is dat geen aanval jegens Rhubarbje dat we het even duidelijk houden.

quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1770531[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 28 januari 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Juist maar zoals ik al aangaf neem ik dingen vanuit het verleden mee net als iedereen, En ik geloof dat er ergens iemand rondloopt op deze aarde die zo is als mij alleen zal zo iemand zich niet snel in het openbaar vertonen helaas.

En crap houd je altijd en je kunt niet op de ene dag alles even van je los gooien alsof er niets is gebeurt.
pi_107334413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Minder stabiel is het wel mogelijk een relatie op te bouwen, je haalt er zelfs een stuk stabiliteit vandaan, maar het lijkt mij godsgruwelijk zwaar voor de stabiele(re) partner..
Maar jij merkt dan ook wel veel op volgens mij....
De meeste mensen zijn niet zo sensitief.
Rustig aan.
pi_107334421
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Klopt wel... Al is dat geen aanval jegens Rhubarbje dat we het even duidelijk houden.

[..]

Juist maar zoals ik al aangaf neem ik dingen vanuit het verleden mee net als iedereen, En ik geloof dat er ergens iemand rondloopt op deze aarde die zo is als mij alleen zal zo iemand zich niet snel in het openbaar vertonen helaas.

En crap houd je altijd en je kunt niet op de ene dag alles even van je los gooien alsof er niets is gebeurt.
Dat zeg ik ook niet
er is echter wel een verschil tussen: ik heb dingen mee gemaakt in het verleden en dat is rot maar ik heb het geaccepteerd en kan nu redelijk 'schoon' verder met de toekomst
en een verleden dat op elke manier elke dat nog invloed uit oefent op het heden en je daarin 'belemmert'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Mijn stelling is toch wel dat een vrouw uitstekend weet wat ze doet, als je denkt dat ze afstandelijk wordt dan is dat ook zo. Vaak wordt je vervangen door iemand anders waarin ze is geïnteresseerd.

En om dit wetende contact te zoeken bereik je precies het tegenovergestelde in plaats van dichterbij te komen wordt het gat alsmaalnog verder vergroot. Eigenlijk is het beste om zelf ook afstandelijk te worden, laat haar maar afvragen wat er aan de hand is. Je laat wel ruimte voor een ander maar goed je kon haar toch al niet dwingen en blijkbaar was de keuze dan blijkbaar die andere man.
Als een vrouw afstandelijk doet moet je eigenlijk per direct stoppen met contact... Als je haar wilt tenminste... Rare logica wel... Minder contact zoeken om iemand te ''veroveren'' En dat bedoelen de meeste mannen dus ook met ''klootzak zijn;''
Rustig aan.
pi_107334455
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als een vrouw afstandelijk doet moet je eigenlijk per direct stoppen met contact... Als je haar wilt tenminste...
Of je gebruikt je mond en zegt: goh ik merk dit en dit
wat wil je van me?

communicatie ftw
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334469
Ayumu die zijn er wel maar of ze in het juiste pakketje komen? Afstand, uiterlijk, innerlijk.. En dan moet het andersom ook maar juist zijn. Hoe specifieker de zoektocht, hoe lastiger het wordt.. Helaas :{
pi_107334483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat wil je van me?

communicatie ftw
Dat werkt dus contraproductief... Dan ''verzin je allemaal dingen die er niet zijn'' En maak je iemand nog afstandelijker.
Rustig aan.
pi_107334498
Overigens belemmert mijn verleden mij ook wel, in mijn reacties. Gelukkig niet meer in mijn acties. Dan moet ik altijd even pas op de plaats maken, diep adem halen en tegen mijzelf zeggen, de situatie en de persoon zijn heel anders..
pi_107334539
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar jij merkt dan ook wel veel op volgens mij....
De meeste mensen zijn niet zo sensitief.
Nee, maar misschien dat dát juist vermoeiend is. Ik heb de instelling, er zitten 2 kanten aan een verhaal. Dus ik probeer áltijd voordat ik oordeel, in de schoenen van een ander te staan. Dat maakt mij ook goed in mijn werk (sociale dienst) maar na een dag balie draaien ben ik écht gesloopt
pi_107334552
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat werkt dus contraproductief... Dan ''verzin je allemaal dingen die er niet zijn'' En maak je iemand nog afstandelijker.
dat kan 2 dingen betekend in mijn ogen:
1, dat je dingen verzint die er niet zijn (dat komt ook voor ja, vooral bij mensen die alles over analyseren)
2. die vrouw is raar en speelt spelletjes en dan is het ook gewoon door naar de volgende zou ik zeggen

of ze geeft gewoon antwoord en dan kun je efficiënt zonder die domme spelletjes gewoon door
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107334622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat kan 2 dingen betekend in mijn ogen:
1, dat je dingen verzint die er niet zijn (dat komt ook voor ja, vooral bij mensen die alles over analyseren)
2. die vrouw is raar en speelt spelletjes en dan is het ook gewoon door naar de volgende zou ik zeggen

of ze geeft gewoon antwoord en dan kun je efficiënt zonder die domme spelletjes gewoon door
Mij wordt dan het verwijt gegeven dat ik alles overanalyseer, maar ik merk echt wel dat iemand minder geïnteresseerd doet.... Echt, gewoon geen aandacht meer geven als je dat merkt. Werkt hoe dan ook het beste.
Rustig aan.
pi_107334628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
wat wil je van me?

communicatie ftw
Denk je nu echt dat iemand gaat zeggen "ja klopt, doe inderdaad afstandelijker".
pi_107334634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet
er is echter wel een verschil tussen: ik heb dingen mee gemaakt in het verleden en dat is rot maar ik heb het geaccepteerd en kan nu redelijk 'schoon' verder met de toekomst
en een verleden dat op elke manier elke dat nog invloed uit oefent op het heden en je daarin 'belemmert'
Mij zal het altijd belemmeren dat ik op de verkeerde plaats ben geboren, Fuck ben zelfs bezig met een naamsverandering. En er zullen altijd problemen blijven komen en dat zal altijd zo blijven dat veranderd niet want daar heb ik zelf totaal geen controle over.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ayumu die zijn er wel maar of ze in het juiste pakketje komen? Afstand, uiterlijk, innerlijk.. En dan moet het andersom ook maar juist zijn. Hoe specifieker de zoektocht, hoe lastiger het wordt.. Helaas :{
Dat is ook zo en dat heb ik nog nooit ergens gezegd, Alleen ze moeten gewoon uit het Oostblok komen want anders begrijpen ze dus geen zak van mij :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')